eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławPrzetarg nieograniczony na dostawę oleju napędowego do Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-16

Inowrocław: Przetarg nieograniczony na dostawę oleju napędowego do Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Numer ogłoszenia: 179947 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3576068, 664412793, faks 052 3576060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: regularne przewozy miejskie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę oleju napędowego do Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość ok 1 300 000 l, w okresie od 01 stycznia 2010 do 31 grudnia 2010 roku. Dostawy miesięczne oleju napędowego - ok 108 000 l, w zależności od potrzeb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.42.20 - Paliwo do silników diesla (EN 590) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 67 000,00 złotych ( słownie sześćdziesiąt siedem tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszcza się Wykonawców, którzy: 1)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5)Posiadają ważne ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i zobowiązują się przedłożyć (najpóźniej do dnia podpisania umowy) polisę ubezpieczeniową obejmującą ubezpieczenie OC w zakresie wykonania zamówienia objętego niniejszą SIWZ na sumę gwarancyjną nie niższą niż 400 000,00 PLN; Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym w pkt. IX terminie do składania ofert nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 2, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów o których mowa w pkt. 2 Nie złożenie wykazu, w sposób określony w pkt.2 ppkt.8, względnie brak referencji potwierdzających należyte wykonanie odpowiedniej liczby dostaw będzie oznaczać, że Wykonawca nie posiada niezbędnej wiedzy i doświadczenia, umożliwiających mu wykonanie zamówienia i podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.2 pkt.3 Prawa Zamówień Publicznych. Ofertę wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedłożyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia oferenta w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6)oświadczenie, że spełniają warunki określone art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 7)koncesję na obrót paliwami płynnymi; 8)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 9)dokumenty potwierdzające, że co najmniej trzy dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa wyżej - o wartości łącznej nie mniejszej niż 150 000 PLN, zostały należycie wykonane; 10)aktualną polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności; 11)dowód wniesienia wadium, 12)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć bezpośrednio w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 13)dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W wypadku, gdy chęć udziału w postępowaniu zgłaszają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą oni - w przypadku wyboru ich oferty - przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego przedłożyć umowę regulującą wzajemną współpracę. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej, muszą być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej ze stron za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.inowroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul.Ks. P. Wawrzyniaka 33 88-100 Inowrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul.Ks. P. Wawrzyniaka 33 88-100 Inowrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.