To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-06
Choszczno: ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE WINDY OSOBOWEJ PRZYSTOSOWANEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY W CHOSZCZNIE
Numer ogłoszenia: 179849 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 329238 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Choszczno, ul. Wolności 24, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7659300, faks 095 7659306.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE WINDY OSOBOWEJ PRZYSTOSOWANEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY W CHOSZCZNIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Zaprojektowanie i wybudowanie windy osobowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Choszcznie. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie mapy zasadniczej dla celów projektowych ( podkład geodezyjny ) w wersji cyfrowej; 2) Opracowanie pełno branżowego projektu koncepcyjnego, uzgodnienie koncepcji z Zamawiającym; 3) Wykonanie dokumentacji projektowych - Projektu Budowlanego oraz Projektu Wykonawczego w branżach : a) Plan Zagospodarowania Terenu, b) Ocenę stanu technicznego obiektu, c) Architektura, d) Konstrukcja, e) Instalacja elektryczna, f) Automatyka i monitoring, g) Technologia windy osobowej h) Zasilanie elektryczne do maszynowni, wraz z bilansem mocy; Dokumentację należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz.2072 z późn.zm.) 4) Uzyskanie wynikających z przepisów opinii, uzgodnień i pozwoleń a w szczególności: a) Uzyskanie od ENEA (jeżeli z bilansu mocy elektrycznej wyniknie taka potrzeba) warunków zwiększenia mocy elektrycznej w obiekcie; b) Uzyskanie opinii ZUD; c) Uzyskanie uzgodnienia PB i PW z Rzeczoznawcą do spraw sanitarno-epidemiolog.; d) Uzyskanie uzgodnienia PB i PW z Rzeczoznawcą do spraw P. Poż.; e) Uzyskanie Decyzji pozwolenia na budowę. 5) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o Projekt Wykonawczy na warunkach decyzji administracyjnej jakiej roboty podlegają (pozwolenie na budowę); 6) Przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektów i instalacji do eksploatacji; 7) Uzyskanie na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu po przebudowie; 8) Sprawowanie nieodpłatnie nadzoru eksploatacyjnego w okresie gwarancji; 9) Sprawowanie odpłatnie nadzoru eksploatacyjnego po okresie gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony programie funkcjonalno - użytkowym załączonym do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00 - 74.22.20.00 74.23.20.00 - 74.23.20.00 45.62.25.00 - 45.62.25.00 28.81.20.00 - 28.81.20.00 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KABUD Przedsiębiorstwo handlowo-usługowe Michał Kaszak
jakie przetargi wygrała firma
KABUD Przedsiębiorstwo handlowo-usługowe Michał Kaszak
- KABUD Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Michał Kaszak, ul. Władysława Jagiełły 28, 73-200 Choszczno, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221138,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 279210,00
Oferta z najniższą ceną: 279210,00 / Oferta z najwyższą ceną: 332100,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHOSZCZNA
- Przebudowa części budynku internatu na stworzenie Punktu RCK w Choszcznie w ramach projektu pn.: Regionalne Centrum Kryzysowe dofinansowanego w ramach FEPZ 2021-2027- postępowanie II
- Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przy Publicznym Żłobku nr 1 w Choszcznie
- Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przy Publicznym Żłobku nr 2 w Choszcznie
- Remont i konserwacja murów obronnych w Choszcznie - Odcinek III
więcej: przetargi w Choszcznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont głównej klatki schodowej z holami kondygnacyjnymi w segmencie B budynku Sądu Rejonowego w Ostrowcu Świętokrzyskim (I i II piętro)
- Budowa boiska sportowego wraz z infrastrukturą techniczną przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu
- Remont głównej klatki schodowej z holami kondygnacyjnymi w segmencie B budynku Sądu Rejonowego w Ostrowcu Świętokrzyskim (I i II piętro)
- Utworzenie Klubu Seniora "Senior+" w Krzyżu Wielkopolskim
- Zakup i dostawa cyfrowego aparatu RTG wraz z wykonaniem prac adaptacyjnych pomieszczeń dla potrzeb jego instalacji w Centrum Medycznym Nadarzyn
- Malowanie pomieszczeń i remont posadzek w Inspektoracie ZUS w Brodnicy przy ul. Mały Rynek 5
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.