Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-07
Katowice: WYDRUK FOLDERÓW INFORMACYJNYCH ORAZ INFORMATORÓW WRAZ Z PROJEKTEM I DOSTAWĄ
Numer ogłoszenia: 179995 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadajaca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYDRUK FOLDERÓW INFORMACYJNYCH ORAZ INFORMATORÓW WRAZ Z PROJEKTEM I DOSTAWĄ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydruk folderów informacyjnych oraz informatorów wraz z projektem i dostawą. Postępowanie prowadzone jest II częściach. Część I Przedmiotem zamówienia jest wykonanie (korekta tekstów, projekt graficzny oraz wydruk) folderu promocyjnego: - nt. działalności Gminnego Centrum Informacji w Goleszowie w związku z wygranym konkursem - 500 sztuk egzemplarzy folderu; - nt. działalności Gminnego Centrum Informacji w Rudniku w związku z wygranym konkursem - 500 sztuk egzemplarzy folderu; - nt. działalności Gminnego Centrum Informacji i Kultury w Kochanowicach w związku z wygranym konkursem - 500 sztuk egzemplarzy folderu. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie całego nakładu do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach. Parametry techniczne: - format: A4 - objętość: 16 stron z okładką (środek 12 stron + okładka 4 strony) - środek papier: kreda mat o gramaturze 135g/m2 - okładka papier: kreda mat o gramaturze 250g/m2 - całość kolor: 4+ 4 - zszycie zszywkami w dwóch miejscach - jednolity rozmiar czcionki treści tekstu z wyjątkiem tytułów, podtytułów - ilość: po 500 sztuk egzemplarzy dla każdego GCI Materiał dla Wykonawcy, który zostanie wyłoniony w niniejszym postępowaniu, do ostatecznej obróbki i przygotowania do druku zostaną przekazane w formie elektronicznej (plik będzie przygotowany w jednym z programów: MS Word (.doc), OpenOffice (plik typu OpenDocument(.odt), plik typu Rich Text Format (.rtf) lub pdf. w zależności od formatu pliku złożonego przez Gminne Centra Informacji). Wykonawca wykona korektę tekstów oraz projekt graficzny folderu promocyjnego - layout, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk i dostawę. Wykonawca przedstawi wzory folderów do akceptacji Zamawiającego. Część II Przedmiotem zamówienia jest wydruk informatorów wraz z zaprojektowaniem i dostawą, promujących Program Operacyjny Kapitał Ludzki w zakresie działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach Informator - w czterech różnych zakresach tematycznych, okładka: format - po złożeniu wymiar 190mm x 150 mm, okładka 250g/m2, kolorystyka okładki oraz środka: pełny kolor 4+4 offset, środek: papier kreda mat, 135 g/m2 , lakier wybiórczy UV (minimum 10 schematów/rysunków i 3 wykresy oraz wszystkie tytuły i podtytuły); szycie sprężyną (kolor sprężyny do akceptacji Zamawiającego). Objętość: 4 strony okładki + 22 strony środka (liczba ta może zostać zmniejszona przez Zamawiającego), wysokość i typ czcionki do ustalenia z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia. Okładka: folia mat, lakier wybiórczy UV (tytuł, logotypy, dane teleadresowe oraz inne elementy wskazane przez Zamawiającego - maksimum 20 % powierzchni okładki), lakier offset. Zamówienie obejmuje skład i projekt graficzny broszury - przedstawione do akceptacji Zamawiającemu 3 różne wzory layoutu. Projekt ma zawierać kolorowe zdjęcia i grafiki o tematyce rynku pracy - dostarczone przez Wykonawcę (projekt ma zawierać przynajmniej 10 tego typu grafik oraz maksimum 3 wykresy - dane do wykresów przekazane przez Zamawiającego), wszystkie elementy graficzne projektu przedstawione do akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy treść każdego z 4 informatorów oraz niezbędne logotypy. Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Projekty wszystkich czterech informatorów w pokrewnej stylistyce (layoucie) natomiast w każdym z 4 motywów tematycznych powinny być zaproponowane 4 odrębne zestawienia grafik i zdjęć o tematyce rynku pracy. Ilość ogółem - 20 000 szt., w tym po 5000 szt. w każdym z 4 obszarów tematycznych. Uwagi ogólne: - Logotypy oraz treść informacji umieszczonych na projektach graficznych Zamawiający przekaże w wersji elektronicznej. - Skład DTP materiałów drukowanych wraz z projektami jest uwzględniony w cenie usługi, a przed drukiem musi być dostarczony do akceptacji przez Zamawiającego. - Nadruki na okładce zgodne z Wytycznymi - logo Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, adres strony internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy, logotyp Śląskie. Pozytywna energia i Logo Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach. Należy na tylnej części okładki zamieścić informację o współfinansowaniu zakupu informatora ze środków UE oraz o bezpłatnym charakterze publikacji - treść informacji zostanie podana przez Zamawiającego. - W przypadku technicznej niemożliwości zastosowania w poszczególnych pozycjach wszystkich wymaganych w nich elementów (logotypów lub treści) Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji ich ilości oraz do zmniejszenia liczby stron informatorów w ramach poszczególnych obszarów tematycznych. - Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi (layoutami), udzielając tym samym licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji. Przekaże również layouty w formacie .cdr..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 5 usług odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem dat ich wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje); Zamawiający na podstawie wykazu usług oraz dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie oceni spełnienie tego warunku wg formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotycz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2.2). W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Urząd Pracy w Katowicach
ul. Kościuszki 30
III piętro pok. 304 - 305.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzkie Urząd Pracy w Katowicach ul. Kościuszki 30 III piętro pok. 352.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYDRUK FOLDERÓW INFORMACYJNYCH ORAZ INFORMATORÓW WRAZ Z PROJEKTEM I DOSTAWĄ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Przedmiotem zamówienia jest wykonanie (korekta tekstów, projekt graficzny oraz wydruk) folderu promocyjnego: - nt. działalności Gminnego Centrum Informacji w Goleszowie w związku z wygranym konkursem - 500 sztuk egzemplarzy folderu; - nt. działalności Gminnego Centrum Informacji w Rudniku w związku z wygranym konkursem - 500 sztuk egzemplarzy folderu; - nt. działalności Gminnego Centrum Informacji i Kultury w Kochanowicach w związku z wygranym konkursem - 500 sztuk egzemplarzy folderu. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie całego nakładu do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach. Parametry techniczne: - format: A4 - objętość: 16 stron z okładką (środek 12 stron + okładka 4 strony) - środek papier: kreda mat o gramaturze 135g/m2 - okładka papier: kreda mat o gramaturze 250g/m2 - całość kolor: 4+ 4 - zszycie zszywkami w dwóch miejscach - jednolity rozmiar czcionki treści tekstu z wyjątkiem tytułów, podtytułów - ilość: po 500 sztuk egzemplarzy dla każdego GCI Materiał dla Wykonawcy, który zostanie wyłoniony w niniejszym postępowaniu, do ostatecznej obróbki i przygotowania do druku zostaną przekazane w formie elektronicznej (plik będzie przygotowany w jednym z programów: MS Word (.doc), OpenOffice (plik typu OpenDocument(.odt), plik typu Rich Text Format (.rtf) lub pdf. w zależności od formatu pliku złożonego przez Gminne Centra Informacji). Wykonawca wykona korektę tekstów oraz projekt graficzny folderu promocyjnego - layout, skład komputerowy, przygotowanie do druku, druk i dostawę. Wykonawca przedstawi wzory folderów do akceptacji Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYDRUK FOLDERÓW INFORMACYJNYCH ORAZ INFORMATORÓW WRAZ Z PROJEKTEM I DOSTAWĄ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Przedmiotem zamówienia jest wydruk informatorów wraz z zaprojektowaniem i dostawą, promujących Program Operacyjny Kapitał Ludzki w zakresie działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach Informator - w czterech różnych zakresach tematycznych, okładka: format - po złożeniu wymiar 190mm x 150 mm, okładka 250g/m2, kolorystyka okładki oraz środka: pełny kolor 4+4 offset, środek: papier kreda mat, 135 g/m2 , lakier wybiórczy UV (minimum 10 schematów/rysunków i 3 wykresy oraz wszystkie tytuły i podtytuły); szycie sprężyną (kolor sprężyny do akceptacji Zamawiającego). Objętość: 4 strony okładki + 22 strony środka (liczba ta może zostać zmniejszona przez Zamawiającego), wysokość i typ czcionki do ustalenia z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia. Okładka: folia mat, lakier wybiórczy UV (tytuł, logotypy, dane teleadresowe oraz inne elementy wskazane przez Zamawiającego - maksimum 20 % powierzchni okładki), lakier offset. Zamówienie obejmuje skład i projekt graficzny broszury - przedstawione do akceptacji Zamawiającemu 3 różne wzory layoutu. Projekt ma zawierać kolorowe zdjęcia i grafiki o tematyce rynku pracy - dostarczone przez Wykonawcę (projekt ma zawierać przynajmniej 10 tego typu grafik oraz maksimum 3 wykresy - dane do wykresów przekazane przez Zamawiającego), wszystkie elementy graficzne projektu przedstawione do akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy treść każdego z 4 informatorów oraz niezbędne logotypy. Projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Projekty wszystkich czterech informatorów w pokrewnej stylistyce (layoucie) natomiast w każdym z 4 motywów tematycznych powinny być zaproponowane 4 odrębne zestawienia grafik i zdjęć o tematyce rynku pracy. Ilość ogółem - 20 000 szt., w tym po 5000 szt. w każdym z 4 obszarów tematycznych. Uwagi ogólne: - Logotypy oraz treść informacji umieszczonych na projektach graficznych Zamawiający przekaże w wersji elektronicznej. - Skład DTP materiałów drukowanych wraz z projektami jest uwzględniony w cenie usługi, a przed drukiem musi być dostarczony do akceptacji przez Zamawiającego. - Nadruki na okładce zgodne z Wytycznymi - logo Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, adres strony internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy, logotyp Śląskie. Pozytywna energia i Logo Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach. Należy na tylnej części okładki zamieścić informację o współfinansowaniu zakupu informatora ze środków UE oraz o bezpłatnym charakterze publikacji - treść informacji zostanie podana przez Zamawiającego. - W przypadku technicznej niemożliwości zastosowania w poszczególnych pozycjach wszystkich wymaganych w nich elementów (logotypów lub treści) Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji ich ilości oraz do zmniejszenia liczby stron informatorów w ramach poszczególnych obszarów tematycznych. - Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi (layoutami), udzielając tym samym licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji. Przekaże również layouty w formacie .cdr..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- REMONT 4 OBIEKTÓW MOSTOWYCH W CIĄGU DW 944 OBEJMUJĄCYCH (...)
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie 1 badania ewaluacyjnego i 3 analiz Części: I, II, III, IV
- Wybór wykonawcy świadczącego usługę terapii EEG Biofeedback dla dzieci - uczestników projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach.
- Dostawa urządzeń do ogrzewania pacjenta
- "Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję" - KMP Rybnik
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wykonania i dostawy asortymentu do sklepów Muzeum Zamkowego w Malborku w podziale na cztery części - część 3
- Druk i dostawa książki pt.: "Festiwal 1955"
- Opracowanie, druk i dostawa folderów na potrzeby projektu "Via Sacra - wkład w transgraniczne usieciowienie i rozwój produktu turystycznego" realizowanego w ramach programu Interreg Polska-Saksonia.
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla WFOŚiGW w Poznaniu
- Opracowanie graficzne i wydruk materiałów informacyjno-edukacyjnych na potrzeby realizacji programów polityki zdrowotnej i innych akcji/wydarzeń realizowanych przez Wydział Zdrowia
- Wykonanie publikacji dla Muzeum Narodowego w Lublinie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z rozładunkiem i wniesieniem do wskazanego magazynu
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.