eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OdolanówPrzebudowa drogi gminnej w Nadstawkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-04

Odolanów: Przebudowa drogi gminnej w Nadstawkach
Numer ogłoszenia: 179507 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta, ul. Rynek 1, 63-430 Odolanów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7332225, fax 062 7333892.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w Nadstawkach.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy drogi gminnej wraz z wjazdami do posesji z masy asfaltowej o długości 835 mb i szerokości 4,5 - 5 m

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.10.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3.100,00 zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1 Wykonawcą może być osoba fizyczna lub osoba prawna. 8.2 Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie zamówienia podwykonawcom 8.3. Oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy. O udzielenie wykonania zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 8.3.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 8.3.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 8.3.3. nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy pzp. 8.3.4. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 8.3.5 znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia 8.3.6. Spełniają wymogi SIWZ, złożą wymagane oświadczenia i dokumenty
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art., 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1/ Wypełniony wzór formularza oferty - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym 2/aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 3.aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 4. aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS, że wykonawca nie zalega z opłatą składek na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty składania ofert 5. aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania ofert 6. aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania ofert 7. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 3 lat o tym samym charakterze wraz z referencjami 8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia . 9. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia 10. uprawnienia kierownika budowy 12. Nazwę wytwórni masy asfaltowej 11. Potwierdzenie wniesienia wadium

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip odolanow.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy i Miasta w Odolanowie ul. Rynek 1 pokój nr 13.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urzad Gminy i Miasta w Odolanowie ul. Rynek 1 pokój nr 14 /sekretariat/.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.