Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-16
Zgierz: DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH, SUBSTANCJI I MATERIAŁÓW DO LUTOWANIA I UTRZYMANIA SPRAWNOŚCI INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - 75/ZP/15
Numer ogłoszenia: 179880 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego | 
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) | 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 261 442 098, faks 261 442 101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH, SUBSTANCJI I MATERIAŁÓW DO LUTOWANIA I UTRZYMANIA SPRAWNOŚCI INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - 75/ZP/15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia (nr sprawy 75/ZP/15) jest dostawa materiałów elektrycznych, substancji i materiałów do lutowania i utrzymania sprawności instalacji elektrycznych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. ZADANIE NR 1 - DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH w postaci m. in.: opraw oświetleniowych, źródeł światła - żarówek, świetlówek, przewodów, bezpieczników, gniazd, wtyczek, łączników, rur instalacyjnych, list kablowych, dzwonków, awaryjnych źródeł światła, przedłużaczy, skrzynek rozdzielczych oraz drobnego elektrycznego osprzętu montażowego. Szczegółowy opis wymaganego asortymentu został zawarty w załączniku nr 2.1 do SIWZ - Formularzu cenowym - zadanie nr 1. ZADANIE NR 2 - DOSTAWA SUBSTANCJI I MATERIAŁÓW DO LUTOWANIA ORAZ UTRZYMANIA SPRAWNOŚCI INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH w postaci m. in.: cyny lutowniczej, pasty termoprzewodzącej, preparatów czyszczących pozostałości po lutowaniu i spoiwa lutowniczego. Szczegółowy opis wymaganego asortymentu został zawarty w załączniku nr 2.2 do SIWZ - Formularzu cenowym - zadanie nr 2..
II.1.5)
                            
  
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających 
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
 
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.00.00-6, 31.53.10.00-7, 31.53.29.10-6, 31.52.40.00-5, 31.22.48.10-3, 24.96.30.00-2, 24.96.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
 - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
 - 2 - Termin dostawy - 10
 
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: | 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31.wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Konstantynowska 85 95-100 Zgierz 
(budynek Nrr 1, I piętro, pok. 104).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2015 godzina 10:00, miejsce: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu, przy ul. Konstantynowskiej 85, 95-100 Zgierz w Kancelarii jawnej (budynek Nr 2, I piętro, pok. 114), w godz. 8:00 - 10:00, 12:00 - 15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa m. in.: opraw oświetleniowych, źródeł światła - żarówek, świetlówek, przewodów, bezpieczników, gniazd, wtyczek, łączników, rur instalacyjnych, list kablowych, dzwonków, awaryjnych źródeł światła, przedłużaczy, skrzynek rozdzielczych oraz drobnego elektrycznego osprzętu montażowego. Szczegółowy opis wymaganego asortymentu został zawarty w załączniku nr 2.1 do SIWZ - Formularzu cenowym - zadanie nr 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.00.00-6, 31.53.10.00-7, 31.53.29.10-6, 31.52.40.00-5, 31.22.48.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
 - 2. Termin dostawy - 10
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA SUBSTANCJI I MATERIAŁÓW DO LUTOWANIA ORAZ UTRZYMANIA SPRAWNOŚCI INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa m. in.: cyny lutowniczej, pasty termoprzewodzącej, preparatów czyszczących pozostałości po lutowaniu i spoiwa lutowniczego. Szczegółowy opis wymaganego asortymentu został zawarty w załączniku nr 2.2 do SIWZ - Formularzu cenowym - zadanie nr 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.00.00-6, 24.96.30.00-2, 24.96.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
 - 2. Termin dostawy - 10
 
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Sukcesywne dostawy zamkniętego systemu do pobierania krwi
 - Zakup serwerów i macierzy do wirtualizacji usług realizowanego w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
 - świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych
 - organizacja szkoleniowo-metodycznej wizyty studyjnej
 - Przeprowadzenie szkoleń teoretycznych i praktycznych z zakresu obsługi bezzałogowych statków powietrznych (BSP, dronów).
 - 110/ZP/25 Dostawa ubiorów sportowych i obuwia sportowego dla 31 WOG Zgierz i pododdziałów pozostających na jego zaopatrzeniu w 2025 roku
 
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie powiatowego magazynu przeciwpowodziowego i zarządzania kryzysowego
 - Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - sprzęt elektroniczny
 - DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH W BUDYNKU KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PARCZEWIE
 - Etap II: .Zakup i dostawa asortymentu do działań przeciwpowodziowych i innych klęsk żywiołowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
 - Dostawa sprzętu, urządzeń i wyposażenia w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Powiatu Mrągowskiego
 - Część 3 - Urządzenia zasilania w energię elektryczną i oświetlenie
 
więcej: Różne produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





