To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-07
Kostrzyn: REMONT NAWIERZCHNI ULICY MICKIEWICZA
Numer ogłoszenia: 179381 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99145 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 061 8178565, faks 061 8178191.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT NAWIERZCHNI ULICY MICKIEWICZA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ulicy Mickiewicza w Kostrzynie na odcinku o długości 968,47 m i szerokości 6,0 m, polegający na ułożeniu nowej nawierzchni jezdni asfaltowej o przekroju daszkowym ze spadkami poprzecznymi w kierunku ścieku (do wykonania) z dwóch rzędów kostki brukowej oraz na ułożeniu jednostronnego krawężnika obniżanego na wjazdach do posesji. Do zadania Wykonawcy należy również sporządzenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w 5 -egzemplarzach, uzgodnionej w ZUD-zie. Koszty wykonania dokumentacji powykonawczej należy uwzględnić w kosztach ogólnych. Minimalny wymagany okres gwarancji, udzielonej przez Wykonawcę na wykonane zamówienie wynosi - 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH Sp. z o.o, Al. Reymonta 9-11, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 866966,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 507448,68
Oferta z najniższą ceną: 507448,68 / Oferta z najwyższą ceną: 681659,19
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa mostu JNI 35000760 w ciągu drogi powiatowej nr 2025P w miejscowości Wełna na rzece Wełna
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3510E w miejscowości Patrzyków na odc. ok. 1,5 km
- Budowa chodników w Gminie Łapy oraz przebudowa dróg z Funduszu Sołeckiego.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1352P Piotrowo - Skrzetusz - Ryczywół
- Przebudowa ulicy Pilskiej i Jasnej oraz remont ulicy Polnej w Kaczorach
- Budowa i przebudowa utwardzenia na działkach 434/1 i 748 w sołectwie Międzyrzecze Górne w Gminie Jasienica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.