eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów opatrunkowych do RCKIK we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy, tj.Zadanie Idostawa pojemników jednorazowego użytku na odpady medyczne Zadanie IIdostawa wiader jednorazowego użytku na odpady medyczne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-01

Wrocław: Dostawa materiałów opatrunkowych do RCKIK we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy, tj.: Zadanie I: dostawa pojemników jednorazowego użytku na odpady medyczne Zadanie II: dostawa wiader jednorazowego użytku na odpady medyczne.
Numer ogłoszenia: 179878 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, ul. Czerwonego Krzyża 5/9, 50-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3715810, fax 071 3281713.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych do RCKIK we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy, tj.: Zadanie I: dostawa pojemników jednorazowego użytku na odpady medyczne Zadanie II: dostawa wiader jednorazowego użytku na odpady medyczne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pojemników jednorazowego użytku na odpady medyczne dla RCKIK we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy, tj.: Zadanie I: dostawa pojemników jednorazowego użytku na odpady medyczne Zadanie II: dostawa wiader jednorazowego użytku na odpady medyczne. 1.1. Opis przedmiotu zamówienia wg następującego podziału: Zadanie I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników jednorazowego użytku na odpady medyczne: 1) Pojemniki na odpady medyczne (igły, strzykawki, końcówki do pipet, itp.) - objętość 1.0 l - 2.000 szt. 2) Pojemniki na odpady medyczne (igły, strzykawki, końcówki do pipet, itp.) - objętość 2.0 - 3.5 l. - 1.600 szt. 3) Pojemniki na odpady medyczne (igły, strzykawki, końcówki do pipet, itp.) - objętość 5.0 l - 2.500 szt. Zadanie II: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wiader jednorazowego użytku na odpady medyczne: 1) Wiadro z pokrywą na odpady medyczne - objętość 10.0 l. - 500 szt. 2) Wiadro z pokrywą na odpady medyczne - objętość 20.0 l. - 6.000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.1 - 1.2. do SIWZ - dotyczy zadania I i zadania II. Szacunkowa wartość za całość przedmiotu zamówienia netto - 46.000,00 PLN.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.22.33.00 - Pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.38.00 - Pojemniki na tworzywa odpadowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże się uprawnieniami lub czynnościami potwierdzonymi dokumentami wydanymi zgodnie z wymaganiami określonymi w §1, pkt 1 oraz w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za spełnienie ww. warunku Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą się należytą realizacją co najmniej jednej dostawy tożsamej co do rodzaju i wartości z niniejszym przedmiotem zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy P.z.p 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, pkt. 1-10, ust 2 Ustawy P.z.p., 3) Wykonawcy, których oferta została wybrana, przedłożą przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowę regulującą współpracę tych wykonawców. Ocena spełniania w.w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2.1. - 2.2.) - odrębnie dla każdego zadania. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odrębnie dla każdego zadania. 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (odrębnie dla każdego zadania). 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: A. pkt 2, 3 i 5 w.w. rozporządzenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; B. pkt 4 w.w. rozporządzenia - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 4.1. Dokumenty, o których mowa w § 2, ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 w.w. rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w § 2, ust. 1 pkt 1 lit. b w.w. rozporządzenia , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4.2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2, ust. 1 w.w. rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 4.1. stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-wroclaw.rckik.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 50-345 Wrocław, ul. Czerwonego Krzyża 5/9, Dział Administracyjno -Gospodarczy - pokój S.4.05, III piętro, fax: 071 / 328 17 13..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 10:00, miejsce: miejsce: 50-345 Wrocław, ul. Czerwonego Krzyża 5/9, sekretariat- pokój S.3.07, II piętro,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów opatrunkowych do RCKIK we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy, tj.: Zadanie I: dostawa pojemników jednorazowego użytku na odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników jednorazowego użytku na odpady medyczne: 1) Pojemniki na odpady medyczne (igły, strzykawki, końcówki do pipet, itp.) - objętość 1.0 l - 2.000 szt. 2) Pojemniki na odpady medyczne (igły, strzykawki, końcówki do pipet, itp.) - objętość 2.0 - 3.5 l. - 1.600 szt. 3) Pojemniki na odpady medyczne (igły, strzykawki, końcówki do pipet, itp.) - objętość 5.0 l - 2.500 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.1 - 1.2. do SIWZ - dotyczy zadania I i zadania II. Szacunkowa wartość zamówienia netto - 13.000,00 PLN..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.33.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II: dostawa wiader jednorazowego użytku na odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wiader jednorazowego użytku na odpady medyczne: 1) Wiadro z pokrywą na odpady medyczne - objętość 10.0 l. - 500 szt. 2) Wiadro z pokrywą na odpady medyczne - objętość 20.0 l. - 6.000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.1 - 1.2. do SIWZ - dotyczy zadania I i zadania II. Szacunkowa wartość zamówienia netto - 33.000,00 PLN..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.33.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.