Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-04
Warszawa: Dostawa instrumentów i akcesoriów muzycznych:
Numer ogłoszenia: 179692 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja "Sinfonia Varsovia", ul. Szczęśliwicka 56, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6200138, 692492911, fax 0-22 6200138.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sinfoniavarsovia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa instrumentów i akcesoriów muzycznych:.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup następujących instrumentów i akcesoriów muzycznych: 1.1. Es-klarnet -1 sztuka, 1.2. trąbki D.Es - 2 sztuki, 1.3. trąbki klapowe B rotary trumpet - dreiventil trompette- 2 sztuki, 1.4. futerały na trąbki - 4 sztuki, 1.5. wielki bęben - 1 sztuka, 1.6. talerze a due - 1 komplet, 1.7. talerze a due - 1 komplet, 1.8. smyczki skrzypcowe - 3 sztuki, 1.9. smyczek altówkowy - 1 sztuka, 1.10. smyczek wiolonczelowy - 1 sztuka.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.31.40.00 - Instrumenty dęte Kod CPV wg słownika 2008: 37.31.40.00 - Instrumenty dęte Oryginalny kod CPV: 36.31.60.00 - Instrumenty perkusyjne Kod CPV wg słownika 2008: 37.31.60.00 - Instrumenty perkusyjne Oryginalny kod CPV: 36.32.00.00 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych Kod CPV wg słownika 2008: 37.32.00.00 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 1.Formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez konsorcjum w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty, o których mowa w punkcie 2-3, dla każdego uczestnika konsorcjum oddzielnie. 4.Lista oferowanych instrumentów i akcesoriów muzycznych - załącznik Nr 3, 5.Opis techniczny i wyposażenie oferowanych instrumentów i akcesoriów muzycznych - załącznik Nr 4, 6.Nazwa i dane adresowe podmiotów, który będą wykonywały naprawy gwarancyjne - załącznik Nr 5, 7.Wykaz podwykonawców - załącznik Nr 6, 8.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w oryginale lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej. 9.Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum i zawarcia umowy w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. 10.Wszelkie wymagane przez zamawiającego dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. 11.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy co do ważności dokumentu stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sinfoniavarsovia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Defilad 1, 00-901 WARSZAWA, pok. 906 (IX piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Plac Defilad 1, 00-901 WARSZAWA, pok. 906 (IX piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych dla Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie
- Przebudowa pomieszczenia 147 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy pl. Politechniki 1 na potrzeby Biura Komunikacji i Promocji, numer referencyjny ZP.RB.SE.8.2024.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW STOLARSKICH
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych.
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.