Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Gdańska, do kontaktów: Zbigniew Zglenicki, ul. Narutowicza 11/12, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3471538, 347-24-00, fax 058 3472913, e-mail: dzp@pg.gda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pg.gda.pl Adres profilu nabywcy (URL): gospar@pg.gda.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Politechnika Gdańska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.15.00.00 - Stateczniki do lamp wyładowczych lub świetlówek Kod CPV wg słownika 2008: 31.15.00.00 - Stateczniki do lamp wyładowczych lub świetlówek Oryginalny kod CPV: 31.32.00.00 - Kable energetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.32.00.00 - Kable energetyczne Oryginalny kod CPV: 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne Oryginalny kod CPV: 31.21.00.00 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 31.21.00.00 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych Oryginalny kod CPV: 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie publiczne powyżej 60.000 EURO. Szacunkowa wartość zamówienia bez podatku VAT: 918.598,56 PLN. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie wymagane. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przepisy z art.24 ustawy PZP. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający sprawdzi czy Wykonawcy spełniają powyższe warunki na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą: spełnia/ nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.04.2007, godzina 10:00, Politechnika Gdańska, Dział Gospodarczy, ul. Narutowicza 11/12.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.03.2007.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa prototypowych wysokoobrotowych układów przepływowych maszyn wirujących (turbosprężarek) pracujących w układzie ORC-VCC
- Dostawa systemu do zdalnego zarządzania infrastrukturą AV
- Dostawa materiału roślinnego - 4 zadania
- Dostawa wyrobów do sterylizacji plazmowej i testy do Autoczytnika Autorider 390G prod.3M Health Care
- Dostawa oleju napędowego grzewczego do Kaszubskiego Dywizjonu SG w Gdańsku - Westerplatte, Placówki SG w Krynicy Morskiej, Placówki SG w Ustce, Grupy Zamiejscowej w Łebie w sezonie opałowym 2025/2026
- Dostawa komór laminarnych, wirówki i wyparki próżniowej w 4 pakietach dla jednostek organizacyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie aktywnego zsynchronizowanego doświetlenia przejść dla pieszych w pasach drogowych dróg gminnych w Pruszkowie.
- "Odnawialne źródła energii w Mieście i Gminie Przyrów - Magazyny Energii Elektrycznej."
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie gminy Inowrocław - etap I
- Dostawa materiałów elektrycznych i teletechnicznych na potrzeby DOLINA KRYNKI Sp. z o.o.
- BUDOWA OŚWIETLENIA PODJAZDU WRAZ Z ILUMINACJĄ BUDYNKU PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 4 W EŁKU
- "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ" składającego się z dwóch zadań
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.