eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Remont ulicy Spacerowej w Kamiennej Górze - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-04

Kamienna Góra: Remont ulicy Spacerowej w Kamiennej Górze - II etap
Numer ogłoszenia: 179859 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kamiennogórski, ul. W. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 64 50 100, fax 075 64 50 111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kamienna-gora.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Spacerowej w Kamiennej Górze - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ul. Spacerowej w Kamiennej Górze - II etap Do obowiązków Wykonawcy robót będzie należało zapewnienie obsługi geodezyjnej i wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej oraz wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu. I. Remont chodników Przebudowa istniejących krawężników od km 0+000 do 0+248, na zjeżdzie w km 0+395, na obniżeniach w miejscu przejść dla pieszych oraz wymianę uszkodzonych krawężników po stronie lewej jezdni (z wykorzystaniem krawężnika z rozbiórki). Rozbiórka istniejących chodników w miejscu ich przebudowy. Regulacja wysokościowa włazów i studzienek urządzeń podziemnych. Karczowanie pni. Wykonanie podbudowy chodników i zjazdów (10 cm i 20 cm z mieszanki miner.-kam. 0/31,5 mm). Wykonanie nawierzchni chodników i wjazdów do bram z kostki betonowej gr 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (zjazdy z kostki kolorowej - czerwonej). Ustawienie obrzeży na podsypce cementowo - piaskowej. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej na chodnikach strona lewa i prawa. II. Remont zatoki autobusowej Remont okalającego chodnika. Korytowanie pod konstrukcję zatoki i chodnika. Wykonanie ścieku międzyjezdniowego (pomiędzy zatoką a nawierzchnią jezdni). Ustawienie krawężników betonowych na ławie z oporem, oraz obrzeży betonowych na podsypce cementowo - piaskowej. Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię zatoki: -10 cm warstwa odcinająca -25 cm podbudowa z mieszanki miner - kam. 0/31,5 mm (15cm+ 10 cm) Wykonanie warstwy wiążącej (podbudowy zasadniczej) z betonu asfaltowego 0/20 mm o grubości 8 cm.. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8 mm o grubości 5 cm

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była budowa lub remont drogi, o wartości nie niższej niż 300.000,- zł. b) dysponują osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i zakresu niniejszego zamówienia. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, że płatność nastąpi w terminie 30 dni od otrzymaniu przez Zamawiającego faktury VAT. 1.4. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 2.Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1.1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 i Dokument 2 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wzór: Dokument 3. 1.4. Opinie dotyczące jakości robót wymienionych w Dokument 3, wystawione przez zamawiających te roboty. 1.5. Dokument potwierdzający posiadane uprawnienia zawodowe do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie wymaganym ustawą prawo budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - dla wskazanej w ofercie osoby.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kamienna-gora.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze ul.Broniewskiego 15 58-400 Kamienna Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze ul.Broniewskiego 15 58-400 Kamienna Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.