eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Usługa w zakresieorganizacja i przeprowadzenie stacjonarnych zajęć z doradcą zawodowym i z radcą prawnym dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu wraz z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Piwnicznej Zdroju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-20

Nowy Sącz: Usługa w zakresie: organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych zajęć z doradcą zawodowym i z radcą prawnym dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu wraz z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Piwnicznej Zdroju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 179731 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143277 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Kilińskiego 72A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 0-18 4438251, faks 0-18 4442717.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie: organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych zajęć z doradcą zawodowym i z radcą prawnym dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu wraz z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Piwnicznej Zdroju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1: Zorganizowanie i przeprowadzenie stacjonarnych zajęć z doradcą zawodowym dla osób będących wychowankami placówek opiekuńczo-wychowawczych oraz rodzin zastępczych lub opuszczającymi je 1) Liczba uczestników: 14 osób. 2) Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) wynosi: 8 godzin zajęć grupowych z doradcą zawodowym oraz 2 godziny indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym. 3) Miejsce realizacji: sala w obiekcie PCPR w Nowym Sączu - bezpłatnie udostępniona sala do prowadzenia zajęć teoretycznych dla 14 osób. 4) Termin realizacji: do 15 sierpnia 2012 r. 5) Stacjonarne zajęcia z doradcą zawodowym (8 godzin zajęć grupowych oraz 2 godziny indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym). 6) Zakres merytoryczny powinien obejmować : Moduł I Budowanie obrazu własnej osoby: a) Wywiad - identyfikacja zainteresowań zawodowych; b) Prezentowanie siebie podczas spotkań indywidualnych i grupowych; c) Określanie umiejętności, kwalifikacji, zdolności; d) Badanie predyspozycji zawodowych; e) Zwiększenie poczucia pewności siebie; f) Tworzenie indywidualnego planu działania. Moduł II Dokumenty aplikacyjne i autoprezentacja: a) Zasady sporządzania dokumentów niezbędnych przy zatrudnieniu - CV, życiorys zawodowy; b) Redagowanie dokumentów aplikacyjnych; c) Sporządzanie innych dokumentów przydatnych w poszukiwaniu pracy; d) Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej; e) Symulacje rozmów kwalifikacyjnych wraz z zapisem na dvd i analizą. Moduł III Rynek usług internetowych jako sposób na aktywność zawodową: a) Praca przez Internet - analiza ofert; b) Praca na odległość; c) E-learning - nauczanie na odległość; d) Zasoby informacji w Internecie - sprawdź co się dzieje w Twoim regionie; e) Wskazania możliwości poszukiwania pracy. Moduł IV - Planowanie działań i wyznaczanie celów: a) Samoocena i plan działania; b) Wyznaczanie celów. Zadanie 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie stacjonarnych zajęć z radcą prawnym dla osób będących wychowankami placówek opiekuńczo-wychowawczych oraz rodzin zastępczych lub opuszczającymi je 1) Liczba uczestników : 14 osób. 2) Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) wynosi: 10 godzin zajęć grupowych z radcą prawnym. 3) Miejsce realizacji: sala w obiekcie PCPR w Nowym Sączu - bezpłatnie udostępniona sala do prowadzenia zajęć teoretycznych dla 14 osób. 4) Termin realizacji: do 15 sierpnia 2012 r. 5) Stacjonarne zajęcia z radcą prawnym (10 godzin): 6) Zakres merytoryczny powinien obejmować : 1. Zatrudnienie niepracownicze: a) umowa zlecenie; b) umowa o dzieło; c) kontrakt managerski. 2. Umowa o pracę: a) treść umowy o pracę; b) forma umowy o pracę; c) rodzaje umów o pracę. 3. Kumulacja umów i zatrudnienie niepracownicze. 4. Obowiązki pracodawcy i pracownika. 5. Odpowiedzialność pracownika za naruszenie obowiązków pracowniczych. 6. Odpowiedzialność pracodawcy za wykroczenia przeciwko prawom pracownika. 7. Czas pracy. 8. Urlopy pracownicze. 9. Wynagrodzenie. 10. Wygaśnięcie a rozwiązanie stosunku pracy. 11. Roszczenia w związku z wadliwym ustaniem stosunku pracy. 12. Nadzór nad przestrzeganiem prawa pracy - Państwowa Inspekcja Pracy. 13. Zasady etyki zawodowej. Zadanie 3: Zorganizowanie stacjonarnych zajęć z radcą prawnym dla osób bezrobotnych 1) Liczba uczestników: 10 osób. 2) Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) wynosi: 5 godzin zajęć grupowych z radcą prawnym. 3) Miejsce realizacji: sala w obiekcie PCPR w Nowym Sączu - bezpłatnie udostępniona sala do prowadzenia zajęć teoretycznych dla 12 osób. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia zajęć na terenie Piwnicznej Zdroju - wówczas Wykonawca zobowiązany jest zapewnienia sali do prowadzenia zajęć. 4) Termin realizacji: do 15 sierpnia 2012 r. 5) Stacjonarne zajęcia z radcą prawnym (5 godzin zajęć grupowych). 6) Zakres merytoryczny powinien obejmować : 1. Zatrudnienie niepracownicze: a) umowa zlecenie; b) umowa o dzieło; c) kontrakt managerski. 2. Umowa o pracę: a) treść umowy o pracę; b) forma umowy o pracę; c) rodzaje umów o pracę. 3. Kumulacja umów i zatrudnienie niepracownicze. 4. Obowiązki pracodawcy i pracownika. 5. Odpowiedzialność pracownika za naruszenie obowiązków pracowniczych. 6. Odpowiedzialność pracodawcy za wykroczenia przeciwko prawom pracownika. 7. Czas pracy. 8. Urlopy pracownicze. 9. Wynagrodzenie. 10. Wygaśnięcie a rozwiązanie stosunku pracy. 11. Roszczenia w związku z wadliwym ustaniem stosunku pracy. 12. Nadzór nad przestrzeganiem prawa pracy - Państwowa Inspekcja Pracy. 13. Zasady etyki zawodowej. Zadanie 4: Zorganizowanie stacjonarnych zajęć z doradcą zawodowym dla osób bezrobotnych. 1) Liczba uczestników: 10 osób. 2) Liczba godzin dydaktycznych (45 min.) wynosi: 5 godzin zajęć grupowych z doradcą zawodowym oraz 2 godzin indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym. 3) Miejsce realizacji: sala w obiekcie PCPR w Nowym Sączu - bezpłatnie udostępniona sala do prowadzenia zajęć teoretycznych dla 12 osób. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia zajęć na terenie Piwnicznej Zdroju - wówczas Wykonawca zobowiązany jest zapewnienia sali do prowadzenia zajęć. 4) Termin realizacji: do 15 sierpnia 2012 r. 5) Stacjonarne zajęcia z doradcą zawodowym (5 godzin zajęć grupowych oraz 2 godzin indywidualnych konsultacji ). 6) Moduł I .Budowanie obrazu własnej osoby: a) Wywiad - identyfikacja zainteresowań zawodowych; b) Prezentowanie siebie podczas spotkań indywidualnych i grupowych; c) Określanie umiejętności, kwalifikacji, zdolności; d) Badanie predyspozycji zawodowych; e) Zwiększenie poczucia pewności siebie; f) Tworzenie indywidualnego planu działania. Moduł II .Dokumenty aplikacyjne i autoprezentacja: a) Zasady sporządzania dokumentów niezbędnych przy zatrudnieniu - CV, życiorys zawodowy; b) Redagowanie dokumentów aplikacyjnych; c) Sporządzanie innych dokumentów przydatnych w poszukiwaniu pracy; d) Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej; e) Symulacje rozmów kwalifikacyjnych wraz z zapisem na dvd i analizą. Moduł III. Rynek usług internetowych jako sposób na aktywność zawodową: a) Praca przez Internet - analiza ofert; b) Praca na odległość; c) E-learning - nauczanie na odległość; d) Zasoby informacji w Internecie - sprawdź co się dzieje w Twoim regionie; e) Wskazania możliwości poszukiwania pracy. Moduł IV. Planowanie działań i wyznaczanie celów: a) Samoocena i plan działania; b) Wyznaczanie celów. UWAGI OGÓLNE DO WSZYSTKICH ZADAŃ: 1. Zajęcia mają zakończyć się badaniem ewaluacyjnym, przeprowadzonym w formie pisemnej, sprawdzającym nabycie, utrwalenie wiedzy i umiejętności praktycznych uczestników zajęć. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia zajęć metodą e- learning. 3. Miejsce realizacji zamówienia: zaleca się, aby zajęcia odbywały się na terenie miasta Nowy Sącz. Dzienny wymiar godzinowy zajęć nie może przekroczyć 5 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 minut), z zastrzeżeniem, że w trakcie realizacji zajęć dłuższych, niż 2 godziny dydaktyczne Wykonawca zapewni po każdych 2 godzinach przerwę 15 minutową. 4. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i przeprowadzenia zajęć w ramach w/w Projektu, których ilość została określona w SIWZ. Zajęcia są prowadzone w zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębne zadanie, wg wymogów Zamawiającego oraz w uzgodnionych terminach z terminem zakończenia zajęć do 15 sierpnia 2012 r.) określonych w SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wstępne programy merytoryczne i harmonogramy z uwzględnieniem czasu trwania sporządzone odrębnie dla każdego zadania. 6. Wykonawca zapewnienia wykwalifikowaną kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia o ile przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 7. Wykonawca zapewnienia uczestnikom catering na czas trwania zajęć (drobne ciasteczka, kanapeczki, woda mineralna, kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy) oraz ciepły posiłek w przypadku realizacji szkolenia min. 5 godzin,dzień (opis posiłku winien być przedłożony Zamawiającemu do akceptacji). 8. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu szczegółowych programów i harmonogramów zajęć do akceptacji. 9. Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia uczestnikom zaświadczenia o odbytych zajęciach wraz z podpisem uczestnika Potwierdzam odbiór, których kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przekazane zostaną Zamawiającemu. 10. Wykonawca zapewni zwrot uczestnikom kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania (Powiat Nowosądecki) na miejsce przeprowadzenie zajęć i z powrotem - w przypadku realizacji zadania 1 i 2. 11. Wykonawca zapewni zwrot uczestnikom kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania (Miasto i Gmina Piwniczna Zdrój) na miejsce przeprowadzenie zajęć i z powrotem - w przypadku realizacji zadania 3 i 4 lub zapewni transport na zajęcia i z powrotem w uzgodnionych pkt. w Piwnicznej Zdroju. 12. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego uczestnika zajęć ubezpieczenie NNW w trakcie ich trwania, a także w drodze na nie i z powrotem na kwotę minimalną 5.000,00 zł. Kserokopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wraz z fakturą - rachunkiem przed rozpoczęciem zajęć. 13. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego uczestnika bezzwrotny komplet materiałów szkoleniowych: płyty CD/DVD, podręczniki, skrypty - opracowań własnych wykładowców, materiały piśmiennicze (długopis, notatnik A-4, ołówek) oraz innych materiałów niezbędnych do realizacji programu poszczególnych zadań. Sposób oznakowania tych materiałów zgodnie z wymaganiami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ( zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl, zakładka Zasady promocji) zostanie uzgodniony pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą przed rozpoczęciem zajęć. 14. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji odrębnie dla każdego zadania (w tym również fotograficznej): dzienna lista obecności dla każdego uczestnika z potwierdzeniem korzystania z usługi cateringowej; dziennik zajęć zawierający listę obecności oraz wymiar godzin i tematy zajęć; lista osób, które rozpoczęły zajęcia; lista osób, które ukończyły zajęcia; lista osób, które nie ukończyły zajęć; kartę usług doradczych dla każdego uczestnika, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie danych zajęć i uzyskanie umiejętności; kopie wydanych zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w zajęciach; potwierdzenie zwrotu kosztów dojazdu; potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych; ankiety ewaluacyjne i inne. Dokumenty powinny być opatrzone podpisem osoby prowadzącej oraz wykonawcy. Wzór ww listy Zamawiający udostępni Wykonawcy przed rozpoczęciem zajęć. 15. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób uczestniczących w zajęciach, a także warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 16. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały całości dokumentacji zajęć w terminie 7 dni od jego zakończenia. Dokumentacja powinna być oznakowana zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 zamieszczonymi na stronie WWW.efs.gov.pl, zakładka Zasady promocji). 17. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć także w przypadku innej od wymienionej w SIWZ liczby osób. Zamawiający zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo zmiany liczby uczestników poszczególnych zajęć. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę osób, które uczestniczyły w zajęciach na podstawie przekazanej imiennej listy uczestników. 18. Zastosowane metody nauczania muszą uwzględniać indywidualne podejście do każdego uczestnika. 19. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć, a także bieżącego informowania Zamawiającego (pracownika socjalnego) o każdej nieobecności osoby, która planowo powinna uczestniczyć w zajęciach. 20. Wykonawca wyznacza osobę do kontaktu (koordynator) - sprawującą nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia, odpowiedzialną za organizację zajęć, informowanie uczestników o planowanych zajęciach, ściśle współpracuje z pracownikami socjalnymi (przedstawicielami zamawiającego). 21. Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowanie miejsca zajęć oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją zajęć zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl, zakładka Zasady promocji) tj. umieszczania na materiałach szkoleniowych informacji: Projekt W stronę samodzielności i niezależności jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logotypu Programu Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny. 22. Wykonawca umożliwić pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji zajęć oraz poddać się ewentualnej kontroli Instytucji Wdrażającej (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie), a także udzielać stosownych wyjaśnień w obszarze związanym z przedmiotem zamówienia, na każde jej żądanie. 23. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom szkoleń informacji na temat współfinansowania przedmiotowych zajęć przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i przekazać Zamawiającemu jedno pisemne oświadczenie w tej sprawie potwierdzającego wykonanie ww wymagania. 24. Po zakończeniu poszczególnych zajęć Wykonawca zobowiązany jest wystawić dla każdego uczestnika: zaświadczenie o jego ukończeniu oraz certyfikat, których wzór i ologowanie zostanie ustalone z Zamawiającym po podpisaniu umowy. 25. Zamawiający zapłaci za faktyczną (zrealizowaną) liczbę godzin konsultacji z doradcą zawodowym,radcą prawnym z uczestnikami projektu. 26. Wykonawca wystawi fakturę,rachunek po zakończeniu każdej z części zamówienia,zadania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.00.00 - Usługi społeczne 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach Projektu pn W stronę samodzielności i niezależności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Jagiellońska 14, 33-300 Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 14, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18859,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7714,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7714,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12696,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.