eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku II dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-30

Bytom: Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku II dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
Numer ogłoszenia: 179557 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 7861400, faks 32 7861646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku II dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku określonego przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 30 stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Pakiet Nr 1 CEWNIKI, DRENY, ZGŁĘBNIKI Pakiet Nr 2 PRZYRZĄDY DO ANESTEZJI I RESUSCYTACJI I Pakiet Nr 3 UKŁADY ODDECHOWE Pakiet Nr 4 CEWNIKI DONOSOWE Pakiet Nr 5 IGŁA DO MAMMOTOMU MAMMOTOME FIRMY JOHNSON & JOHNSON Pakiet Nr 6 ŁĄCZNIKI DO DRENÓW Pakiet Nr 7 ELEKTRODA DO APARATU IFA Pakiet Nr 8 KLIPSY TYTANOWE DO KLIPSOWNICY Pakiet Nr 9 ZESTAWY DO TERMOABLACJI Pakiet Nr 10 MASKI CHIRURGICZNE Pakiet Nr 11 FARTUCH WIELORAZOWEGO UŻYTKU Pakiet Nr 12 DRENY DO SSAKÓW Pakiet Nr 13 FILTRY BAKTERYJNE DO RESPIRATORA PURITAN-BENNETT Pakiet Nr 14 PATYCZKI DO WYMAZÓW Pakiet Nr 15 PISAKI DO EEG Pakiet Nr 16 ZESTAW DO LECZENIA ZATOK Pakiet Nr 17 CEWNIKI DO URODYNAMIKI Pakiet Nr 18 SZCZOTECZKI CYTOLOGICZNE DO WYMAZÓW OSKRZELI Pakiet Nr 19 APARATY DO SZYBKIEGO PODAWANIA PŁYNÓW Pakiet Nr 20 FOLIA CHIRURGICZNA Pakiet Nr 21 NARZĘDZIA I AKCESORIA ENDOSKOPOWE I Pakiet Nr 22 NARZĘDZIA I AKCESORIA ENDOSKOPOWE II Pakiet Nr 23 OPRZYRZĄDOWANIE DO ENDOSKOPII III Pakiet Nr 24 OPRZYRZĄDOWANIE DO ENDOSKOPII IV Pakiet Nr 25 CEWNIKI DO PODAWANIA TLENU Pakiet Nr 26 CZĘŚCI DO ZAMYKANIA BUTELEK Z ROZTWOREM FORMALINY DO STERYLIZATORA TYPU FORMOMAT Pakiet Nr 27 FILTRY DO ZESTAWU LAPAROSKOPOWEGO DO DIATERMII EMED S-350 Pakiet Nr 28 OPASKI IDENTYFIKACYJNE DLA DOROSŁYCH Pakiet Nr 29 RĘKAWICE Z FOLII Pakiet Nr 30 KLIPSY TYTANOWE DO KLIPSOWNICY.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.40-8, 33.14.16.00-6, 33.17.10.00-9, 33.17.11.00-0, 33.15.78.10-6, 33.14.13.20-9, 33.12.42.10-0, 33.15.82.00-4, 33.14.11.22-1, 33.14.16.20-2, 33.19.90.00-0, 33.14.12.00-2, 33.19.41.00-7, 33.14.11.22-1, 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 6 525,00 zł. (słownie: sześć tysięcy pięćset dwadzieścia pięć zł 00/100), 2) w przypadku złożenia oferty na: Pakiet Nr 1 CEWNIKI, DRENY, ZGŁĘBNIKI 1 078,00 zł Pakiet Nr 2 PRZYRZĄDY DO ANESTEZJI I RESUSCYTACJI I 774,00 zł Pakiet Nr 3 UKŁADY ODDECHOWE 78,00 zł Pakiet Nr 4 CEWNIKI DONOSOWE 125,00 zł Pakiet Nr 5 IGŁA DO MAMMOTOMU MAMMOTOME FIRMY JOHNSON & JOHNSON 2 190,00 zł Pakiet Nr 6 ŁĄCZNIKI DO DRENÓW 6,00 zł Pakiet Nr 7 ELEKTRODA DO APARATU IFA 3,00 zł Pakiet Nr 8 KLIPSY TYTANOWE DO KLIPSOWNICY 210,00 zł Pakiet Nr 9 ZESTAWY DO TERMOABLACJI 66,00 zł Pakiet Nr 10 MASKI CHIRURGICZNE 4,00 zł Pakiet Nr 11 FARTUCH WIELORAZOWEGO UŻYTKU 54,00 zł Pakiet Nr 12 DRENY DO SSAKÓW 30,00 zł Pakiet Nr 13 FILTRY BAKTERYJNE DO RESPIRATORA PURITAN-BENNETT 24,00 zł Pakiet Nr 14 PATYCZKI DO WYMAZÓW 267,00 zł Pakiet Nr 15 PISAKI DO EEG 13,00 zł Pakiet Nr 16 ZESTAW DO LECZENIA ZATOK 5,00 zł Pakiet Nr 17 CEWNIKI DO URODYNAMIKI 183,00 zł Pakiet Nr 18 SZCZOTECZKI CYTOLOGICZNE DO WYMAZÓW OSKRZELI 9,00 zł Pakiet Nr 19 APARATY DO SZYBKIEGO PODAWANIA PŁYNÓW 7,00 zł Pakiet Nr 20 FOLIA CHIRURGICZNA 40,00 zł Pakiet Nr 21 NARZĘDZIA I AKCESORIA ENDOSKOPOWE I 263,00 zł Pakiet Nr 22 NARZĘDZIA I AKCESORIA ENDOSKOPOWE II 105,00 zł Pakiet Nr 23 OPRZYRZĄDOWANIE DO ENDOSKOPII III 409,00 zł Pakiet Nr 24 OPRZYRZĄDOWANIE DO ENDOSKOPII IV 186,00 zł Pakiet Nr 25 CEWNIKI DO PODAWANIA TLENU 107,00 zł Pakiet Nr 26 CZĘŚCI DO ZAMYKANIA BUTELEK Z ROZTWOREM FORMALINY DO STERYLIZATORA TYPU FORMOMAT 109,00 zł Pakiet Nr 27 FILTRY DO ZESTAWU LAPAROSKOPOWEGO DO DIATERMII EMED S-350 10,00 zł Pakiet Nr 28 OPASKI IDENTYFIKACYJNE DLA DOROSŁYCH 75,00 zł Pakiet Nr 29 RĘKAWICE Z FOLII 45,00 zł Pakiet Nr 30 KLIPSY TYTANOWE DO KLIPSOWNICY 50,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia tj. przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią specjalistyczny transport przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią specjalistyczny transport przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury, zapewni stałość cen w trakcie trwania umowy. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    wykaz zrealizowanych minimum 2 dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Wykonawca składa oświadczenie będące załącznikiem nr 5 do SIWZ, dokumenty (np. referencje lub protokoły) poprzednich zamawiających potwierdzające, że dostawy te zrealizowane zostały należycie. W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedłożyć: oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ, oświadczenie dotyczącego stałości cen oraz warunków płatności będące załącznikiem nr 4 do SIWZ, W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć: Oświadczenie dotyczące terminu dostawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy przedłożyć a) Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załączonym formularzem asortymentowo - cenowym (stanowiącym załącznik A do SIWZ) dla każdego oferowanego pakietu. b) Dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny dokumentów potwierdzających oznaczenie wyrobu znakiem CE, o którym mowa w ustawie o wyrobach medycznych ( Dz. U z 2010 nr 107 poz. 679 ) - aktualnych na dzień składania oferty. c) W ramach pakietu nr 11 Fartuch wielorazowego użytku dokumenty określone w załączniku A do SIWZ pakiet nr 11 tj: technologię prania produktu (wystawiona przez producenta środków piorących) kartę techniczna tkaniny, oświadczenie producenta tkaniny, że nie wymaga impregnacji, dokument z badania nieprzemakalności tkaniny, z której wykonane są fartuchy po 100 cyklach prania, suszenia i sterylizacji. d) Oświadczenie o dostarczeniu próbek oferowanego sprzętu na żądanie Zamawiającego - Załącznik nr 8 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy po jej zawarciu w przypadku okoliczności, gdy: a) zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, b) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego, c) strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom ( pokój nr.18. I piętro , Zam. Publiczne , Budynek Dyrekcji ) lub bezpłatnie na stronie internetowej szpitala..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom ( pokój nr.2 , parter , Kancelaria Głowna , Budynek Dyrekcji ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 CEWNIKI, DRENY, ZGŁĘBNIKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - CEWNIKI, DRENY, ZGŁĘBNIKI - pełny opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.40-8, 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 PRZYRZĄDY DO ANESTEZJI I RESUSCYTACJI I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 PRZYRZĄDY DO ANESTEZJI I RESUSCYTACJI I -pełny opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 UKŁADY ODDECHOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 UKŁADY ODDECHOWE -pełny opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 CEWNIKI DONOSOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 4 CEWNIKI DONOSOWE - pełny opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 IGŁA DO MAMMOTOMU MAMMOTOME FIRMY JOHNSON & JOHNSON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 5 IGŁA DO MAMMOTOMU MAMMOTOME FIRMY JOHNSON & JOHNSON - pełny opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 ŁĄCZNIKI DO DRENÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 6 ŁĄCZNIKI DO DRENÓW - pełny opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.42.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 ELEKTRODA DO APARATU IFA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 7 ELEKTRODA DO APARATU IFA - pełny opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 KLIPSY TYTANOWE DO KLIPSOWNICY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 8 KLIPSY TYTANOWE DO KLIPSOWNICY - pełny opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 ZESTAWY DO TERMOABLACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 9 ZESTAWY DO TERMOABLACJI - pełny opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 MASKI CHIRURGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 10 MASKI CHIRURGICZNE - pełny opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 FARTUCH WIELORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 11 FARTUCH WIELORAZOWEGO UŻYTKU - pełny opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 DRENY DO SSAKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 12 DRENY DO SSAKÓW - pełny opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13 FILTRY BAKTERYJNE DO RESPIRATORA PURITAN-BENNETT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 13 FILTRY BAKTERYJNE DO RESPIRATORA PURITAN-BENNETT - pełny opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 PATYCZKI DO WYMAZÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 14 PATYCZKI DO WYMAZÓW - pełny opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 PISAKI DO EEG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 15 PISAKI DO EEG - pełny opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16 ZESTAW DO LECZENIA ZATOK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 16 ZESTAW DO LECZENIA ZATOK - pełny opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17 CEWNIKI DO URODYNAMIKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 17 CEWNIKI DO URODYNAMIKI - pełny opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18 SZCZOTECZKI CYTOLOGICZNE DO WYMAZÓW OSKRZELI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 18 SZCZOTECZKI CYTOLOGICZNE DO WYMAZÓW OSKRZELI - pełny opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19 APARATY DO SZYBKIEGO PODAWANIA PŁYNÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 19 APARATY DO SZYBKIEGO PODAWANIA PŁYNÓW - pełny opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 20 FOLIA CHIRURGICZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 20 FOLIA CHIRURGICZNA - pełny opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 21 NARZĘDZIA I AKCESORIA ENDOSKOPOWE I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 21 NARZĘDZIA I AKCESORIA ENDOSKOPOWE I - pełny opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet Nr 22 NARZĘDZIA I AKCESORIA ENDOSKOPOWE II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 22 NARZĘDZIA I AKCESORIA ENDOSKOPOWE II - pełny opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet Nr 23 OPRZYRZĄDOWANIE DO ENDOSKOPII III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 23 OPRZYRZĄDOWANIE DO ENDOSKOPII III - pełny opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet Nr 24 OPRZYRZĄDOWANIE DO ENDOSKOPII IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pełny Pakiet Nr 24 OPRZYRZĄDOWANIE DO ENDOSKOPII IV - opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet Nr 25 CEWNIKI DO PODAWANIA TLENU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 25 CEWNIKI DO PODAWANIA TLENU - opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.40-8, 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet Nr 26 CZĘŚCI DO ZAMYKANIA BUTELEK Z ROZTWOREM FORMALINY DO STERYLIZATORA TYPU FORMOMAT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 26 CZĘŚCI DO ZAMYKANIA BUTELEK Z ROZTWOREM FORMALINY DO STERYLIZATORA TYPU FORMOMAT - opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet Nr 27 FILTRY DO ZESTAWU LAPAROSKOPOWEGO DO DIATERMII EMED S-350.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 27 FILTRY DO ZESTAWU LAPAROSKOPOWEGO DO DIATERMII EMED S-350 - opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.12.22.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet Nr 28 OPASKI IDENTYFIKACYJNE DLA DOROSŁYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 28 OPASKI IDENTYFIKACYJNE DLA DOROSŁYCH - opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet Nr 29 RĘKAWICE Z FOLII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 29 RĘKAWICE Z FOLII - opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet Nr 30 KLIPSY TYTANOWE DO KLIPSOWNICY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 30 KLIPSY TYTANOWE DO KLIPSOWNICY - opis znajduje się w Załączniku A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.