Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-04
Warszawa: Utrzymanie czystości na terenach nieruchomości Spółki zlokalizowanych przy ul. Obozowej 43 i ul. Sosnkowskiego 4 wraz z dostawą środków czystości.
Numer ogłoszenia: 179924 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o., ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8882040 do 41, fax 022 8882048 lub 49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl/index/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: usługi komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenach nieruchomości Spółki zlokalizowanych przy ul. Obozowej 43 i ul. Sosnkowskiego 4 wraz z dostawą środków czystości..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na terenach nieruchomości Spółki zlokalizowanych przy ul. Obozowej 43 i ul. Sosnkowskiego 4 wraz z dostawą środków czystości zgodnie z zapisami SIWZ. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: Zadanie I - usługa utrzymania czystości Zadanie II - dostawa środków czystości Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług VAT) na kwotę poniżej 798.691,00 zł
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 24.51.14.00 - Pasty i proszki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: Zadanie I -5.106,00 zł. zł (słownie: pięć tysięcy sto sześć złotych ). Zadanie II - 1.625,00 zł. (słownie: jeden tysiąc sześćset dwadzieścia pięć złotych ). w formie określonej w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne 1) Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki określone w pkt. 2) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 4) Wykonawca musi spełniać wymagania określone w niniejszej SIWZ. 5) Wykonawca musi wnieść wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. Warunki szczegółowe Zadanie I - usługa utrzymania czystości 6) w zakresie utrzymania czystości Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie w realizacji usług wartościowo i rodzajowo porównywalnych z przedmiotem zamówienia w zakresie umów realizowanych lub zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Dlatego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że zrealizował lub realizuje minimum 3 zamówienia (umowy) na sprzątanie powierzchni biurowych o wielkości minimum 2500 m2 (każde) i wartości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN rocznie każde, Zadanie II - dostawa środków czystości 7) w zakresie dostawy środków czystości Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie w realizacji dostaw wartościowo i rodzajowo porównywalnych z przedmiotem zamówienia w zakresie umów zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Dlatego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że zrealizował minimum 3 zamówienia (umowy) na dostawę środków czystości o wartości nie mniejszej niż 140.000 PLN każde. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonania oceny spełnienia warunków będzie sprowadzał się do oceny treści dokumentów, które traktują o warunkach udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył: 1) Oświadczenie, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ 2) Dokumenty zawarte w § 1.1 ust. 2,3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Celem potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych do oferty muszą zostać dołączone następujące dokumenty: 3) Wykaz usług wykonanych (lub wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, metrażu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały należycie wykonane, na formularzu, którego wzór stanowił załącznik do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług odnosiły się wprost do usług wymienionych w wykazie i aby potwierdzały one termin, wartość, przedmiot umowy, metraż i wywiązanie się Wykonawcy ze wszystkich zobowiązań wynikających z zawartej umowy (dotyczy zadania I - usługa utrzymania czystości). 4) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, ilości, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały należycie wykonane, na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw odnosiły się wprost do dostaw wymienionych w wykazie i aby potwierdzały one termin, wartość, przedmiot i wywiązanie się Wykonawcy ze wszystkich zobowiązań wynikających z zawartej umowy (dotyczy zadania II - dostawa środków czystości) Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty muszą zostać dołączone następujące dokumenty (dotyczy zadania II - dostawa środków czystości): 5) Próbki dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia wymienionego poniżej tj.: 1. Czyściwo papierowe - 10 mb, 2. Glicerynowy krem pielęgnacyjny do rąk - 50 ml., 3. Mydło pielęgnacyjne w kostce - 1 kostka, 4. Mydło w płynie - 100 ml., 5. Pasta BHP - 1 szt., 6. Płyn do mycia naczyń - 100 ml., opakowanie zawierające informacje o dozowaniu, 7. Płyn uniwersalny - 100 ml. 8. Proszek do prania - 40 g., opakowanie zawierające informacje o dozowaniu, 9. Ręczniki papierowe składane w Z - 1 paczka, 10. Rękawice ochronne gumowe - 1 para, w rozmiarze M, 11. Ścierka do naczyń - 1 szt., 12. Ścierka do podłogi - 1 szt.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość (tylko dla zadania II) - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.com.pl/index/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w formie dokumentu wydrukowanego w siedzibie Zamawiającego pok. 11- : wpłata 30zł na konto nr 31 1140 1010 0000 3848 6000 1019 (przed pobraniem SIWZ) lub gotówką w kasie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 13:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o., ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych (pok. 11).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie I Umowa będzie realizowana przez okres dwóch lat w oparciu oceny ryczałtowe. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy w zakresie usługi sprzątania w wysokości nie większej niż 105.000,00 zł. netto. Zadanie II Umowa będzie realizowana przez okres dwóch lat w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej (w odniesieniu do dostaw środków czystości) oraz w oparciu o zapotrzebowania częściowe, które przekazywane będą w ciągu dnia roboczego (pisemnie lub faksem) zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że całkowite wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji umowy nie może przekroczyć wysokości środków przyznanych na ten cel. Informacja o wysokości tych środków zostanie przekazana Wykonawcom podczas otwarcia ofert. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie na kwotę 162.500,00 zł netto i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zamówienia na zasadach prawa opcji, realizowanego w następujący sposób: w przypadku, gdy kwota całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania umowy ( na warunkach zaproponowanych w ofercie najkorzystniejszej) do chwili, gdy przyznane środki zostaną wydane jednak nie dłużej niż 6 miesięcy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa utrzymania czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje utrzymanie czystości na terenach nieruchomości Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o. zlokalizowanych przy ul. Obozowej 43 i ul. Sosnkowskiego 4 zgodnie z wymaganiami SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków czystości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawa środków czystości zgodnie z wymaganiami SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.14.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości i higieny oraz worków
- Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach
- SZP.281.22.2024 - Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Instytutu "CZMP" wraz z utrzymaniem lądowiska
- Wykonanie w latach 2024-2025 prac utrzymaniowych wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły zlokalizowanych w granicach m.st. Warszawy
- Sprzątanie i zimowe oczyszczanie terenów publicznych w mieście Rejowiec Fabryczny
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
więcej: Pasty i proszki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.