Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-04
Odolanów: Przebudowa drogi gminnej w Nadstawkach
Numer ogłoszenia: 179507 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta, ul. Rynek 1, 63-430 Odolanów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7332225, fax 062 7333892.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w Nadstawkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy drogi gminnej wraz z wjazdami do posesji z masy asfaltowej o długości 835 mb i szerokości 4,5 - 5 m
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3.100,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1 Wykonawcą może być osoba fizyczna lub osoba prawna. 8.2 Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie zamówienia podwykonawcom 8.3. Oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy. O udzielenie wykonania zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 8.3.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 8.3.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 8.3.3. nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy pzp. 8.3.4. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 8.3.5 znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia 8.3.6. Spełniają wymogi SIWZ, złożą wymagane oświadczenia i dokumenty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art., 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1/ Wypełniony wzór formularza oferty - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym 2/aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 3.aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 4. aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS, że wykonawca nie zalega z opłatą składek na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty składania ofert 5. aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania ofert 6. aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania ofert 7. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 3 lat o tym samym charakterze wraz z referencjami 8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia . 9. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia 10. uprawnienia kierownika budowy 12. Nazwę wytwórni masy asfaltowej 11. Potwierdzenie wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip odolanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy i Miasta w Odolanowie ul. Rynek 1 pokój nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urzad Gminy i Miasta w Odolanowie ul. Rynek 1 pokój nr 14 /sekretariat/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- realizacja Etapu II projektu przebudowy Drogi Krajowej 79 w Jaworznie w ramach projektu "Miasto twarzą go autostrady" - faza 2.
- Remont S-1 odc. Cieszyn - Krasna (P/PT/005).
- Przebudowa Drogi Krajowej nr 88 na odcinku od węzła obwodnicy Gliwic (rejon Cmentarza Centralnego)do węzła Kleszczów z autostradą A-4.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





