eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › PN 36/2008 Wykonanie usługi projektowej wraz z nadzorem autorskim polegającej na opracowaniu we wszystkich branżach projektów budowlano - wykonawczych, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dotyczących moderniz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-16

Krasnystaw: PN 36/2008 Wykonanie usługi projektowej wraz z nadzorem autorskim polegającej na opracowaniu we wszystkich branżach projektów budowlano - wykonawczych, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dotyczących modernizacji oddziałów w Budynku Głównym Szpitala
Numer ogłoszenia: 17977 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 334725 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4B, Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762170, faks 082 5764901.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 36/2008 Wykonanie usługi projektowej wraz z nadzorem autorskim polegającej na opracowaniu we wszystkich branżach projektów budowlano - wykonawczych, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dotyczących modernizacji oddziałów w Budynku Głównym Szpitala.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest wykonanie usługi projektowej wraz z nadzorem autorskim polegającej na opracowaniu we wszystkich branżach projektów budowlano - wykonawczych, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dotyczących modernizacji oddziałów w Budynku Głównym Szpitala: 1. Blok Operacyjny 2. Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii 3. Sterylizatornia wraz z dezynfektornią, 4. Trakt Porodowy, 5. Oddział Ginekologiczno - Położniczy i Oddział Noworodkowy 6. Oddział Dziecięcy 7. Pododdział Kardiologiczny Opracowanie projektowe ma obejmować: - inwentaryzację techniczną w niezbędnym zakresie 2 egz. - projekty budowlano wykonawcze we wszystkich branżach 5 egz. - kosztorysy inwestorskie 2 egz. - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 2 egz. - przedmiary robót 2 egz. Opracowanie projektowe wykonawca przekaże zamawiającemu również w wersji elektronicznej na nośniku trwałym. CPV: 71.24.20.00-2 Usługi projektowania architektonicznego CPV: 71.22.40.00-6 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy: - przedstawić, koncepcję modernizacji oddziałów szpitala wraz z opisem proponowanych rozwiązań architektonicznych, konstrukcyjnych, materiałowych, wizualizacją oraz szacunkowymi kosztami wykonania zaproponowanych do modernizacji oddziałów, - wykonać projekt budowlany w oparciu o zaakceptowaną przez Zamawiającego koncepcję modernizacji oddziałów, przy uwzględnieniu wniesionych uwag i propozycji, Realizację przedmiotu zamówienia należy wykonać w dwóch etapach. I Etap - wykonanie, koncepcji modernizacji oddziałów szpitalnych. W opracowaniach należy zamieścić szczegółowy opis proponowanych rozwiązań architektonicznych, konstrukcyjnych, materiałowych z wizualizacją oraz przedstawić szacunkową kalkulację kosztów wykonania modernizacji, uwzględniając termin realizacji inwestycji. Przy opracowywaniu koncepcji należy dotrzymać wymogów i parametrów technicznych określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej, oraz warunki określone w art. 20 i art. 34 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 nr 207 poz. 2016 z p. zm.) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.204 r. (Dz. U. 2004 r. nr 202 poz. 2072 z póz zm.). Po wykonaniu etapu pierwszego wykonawca przekaże Zamawiającemu w/w opracowanie do uzgodnienia koncepcji, która będzie podstawą opracowań objętych etapem drugim. Zamawiający dokona akceptacji lub odrzucenia koncepcji nie później niż w terminie 5 dni od daty przekazania. II Etap wykonanie usługi projektowej polegającej na opracowaniu we wszystkich branżach projektów budowlano - wykonawczych, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót polegających na modernizacji Oddziałów w Budynku Głównym Szpitala - Blok Operacyjny - Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii - Sterylizatornia wraz z dezynfektornią, -Trakt Porodowy, - Oddział Ginekologiczno - Położniczy i Oddział Noworodkowy - Oddział Dziecięcy - Pododdział Kardiologiczny Prace projektowe należy poprzedzić aktualizacją inwentaryzacji budowlanej, jako uzupełnienia dokumentacji będących w posiadaniu Zamawiającego. Przy opracowywaniu projektów należy dotrzymać wymogów i parametrów technicznych określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej, oraz warunki określone w art. 20 i art. 34 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 nr 207 poz. 2016 z p. zm.) i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.204 r. (Dz. U. 2004 r. nr 202 poz. 2072 z póz zm.). kosztorysy inwestorskie wykonane zostaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. (Dz. U. nr 130 poz. 1389), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wykonane zostaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. (Dz. U. nr 202 poz. 2072 z póź. zm.). II.Opis stanu istniejącego pomieszczeń przeznaczonych do modernizacji. Budynek Główny Szpitala, w którym znajdują się planowane do modernizacji oddziały składa się z trzech skrzydeł (A, B, C) w kształcie litery T. budynek wykonany został w technologii konstrukcji słupowej żelbet z wypełnieniem ścian cegła, stropy typu DZ-3. Od strony południowo wschodniej na całości części C i B zabudowany balkonami z wyjątkiem niskiego parteru. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 8 012 m2, kubatura 33 321 m3, ilość kondygnacji 5. rok oddania budynku do eksploatacji 1970. Wyposażony jest w trzy klatki schodowe, klatka schodowa główna i dwie awaryjne. Liczba wejść do budynku 6. w budynku zainstalowane są dwie windy towarowo osobowa i towarowa. Powierzchnia oddziałów objętych modernizacją 2 595 m2 w tym: 1.Blok Operacyjny 350 m2 2.Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii 260 m2 3.Sterylizatornia wraz z dezynfektornią 120 m2 + 150 m2 4.Trakt Porodowy 280 m2 5. Oddział Ginekologiczno - Położniczy i Oddział Noworodkowy 615 m2 + 180 m2 6.Oddział Dziecięcy 430 m2 7.Pododdział Kardiologiczny 210 m2 W zakres realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi: 1)Przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskanie na odpowiedzialność i ryzyko Wykonawcy wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokonana na swój koszt. 2)Wykonanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiO), o których mowa w art. 31 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072, ze zm.) 3)Uzyskanie wymaganych opinii, prawomocnych pozwoleń, sprawdzeń, uzgodnień, zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym, rzeczoznawcami p.poż, sanit.-hig., bhp, ochroną środowiska, i inne wymagane dla uzyskania pozwolenia na budowę. 4)Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz winna ona być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Informacje zawarte w dokumentacji projektowej w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń należy określić w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 5)Zamawiający wymaga dokonania sprawdzenia dokumentacji projektowej przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia. Każdy egzemplarz dokumentacji projektowej musi być podpisany przez projektanta i sprawdzającego. Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawiania i uzgadniania z Zamawiającym proponowanych rozwiązań projektowych. 6)Zapewnienie nadzoru autorskiego autora projektu w zakresie, o którym mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.24.00.00-2.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 285000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAMOJSKA DYREKCJA INWESTYCJI ZDI Spółka z o. o., ul. Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 347000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 347000.00 oferta z najwyższą ceną: 597800.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.