Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pińczów: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 15175 BOGUCICE-GACKI-CHROBERZ NA ODCINKU BOGUCICE - GACKI Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Kobus Sławomir i Hynowska Grażyna, ul. Zacisze 5, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3576001, fax 041 3576007, e-mail: promocja@pinczow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pinczow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie, Kobus Sławomir Hynowska Grażyna, ul. Przemysłowa 3, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. /041/35 76129, fax /041/35 761 29, e-mail: pzd@pinczow.pl, www.pzd.pinczow.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Zarzadzanie drogami powiatowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 15175 BOGUCICE-GACKI-CHROBERZ NA ODCINKU BOGUCICE - GACKI. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: DROGA POWIATOWA NR 15175 BOGUCICE- GACKI-CHROBERZ NA ODCINKU BOGUCICE-GACKI KM 0+000-1+900 I OD KM 2+880-3+960. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: DROGA POWIATOWA NR 15175 BOGUCICE- GACKI-CHROBERZ NA ODCINKU BOGUCICE-GACKI KM 0+000-1+900 I OD KM 2+880-3+960 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: ZGODNIE ZE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKOW ZAMOWIENIA 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: POWYŻEJ 60 000 EURO, A PONIŻEJ 5 278 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)1.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 20 000,00 zł w terminie do 24.04.2007 r. godz. 9:45. 1.2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na następujący numer rachunku bankowego: Bank Spółdzielczy w Pińczowie nr 73 8509 0002 2001 0000 0752 0002. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczona bez rozpatrywania. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt III.1 1. w formie lub formach, o których mowa w pkt III.1 2. zostanie wykluczony z postępowania. 1.4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1.4.1 upłynął termin związania z ofertą, 1.4.2.zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 1.4.3.zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 1.5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1.5.1.który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 1.5.2.który został wykluczony z postępowania, 1.5.3.którego oferta została odrzucona. 1.6. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 1.7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 1.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.8.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 1.8.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 1.8.3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2. Minimalne warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp są następujące: 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy:a) wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 200 000 PLN;b) wykonawca musi wykazać dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 mln zł 2.2. Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej:a) Kierownik budowy - 1 os., 8 lat doświadczenia w realizacji podobnych robót; 5 lat doświadczenia jako kierownik lub z-ca kierownika podobnych robót;b) Kierownik robót drogowych - 1 os., 5 lat doświadczenia w realizacji podobnych robót; 3 lata doświadczenia jako kierownik lub z-ca kierownika podobnych robót;c) Technolog - 1 os., 5 lat doświadczenia w realizacji podobnych robót; 3 lata doświadczenia jako kierownik lub z-ca kierownika podobnych robót; 2.3. Potencjał techniczny - Wykonawca musi posiadać lub jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione poniżej:a) Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności co najmniej 100 t/godz. - szt. 1b) Rozściełacz mas bitumicznych - szt. 1c) Walce drogowe - szt. 3d) Koparki - szt. 2e) Stopa wibracyjna o sile uderzeniowej min. 16,2 kN - szt 1 f) Frezarkę do nawierzchni bitumicznych - szt 12.4. Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jedno zadanie w zakresie robót drogowych w technologii porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu. 3. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, w zakresie następujących rodzajów robót:a) roboty przygotowawczeb) roboty ziemnec) roboty odwodnieniowed) roboty wykończeniowee) oznakowanie drógf) elementy ulicg) utwardzenie poboczah) likwidacja przełomówi) poszerzenie łuku Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie : spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 4.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. załączonego do SIWZ 4.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (jeżeli nie dotyczy- należy załączyć taką informację do oferty). 4.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 o w/w ustawy Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 5.1. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejsze od określonych w pkt III.2. 2.1. b). Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (\Potencjał kadrowy\), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2. 2.2. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 5.3. wykaz niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń , jakimi dysponuje wykonawca (\Potencjał techniczny\) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2. 2.3. 5.4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (\Doświadczenie zawodowe\), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2 2.4. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 5.5. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość wskazaną w pkt III.2. 2.1. a). 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24.05.2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt III.2 4 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt III.2 5 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.pinczow.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności: Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w terminie 5 dni. Opłata 50 PLN+ ew. koszt przesyłki Warunki i sposób płatności: w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Pińczowie; ul. Przemysłowa 3; 28-400 Pińczów lub w przypadku przesłania SIWZ drogą pocztową -płatność przelewem na konto nr 03 8509 0002 2001 0000 0752 0001Na stronie Zamawiającego SIWZ jest dostępna bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.04.2007, godzina 10:00, POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PIŃCZOWIE, UL. PRZEMYSŁOWA3, 28-400 PIŃCZÓW.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; ZINTEGROWANY PROGRAM OPERACYJNY ROZWOJU REGIONALNEGO 2) Informacje dodatkowe: W przypadku nie przyznania środków finansowych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) na niniejsze zamówienie, Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.03.2007.
INNE PRZETARGI Z PIŃCZOWA
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2025/2026 na terenie miasta i gminy Pińczów"
- Zakup zestawu umundurowania bojowego ( ubranie ciężkie, ubranie lekkie, buty skórzane, hełm z latarką, rękawice skórzane, buty gumowe, kominiarka strażacka, bielizna trudnopalna, lekki hełm, rękawice
- "Zakup fabrycznie nowej koparko - ładowarki wraz z osprzętem w ramach zadania:Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- "Remont drogi powiatowej nr 1038T Pasturka - Zagość - Skorocice - Łatanice odcinek w miejscowości Pasturka - Kowala od km 0+000 do km 1+600, długość 1600mb"
- "Przebudowa ulicy Pałęki w Pińczowie, na dz. nr ewid.: 320/4 obr. 05 oraz 28/1, 38/8, 38/7, 38/6, 38/4 obr. 12, od km 0+000 do km 0+240, dł. 240m"
- "Remont drogi powiatowej nr 1665T Mozgawa - Chroberz - Nieprowice odcinek w miejscowości Wojsławice, długość 1150mb"
więcej: przetargi w Pińczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja i rozbudowa budynku magazynowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tychach"
- Budowa świetlicy sołeckiej w Górkach Dużych w ramach projektu "Nasze świetlice sołeckie" na 2025 r.
- Budowa boiska do padla i tężni wraz z elementami małej architektury na terenie sportowo-rekreacyjnym w Nowogrodzie Bobrzańskim (dz. nr 1840/34)
- Budowa podkarpackiego centrum ratownictwa i koordynacji transgranicznych działań ratowniczych w zakresie zwalczania zagrożeń dla środowiska
- "Remont dróg gminnych na terenie Gminy Racławice zniszczonych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej"
- Adaptacja i termomodernizacja budynku technicznego przy ul. Pomologicznej 18 w Skierniewicach.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.