eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawy Pasty do rąk BHP Detergentowo - Mydlanej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-20

Kielce: Dostawy Pasty do rąk BHP Detergentowo - Mydlanej
Numer ogłoszenia: 179735 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3314091, faks 041 3314419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy Pasty do rąk BHP Detergentowo - Mydlanej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pasta do rąk BHP detergentowo - mydlana CPV 33741000-6 - preparat w postaci pasty o barwie białej do beżowej lub szarej, - pasta jest przeznaczona do mycia i czyszczenia dłoni silnie zabrudzonych smarem, olejem, sadzą, farbami itp., - w swoim składzie ma zawierać detergenty, mydło, substancje chroniące skórę rąk przed podrażnieniami, kompozycję zapachową, - produkt ma być przebadany dermatologicznie, - opakowanie 500g, - pasta musi spełniać wymogi wynikające z ustawy z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. Nr 42 poz. 473 z późn. zm.). Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu powyższych warunków przez oferowaną pastę. Do oferty należy załączyć dokument potwierdzający numer, pod jakim figuruje kosmetyk w Krajowym Systemie Informowania o Kosmetykach, prowadzonym przez Głównego Inspektora Sanitarnego. Wielkość zamówienia- MINIMALNA ILOŚĆ ZAKUPU W SZT. - IV kwartał 2012r. - 5464 szt., Rok 2013 - 38592 szt., MAKSYMALNA ILOŚĆ ZAKUPU W SZT. (dodatkowa) - ilości zamówień uzupełniajaych. - IV kwartał 2012r. - 754 szt., Rok 2013 - 5488 szt., *- ilości zamówień uzupełniających (dodatkowych) -Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do 18 składnic okręgowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych Służby Więziennej określonych w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Płatnikami za dostarczony przedmiot zamówienia będą poszczególne jednostki organizacyjne Służby Więziennej, dlatego Wykonawca wystawi faktury dla każdej jednostki oddzielnie i pozostawi je wraz z dostawą w jednostce, w której znajduje się dana składnica okręgowa dla tych jednostek. -Minimalna ilość zakupu jest ilością gwarantowaną, która zostanie przez jednostki zakupiona, natomiast maksymalna ilość zakupu jest ilością niezobowiązującą, którą jednostki mogą zakupić ponad ilość minimalną. -Wykonawca gwarantuje niezmienność ceny netto przedmiotu zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy. -Zamawiający dopuszcza zmianę wartości brutto przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany stawki VAT na dostarczaną pastę do rąk. -Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.06.2013 r. - IV kwartał 2012 r. - jednorazowo w terminie od dnia zawarcia umowy do 30.10.2012 r. - Rok 2013 r. - dwa razy w roku: pierwsza dostawa - w terminie: od 15.12.2012 r. do 15.01.2013 r., druga dostawa - w terminie: od 01.06.2013 r. do 30.06.2013 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pasta do rąk BHP detergentowo - mydlana CPV 33741000-6 - preparat w postaci pasty o barwie białej do beżowej lub szarej, - pasta jest przeznaczona do mycia i czyszczenia dłoni silnie zabrudzonych smarem, olejem, sadzą, farbami itp., - w swoim składzie ma zawierać detergenty, mydło, substancje chroniące skórę rąk przed podrażnieniami, kompozycję zapachową, - produkt ma być przebadany dermatologicznie, - opakowanie 500g, - pasta musi spełniać wymogi wynikające z ustawy z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. Nr 42 poz. 473 z późn. zm.). Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu powyższych warunków przez oferowaną pastę. Do oferty należy załączyć dokument potwierdzający numer, pod jakim figuruje kosmetyk w Krajowym Systemie Informowania o Kosmetykach, prowadzonym przez Głównego Inspektora Sanitarnego. MAKSYMALNA ILOŚĆ ZAKUPU W SZT. (dodatkowa) - ilości zamówień uzupełniajaych. - IV kwartał 2012r. - 754 szt., Rok 2013 - 5488 szt., *- ilości zamówień uzupełniających (dodatkowych) -Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do 18 składnic okręgowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych Służby Więziennej określonych w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Płatnikami za dostarczony przedmiot zamówienia będą poszczególne jednostki organizacyjne Służby Więziennej, dlatego Wykonawca wystawi faktury dla każdej jednostki oddzielnie i pozostawi je wraz z dostawą w jednostce, w której znajduje się dana składnica okręgowa dla tych jednostek. -Minimalna ilość zakupu jest ilością gwarantowaną, która zostanie przez jednostki zakupiona, natomiast maksymalna ilość zakupu jest ilością niezobowiązującą, którą jednostki mogą zakupić ponad ilość minimalną. -Wykonawca gwarantuje niezmienność ceny netto przedmiotu zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy. -Zamawiający dopuszcza zmianę wartości brutto przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany stawki VAT na dostarczaną pastę do rąk. -Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.06.2013 r. - IV kwartał 2012 r. - jednorazowo w terminie od dnia zawarcia umowy do 30.10.2012 r. - Rok 2013 r. - dwa razy w roku: pierwsza dostawa - w terminie: od 15.12.2012 r. do 15.01.2013 r., druga dostawa - w terminie: od 01.06.2013 r. do 30.06.2013 r.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.10.00 - Produkty do pielęgnacji rąk .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: -Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1215 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.), wg załączonego wzoru - załącznik nr 4 - Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. - Inne dokumenty - Dokument potwierdzający numer, pod jakim figuruje kosmetyk w Krajowym Systemie Informowania o Kosmetykach, prowadzonym przez Głównego Inspektora Sanitarnego. - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez oferowaną pastę wymogów wynikających z ustawy z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. Nr 42 poz. 473 z późn. zm.).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

-Zamawiający dopuszcza zmianę wartości brutto przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany stawki VAT na dostarczany towar.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.zp.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy ul. Zagnańska 155 25-563 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy ul. Zagnańska 155 25-563 Kielce Sekretariat - I piętro administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.