eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudziniec › Zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych na terenie Gminy Rudziniec, poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2015 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-07

Rudziniec: Zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych na terenie Gminy Rudziniec, poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2015 r.
Numer ogłoszenia: 179741 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudziniec , ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, woj. śląskie, tel. 32 4000 704, faks 32 739 06 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych na terenie Gminy Rudziniec, poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2015 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych na terenie Gminy Rudziniec, poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2016 r., - w dniach zajęć szkolnych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz do i odwóz z następujących placówek oświatowych: I. W ramach obwodów szkół: 1) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rudzińcu, - do Publicznego Gimnazjum w Rudzińcu - z miejscowości: Bojszów, Bycina, Chechło, Kleszczów, Ligota Łabędzka, Łany, Łącza, Niekarmia, Niewiesze, Pławniowice, Poniszowice, Rudno, Rzeczyce, Słupsko, Taciszów, Widów , - do Szkoły Podstawowej w Rudzińcu - z Rudzińca, w przypadku gdy do szkoły będą uczęszczały dzieci spełniające warunki art. 17 ust. 3 i 3a ustawy o systemie oświaty, - Przedszkole Publiczne w Rudzińcu - z Rudzińca, w przypadku gdy do przedszkola będą uczęszczały dzieci spełniające warunki art. 14a ust. 3, 4, 4a ustawy o systemie oświaty, 2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Pławniowicach, - Szkoła Podstawowa w Pławniowicach - z miejscowości Taciszów, - Przedszkole Publiczne w Pławniowicach - z miejscowości Taciszów, Rzeczyce 3) Szkoła Podstawowa im. gen. Józefa Bema w Bojszowie - z miejscowości Łącza 4) Szkoła Podstawowa w Kleszczowie - z miejscowości Rzeczyce i Ligota Łabędzka, 5) Szkoła Podstawowa w Poniszowicach - z miejscowości Niekarmia, Niewiesze, Słupsko, Widów, II. Przedszkole Publiczne w Rudnie z Oddziałem w Poniszowicach (dowóz do oddziału w Poniszowicach) - z miejscowości Niekarmia, Niewiesze, Widów, III. do placówek wymienionych w pkt I ppkt 1 - 5 z miejscowości nie wchodzących w skład obwodu szkoły, zgodnie z wykazem przygotowanym przez szkoły i przekazanym przez Zamawiającego 3. Wykaz placówek oświatowych, prognozowana liczba uczniów oraz godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć w poszczególnych placówkach opisano w pkt 5, 6 i załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, do 4 dni od dnia zawarcia umowy, otrzyma kserokopię wykazu imiennego uczniów. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, na podstawie ww. wykaz udo 7 dni od dnia zawarcia umowy, zobowiązany jest opracować rozkład jazdy przewozów uczniów w okresie wskazanym w pkt 1 i dostarczyć go do Urzędu Gminy Rudziniec - pok. Nr 116, celem jego akceptacji przez Zamawiającego. 5. Uczniów należy dowieźć na zajęcia co najmniej 10 minut przed ich rozpoczęciem. Czas dojazdu ucznia z domu do szkoły i z powrotem nie może przekroczyć 50 min. w każdą stronę. Godziny rozpoczęcia zajęć w poszczególnych placówkach: 1) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rudzińcu - godz. 8:00, 2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Pławniowicach - godz. 8:00, 3) Szkoła Podstawowa w Bojszowie - 7:45, 4) Szkoła Podstawowa w Kleszczowie - 7:45, 5) Szkoła Podstawowa w Poniszowicach - 8:00, 6) Przedszkole Publiczne w Rudnie z Oddz. w Poniszowicach - dzieci należy dowieźć na godz. 8:00. 6. Zakończenie zajęć w Publicznym Gimnazjum w Rudzińcu - 14:30. 7. Uczniów szkół podstawowych należy odwieźć, po lekcjach, dwa razy w ciągu dnia. 8. Zamawiający zapewnia opiekę w czasie przewozu uczniów. 9. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, muszą być odpowiednio oznakowane (zgodnie z obowiązującymi przepisami), muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. 10. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy. 11. Zmiany do list uczniów Zamawiający przekaże Wykonawczy do 20 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który bilet zostanie wydany. 12. Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy wyda bilety dla uczniów uprawnionych do przejazdu wg wykazu i ewentualnych zmian do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który bilet został wydany, za wyjątkiem stycznia 2016 r, w którym bilety zostaną wydane do dnia 5 stycznia. 13. Ceny biletów winny uwzględniać uprawnienia dzieci do zniżek i ulg wynikających ze stosownych przepisów. 14. W razie konieczności Zamawiający wyraża zgodę na postój autobusów na placu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Rudzińcu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 34.98.00.00 - Bilety przewozowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na transporcie drogowym osób - obszar prowadzenia przewozu osób - Rzeczpospolita Polska

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują doświadczeniem do wykonania zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu (lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej musi precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika, 2. wypełniony i podpisany druk oferty - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ, 3. upoważnienie osób do podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych dołączonych do oferty. W przeciwnym wypadku do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej musi pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 4. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - termin płatności faktury - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano Wykonawcy zgodnie z zapisami wzoru umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudziniec.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rudzińcu, ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Rudzińcu, sekretariat II piętro, ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w nw. dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia, 2. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione powyżej. 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.