eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraTermomodernizacja budynku Ośrodka Zamiejscowego w Gorzowie Wlkp. Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze położonego przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 w Gorzowie Wlkp.



Ogłoszenie z dnia 2011-07-01

Zielona Góra: Termomodernizacja budynku Ośrodka Zamiejscowego w Gorzowie Wlkp. Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze położonego przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 179720 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej , ul. Stefana Batorego 18, 65-083 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 456-08-00, faks 0-68 456-08-04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Ośrodka Zamiejscowego w Gorzowie Wlkp. Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze położonego przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 w Gorzowie Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - zadanie inwestycyjne współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego - Działanie 3.2 Poprawa jakości powietrza, efektywności energetycznej oraz rozwój i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii pn. Termomodernizacja budynku Ośrodka Zamiejscowego w Gorzowie Wlkp. Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze położonego przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 w Gorzowie Wlkp. Budynek jest niepodpiwniczony, pięciokondygnacyjny, o wymiarach: długość 53,19m, szerokość 11,72m, wysokość 15,06m, powierzchnia zabudowy 621,16m2, powierzchnia użytkowa 2578,35m2, kubatura 9150,90m3. Termomodernizacja budynku polegać będzie na: 1) wykonaniu nowej instalacji c.o. wraz z kotłownią, 2) wymianie okien oraz 3) ociepleniu ścian zewnętrznych i fundamentowych oraz cokołu budynku, ociepleniu stropodachu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy, do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ i załączone do umowy: Projekt budowlany z dnia 18.01.2010r. oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót i Przedmiar robót - Termomodernizacja budynku Ośrodka Zamiejscowego w Gorzowie Wlkp. Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze położonego przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 w Gorzowie Wlkp. autorstwa architektów Agnieszki Afanasik, Agaty Mordacz, Kazimierza Witukiewicza, Jacka Tarkowskiego, Waldemara Harasimowicza i Elwiry Kramm, oraz decyzja o pozwoleniu na budowę nr 57/10 z 02.02.2010r. wydana przez Prezydenta Miasta Gorzów Wlkp..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium w wysokości 30 000 zł (trzydzieści tysięcy złotych) dla przedmiotu zamówienia. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego (podany w SIWZ) z dopiskiem w tytule przelewu:Termomodernizacja Ośrodka Zamiejscowego. Wadium musi się znaleźć na wskazanym rachunku przed upływem terminu składania ofert. Kopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w innej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 Pzp Wykonawca dołącza oryginał dokumentu do oferty

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedne roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami (referencje lub bezusterkowy protokół końcowy odbioru robót) potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - legitymującymi się uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane w zakresie następujących branż: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) sanitarnej 3) elektrycznej. Ponadto Wykonawca złoży oświadczenie, ze ww. osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W tym przypadku Wykonawca przedłoży kserokopię stosownego dokumentu, że jest odpowiednio ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej oraz dołączy informację, że ubezpieczenie jest obowiązujące np. kopia przelewu składki (składek) lub zaświadczenie ubezpieczyciela, że ubezpieczenie jest aktualne.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia wynagrodzenie określone w umowie zostanie zaktualizowane aneksem do umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie dotyczących terminu realizacji zamówienia, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a powodujących, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe w terminie wskazanym w SIWZ. Zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze, ul. Batorego 18, 65-083 Zielona Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze, ul. Batorego 18, 65-083 Zielona Góra -sekretariat (I piętro), pok. nr 106.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie inwestycyjne współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego - Działanie 3.2 Poprawa jakości powietrza, efektywności energetycznej oraz rozwój i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.