To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-07
Mielec: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH KONSTRUKCYJNYCH BUDYNKU (CZĘŚĆ B) PSM I i II STOPNIA W MIELCU
Numer ogłoszenia: 179509 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162587 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna i I II Stopnia im. M.Karłowicza, ul. Tadeusza Kościuszki 10, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. (017) 586 29 76, faks (017) 586 29 76.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH KONSTRUKCYJNYCH BUDYNKU (CZĘŚĆ B) PSM I i II STOPNIA W MIELCU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych konstrukcyjnych w segmencie B budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Mielcu prowadzących do zaadaptowania pomieszczeń nieużytkowych strychu na pomieszczenia do prowadzenia zajęć indywidualnych. 2. Opis przedmiotu zamówienia - wykonanie prac ogólnobudowlanych dotyczących w szczególności: a) Robót rozbiórkowych - demontaż belek nośnych stropu, wymiany elementów konstrukcyjnych dachu - podwalin i zastrzałów, zerwania posadzki cementowej, rozbiórki izolacji ze styropianu, rozbiórki elementów stropów drewnianych. b) Robót montażowych - montaż stropów, montaż belek, wykonanie izolacji z płyt styropianowych, warstw wyrównawczych posadzek, wykonanie ścianek działowych z płyt GKF na ruszcie, montaż stolarki budowlanej zewnętrznej i wewnętrznej. c) Robót wykończeniowych - wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian i sufitów, wykonanie posadzek z paneli podłogowych oraz posadzek i ścian z płytek kamionkowych, wykonanie sufitów podwieszanych, montaż paneli akustycznych. 3. Szczegółowy zakres prac określa: a. dokumentacja techniczna - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Mielec, ul. Kościuszki 10. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 6. Termin realizacji zamówienia - do 30 dni od momentu podpisania umowy. Planowany termin podpisania umowy - 01.12.2015 roku. Ostateczny termin realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 7. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. c) Odpady powstające w trakcie robót jak gruz, śmieci itp. wykonawca będzie usuwał z pomieszczeń na bieżąco a następnie wywoził/utylizował we własnym zakresie. Inwestor udostępni wykonawcy miejsce do ustawienia kontenera na śmieci na terenie szkolnym. 8. Warunki finansowe rozliczeń: a. podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany końcowy protokół odbioru robót, b. wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału poprawnie wystawionej faktury. c. sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania. d. do końcowego odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć komplet dokumentów w tym: a. protokoły badań i sprawdzeń, b. oświadczenie kierownika budowy o wbudowaniu materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, c. dokumenty potwierdzające wbudowanie materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, d. gwarancje producentów i dostawców na wbudowane materiały i wyroby. 9. Główny kod CPV: 45.00.00.00-0 - roboty budowlane. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Remontowo - Budowlana MAR-MAR Mariusz Kopera, Paszczyna 41C, 39-207 Brzeźnica, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120486,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 123000,32
Oferta z najniższą ceną: 123000,32 / Oferta z najwyższą ceną: 195650,74
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Mielcu oraz usługi sprzątania i odśnieżania posesji i przyległych chodników w okresie 12 miesięcy od 01.01.2026 r.
- Zakup fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu typu bus do przewozu osób z niepełnosprawnościami dla Urzędu Miejskiego w Mielcu
- Dostawa magazynów energii na potrzeby zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Przebudowa drogi gminnej nr 103411R Goleszów przez wieś.
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Mielcu w okresie 12 miesięcy od 01.01.2026 r.
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego wraz z gwarantowanym źródłem zasilania (UPS) w ramach zadania pn. "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Powiecie Mieleckim"
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni poliuretanowej na placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 124 w Warszawie
- Remont obiektu KW PSP w Olsztynie przy ul. Porannej 41 w celu poprawy warunków bytowych podmiotu na potrzeby OLiOC polegający na remoncie sanitariatów
- Modernizacja hali przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Węgrowie - etap III
- Utworzenie Klubu Seniora "Senior+" w Krzyżu Wielkopolskim
- "Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przynależnego do Klubu Dziecięcego "Kurkolandia" ul. Kościuszki 36, 13-306 Kurzętnik
- Przebudowa schodów terenowych przy budynku Delegatury LUW w Chełmie przy Pl. Niepodległości 1
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.