eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › DOSTAWA URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-30

Nowa Dęba: DOSTAWA URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie
Numer ogłoszenia: 179856 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 84612651 w. 158.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznowadeba.ires.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Części zamówienia: PAKIET Nr 1 - Terminal - 4 szt. PAKIET Nr 2 - Komputer - 9 szt. Monitor - 15 szt. Drukarka - 11 szt. Czytnik kodów kreskowych - 4 szt. Przełącznik sieciowy zarządzalny - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 - Formularz Asortymentowy i Załącznik nr 2 - Warunki Gwarancji i Serwisu do SIWZ spełniającego wymagania techniczne i jakościowe i nie mogą być gorsze. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 35.12.60.00 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.Spełnieniem warunku w tym zakresie będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp w/g wzoru stanowiacego Załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że, zrealizował min 1 zamówienie na dostawę urządzeń komputerowych o podobnym charakterze co do przedmiotu jak i wartości zamówienia na kwotę brutto nie mniejszą niż 40 000,00 zł . (dotyczy oferty na całość zamówienia, czyli wszystkie części ). W sytuacji złożenia oferty częściowej obejmującej wybrane części, Zamawiający określa minimalną wartość brutto dostaw dla poszczególnych części: Pakiet Nr 1 - 7 000,00 zł, Pakiet Nr 2 - 33 000,00 zł. Razem 40 000,00 zł brutto. W takiej sytuacji wartość wykazanych dostaw ( każdej oddzielnie ) musi odpowiadać wartości wszystkich części , na które Wykonawca złoży ofertę. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia (referencje)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.Spełnieniem warunku w tym zakresie będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp w/g wzoru stanowiacego Załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.Spełnieniem warunku w tym zakresie będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp w/g wzoru stanowiacego Załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.Spełnieniem warunku w tym zakresie będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp w/g wzoru stanowiacego Załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Oświadczenie, iż oferowany sprzęt posiada odpowiednie dokumenty i są one aktualne dla przedmiotowego postępowania tj. Deklaracja zgodności CE (jeśli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze ( konsorcja / spółki cywilne) : 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów , przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 3.Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców winno być dołączone do oferty. 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawca udostępni Zamawiającemu w/w dokumenty na każde żądanie Zamawiającego. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania; Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków SIWZ - udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający może wezwać do złożenia wyjaśnień w wyznaczonym przez siebie terminie, dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1. b)Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Asortymentowy ( w zależności do wybranego pakietu) c)Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ -Warunki Gwarancji i Serwisu (w zależności od wybranego) d)Wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 do SIWZ -Formularz Ofertowo - Cenowy Wykonawcy ( dla każdego pakietu oddzielnie). e)Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu. f) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia g)Parafowany na każdej stronie Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy h)Pełnomocnictwo osoby / osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wzór umowy stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa, o której mowa w pkt.1 3.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art.144 ust.1 ustawy, polegających na zastąpieniu danych produktów (sprzętu komputerowego) innymi produktami w sytuacji gdy produkty stanowiące przedmiot umowy zostały wycofane z rynku lub zaprzestano ich produkcji, co wywołało obiektywną niemożność ich dostarczenia, a nowe produkty charakteryzują się nie gorszymi parametrami technicznymi, nie gorszą jakością wykonania i nie gorszymi warunkami serwisu, a na zmianę wyrażają zgodę strony umowy. 4.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) Ulegnie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) Zmiany osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy. 3) Zmiany rachunku bankowego i innych danych stron w tym: status prawny stron. 4) Zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych. 5) Zmiany przepisów mających wpływ na treść zawartej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 39-460 Nowa Dęba. ul.M.C.Skłodowskiej 1A;osob. pokój Nr 111;za zaliczeniem pocztowym przesyłając wniosek z adresem i nr NIP.Cena SIWZ 20,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 39-460 Nowa Dęba. ul.M.C.Skłodowskiej 1A - Sekretariat pokój nr 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.