Ogłoszenie z dnia 2007-10-01
Bochnia: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla dwóch projektów Powiatowego Urzędu Pracy w Bochni.
Numer ogłoszenia: 179972 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni, ul. Wojska Polskiego 3, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6111051, fax 014 6111051.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-bochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla dwóch projektów Powiatowego Urzędu Pracy w Bochni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla dwóch projektów Powiatowego Urzędu Pracy w Bochni tj: Projekt Twój Debiut realizowany jest w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich, Działanie 1.2 Perspektywy dla młodzieży, Schemat a) Wspieranie młodzieży na rynku pracy. Celem projektu jest udzielenie pomocy poprzez działania wspierające i promujące zatrudnienie oraz samozatrudnienie młodzieży. Projekt przewiduje objęcie wsparciem co najmniej 420 osób poniżej 25 roku życia pozostających w ewidencji Powiatowego Urzędu Pracy do 24 miesięcy oraz absolwentów wszystkich typów szkół, ze szczególnym uwzględnieniem osób z terenów wiejskich Działania realizowane w projekcie : - poradnictwo zawodowe - pośrednictwo pracy, - staże - przygotowanie zawodowe, - szkolenia - interwencyjne miejsca pracy - jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej. Okres realizacji projektu: od 15.03.2006 do 31.03.2008. Wartość projektu 2 054 381,56. Projekt Otwarte drzwi realizowany jest w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich, Działanie 1.3, Schemat a) Wspieranie osób bezrobotnych, w tym długotrwale bezrobotnych. Celem projektu jest ograniczenie zjawiska długotrwałego bezrobocia i jego przyczyn poprzez wsparcie dla osób bezrobotnych i długotrwale bezrobotnych tak, aby powróciły na rynek pracy. Projekt przewiduje objęcie wsparciem co najmniej 365 osób powyżej 25 roku życia bezrobotnych przez okres do 24 miesięcy z wyłączeniem bezrobotnych absolwentów . Działania realizowane w projekcie : - poradnictwo zawodowe - pośrednictwo pracy, - przygotowanie zawodowe, - szkolenia - interwencyjne miejsca pracy - jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej. Okres realizacji projektu: od 15.03.2006 do 31.03.2008. Wartość projektu 1 968 958,68 zł
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy : 1.1 spełniają warunki określone w art.22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art.24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych,( t.j DZ.U z 2006 r. Nr 164, poz 1163 z póz.zm) 1.2 są podmiotami uprawnionymi do badania sprawozdań finansowych określone w art. 10 ust 1 ustawy z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (Dz. U. z roku 2001, nr 31 poz. 359, z póź. zm.) oraz podmiotami zatrudniającymi osoby: - posiadające uprawnienia biegłego rewidenta, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydawane przez organizację, która jest członkiem International Federation of Accountants, - posiadające międzynarodowe uprawienia audytora wewnętrznego (CIA Certified Internal Auditor), - spełniające wymagania, o których mowa w art. 58 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r., Nr 249, poz. 2104 z późn. zm). 1.3 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie : - doświadczenie w zakresie audytowania projektów, w których podejmowane były działania o podobnym charakterze np. szkolenia finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, - doświadczenie związane z badaniem prawidłowości wykorzystania dotacji ze środków budżetu państwa, - doświadczenie w przeprowadzaniu audytu, w tym audytu projektów w których podejmowane były działania z zakresu rozwoju zasobów ludzkich - wiedza z zakresu funkcjonowania funduszy strukturalnych Audyt zewnętrzny powinien być przeprowadzony przez nie mniej niż dwuosobowy zespół, w skład zespołu powinna wchodzić co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta 1.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykazanie obrotów w roku obrotowym 2006 w wysokości co najmniej pięciokrotności ceny oferowanej za usługę przeprowadzenia audytu projektu 1.5 Wykonawca oraz osoby uczestniczące w przeprowadzeniu audytu powinny spełniać wymóg bezstronności i niezależności od badanego beneficjenta Bezstronność i niezależność nie zostaje zachowana, jeżeli osoba lub podmiot przeprowadzający audyt: - posiada udziały, akcje lub inne tytuły własności w jednostce pełniącej rolę beneficjenta lub w jednostce z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej, - jest lub był w ostatnich 3 latach przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorczych bądź zarządzających lub pracownikiem jednostki z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej, - w ostatnich 3 latach uczestniczył w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu, - osiągnął chociażby w jednym roku w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 50 % przychodu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz danej jednostki, jednostki wobec niej dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzależnych. Nie dotyczy to pierwszego roku działalności podmiotu przeprowadzającego audyt, - jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej do drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będącą w organach nadzorczych jednostki albo zatrudnia przy prowadzeniu audytu takie osoby, - jest lub był zaangażowany w planowanie, realizację, zarządzanie projektem, który następnie audytuje, - z innych powodów nie spełnia warunków bezstronności i niezależności. Osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu powinny również spełniać wymóg bezstronności i niezależności od Instytucji Wdrażającej, Instytucji Pośredniczącej oraz Instytucji Zarządzającej SPO RZL. Poprzez spełnienie warunku bezstronności i niezależności rozumie się przede wszystkim nie pozostawanie w stosunku pracy z wyżej wymienionymi instytucjami osób wykonujących audyt 13. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.( zaświadczeń), o których mowa w części VI niniejszej specyfikacji na zasadzie (spełnia) - (nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty : 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON 1.3 Numer identyfikacji podatkowej NIP 1.4 Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 1.5 Dokumenty stwierdzające, że wnioskodawca oraz osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie uprawnienia wymienione w części V pkt 1 ppkt 1.2 SIWZ. 1.6 Dokumenty stwierdzające, że wnioskodawca oraz osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednią wiedze i doświadczenie wymienione w części V pkt 1 ppkt 1.3 specyfikacji. 1.7 Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 SIWZ 1.8 Pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 SIWZ, 1.9 Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz składek ZUS, KRUS lub o uzyskaniu prawem przewidzianego zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu - załącznik nr 3 SIWZ,, 1.10 Wzór umowy o przeprowadzenie audytu zewnętrznego, który winien być podpisany a wszystkie strony parafowane - załącznik nr 4 SIWZ, 1.11Wzór raportu, który winien być podpisany - załącznik nr 5 SIWZ, 1.12Wykaz osób/ podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami dotyczącymi ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, posiadania doświadczenia w zakresie badania sprawozdań finansowych dla projektów finansowanych ze środków pomocowych i grantów otrzymanych ze źródeł krajowych lub zagranicznych, a także zakresu czynności przewidywanego w ramach audytu, zgodnie ze wzorem - załącznik nr 6 SIWZ, 1.13 Wykaz przeprowadzonych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług audytu zewnętrznego projektów współfinansowanych ze środków pomocowych i grantów otrzymanych ze źródeł krajowych lub zagranicznych, w tym w ramach rozwoju zasobów ludzkich z wyszczególnieniem wartości projektów audytowanych, zgodnie ze wzorem - załącznik nr 7 SIWZ, 1.14 Oświadczenie każdej z osób wchodzącej w skład zespołu przeprowadzającego audyt o bezstronności i niezależności - załącznik nr 8 SIWZ, 1.15 Oświadczenie Wykonawcy o bezstronności i niezależności - załącznik nr 9 SIWZ, 1.16 Bilans firmy za rok 2006 lub inny równoważny dokument potwierdzający wielkość obrotów firmy. Dokumenty, o których mowa w pkt 1-6 oraz 16 mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Pozostałe dokumenty winny być przedłożone w formie oryginałów 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ( np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku oprócz wyżej wymienionych dokumentów Wykonawcy są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Dokument stwierdzający ustanowienie Pełnomocnika powinien być sporządzony w formie zgodnej z przepisami Ustawy Kodeks Cywilny oraz Ustawą o opłacie skarbowej z dnia 9 września 2004 ( dz.U z 2004 r., Nr 253, poz 2532- tekst jednolity) W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają : 2.1 Każdy z osobna - dotyczące ich dokumenty o których mowa w części VI pkt 1 ppkt : 1,2,3,5,9,15,16 2.2 jeden z wykonawców składa oświadczenie o którym mowa w części VI pkt 1 ppkt 6 2.3 zamiast oświadczenia Wykonawcy część VI pkt 1 pktt. 7 - wg. załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji - oświadczenie pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji 2.4 Pełnomocnik podpisuje Formularz ofertowy , stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji oraz wzór umowy o przeprowadzenie audytu zewnętrznego, który winien być podpisany a wszystkie strony parafowane - załącznik nr 4 SIWZ oraz Wzór raportu który winien być podpisany - załącznik nr 5 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie w przeprowadzaniu audytu przez Wykonawcę - 15
- 3. Doświadczenie w przeprowadzaniu audytu projektów, w których podejmowane były działania z zakresu rozwoju zasobów ludzkich - 7
- 4. Doświadczenie w przeprowadzaniu audytu przez osoby wchodzące w skład zespołu przeprowadzającego audyt - 15
- 5. Doświadczenie w przeprowadzaniu audytu projektów, w których podejmowane były działania z zakresu rozwoju zasobów ludzkich - 7
- 6. Wiedza z zakresu funkcjonowania funduszy strukturalnych - 6
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pup-bochnia.pl/download.php?id=007
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bochni I piętro pok. nr 10 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-14.00 lub na pisemny e-mailowy wniosek wysłany na adres krbo@praca.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 08:00, miejsce: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, I piętro, pokój 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny, krajowy wkład publiczny ( wkład własny z Funduszu Pracy), środki prywatne ( wkład prywatny pracodawców)
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych BZUK Sp. z o.o. w Bochni
- Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Bochni w roku 2026
- "Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 2 w Bochni w roku 2026"
- Prowadzenie w roku 2026 stołówki szkolnej i żywienie dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, wraz z użyczeniem pomieszczeń
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych od Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usługi przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego NCBR za rok 2025 i 2026
- Usługa audytu w TBS Wrocław Sp. z o.o. za lata 2020-2024
- Audyt dostępności architektonicznej Politechniki Krakowskiej oraz audyt dostępności informacyjno-komunikacyjnej Politechniki Krakowskiej
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





