To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-07
Gliwice: Zakup sprzętu sieciowego i komputerowego wraz z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 179368 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123756 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Ratownictwa Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3019815, faks 032 3019814.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Miasta Gliwice.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu sieciowego i komputerowego wraz z oprogramowaniem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego sprzętu sieciowego i komputerowego oraz oprogramowania dla Centrum Ratownictwa Gliwice a także zapewnienie udziału w szkoleniu dwóm pracownikom Zamawiającego. Wykaz wymaganego sprzętu i oprogramowania: 1)Oprogramowanie do kompleksowego zarządzania siecią informatyczną (1 licencja na 60 użytkowników) - 1szt.; 2)Drukarka laserowa monochromatyczna - 3szt.; 3)Klaster firewall złożony z dwóch urządzeń - 1 kpl.; 4)Switch (1 szt.) + wkładka światłowodowa (1 szt.) + GBIC (4 szt.) - 1 kpl.; 5)Komputer stacjonarny II wraz z 1 dodatkową kartą światłowodową każdy - 9 kpl.; 6)Komputer stacjonarny II bez karty światłowodowej- 3 szt.; 7)Komputer stacjonarny I z 1 dodatkową kartą światłowodową każdy - 3 kpl.; 8)Komputer typu all-in-one - 2 szt.; 9)Monitor HDMI - 27 szt.; 10)Monitor z funkcją telewizora - 1 szt.; 11)Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe A3 - 1 szt.; 12)Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne A4- 1 szt.; 13)Urządzenie podtrzymania zasilania (UPS) - 3 szt.; 14)Oprogramowanie mapowe dla systemu nawigacji zawierające mapy Polski- 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. wykaz sprzętu, oprogramowania oraz zakres tematyczny szkolenia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). Wyszczególniony w Załączniku nr 1 do siwz sprzęt i oprogramowanie należy dostarczyć, zainstalować i skonfigurować w siedzibie Centrum Ratownictwa Gliwice przy ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice oraz w punktach wyjazdowych: JRG Gliwice, ul. Akademicka 1, JRG Łabędy ul. Mechaników 9 oraz Stacja Pogotowia Ratunkowego przy ul. Konarskiego 16 w Gliwicach. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający posiada już zainstalowany sprzęt i urządzenia o określonych parametrach i konfiguracji z zainstalowanym na nich oprogramowaniem dyspozytorskim CPR SWD - w opisie przedmiotu zamówienia wskazano w niektórych pozycjach znaki towarowe i konkretnych producentów. Jednakże, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Przez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie: - oprogramowanie zapewniające współpracę z systemem dyspozytorskim CPR SWD posiadanym przez Zamawiającego i - oprogramowanie i urządzenia o nie niższych parametrach i nie gorszych funkcjach niż wyszczególnione w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych -Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty z rozwiązaniem równoważnym w rozumieniu określonym powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów potwierdzających taką równoważność oraz do przeprowadzenia na żądanie Zamawiającego w określonym terminie - nie dłuższym niż 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego, testów funkcjonalnych i porównawczych w celu wykazania cech i parametrów wymaganych przez Zamawiającego. W przypadku wyboru rozwiązań równoważnych, Wykonawca odpowiedzialny będzie względem Zamawiającego i jego następców prawnych za wszelkie szkody związane z wprowadzeniem takich wyrobów równoważnych do obrotu i stosowania. Niniejsza informacja i oświadczenie stanowią integralną część siwz i przyszłej umowy. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt, oprogramowanie i wykonane prace gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Warunki gwarancji zostały wyszczególnione w rozdziale 3 siwz..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.71.35 - Karty sieciowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.42.50.00 - Sieciowy system operacyjny 51.61.11.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WED WIL Sebastian Wilk, ul. Sportowa 3/4, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 314534,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 349488,36
Oferta z najniższą ceną: 349488,36 / Oferta z najwyższą ceną: 372653,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont toalety damskiej w CKS Mrowisko wraz z naprawą posadzki sceny i garderób sali teatralnej. Znak sprawy: DZPZ.284.11.2025.HP
- Zakup wraz z dostawą trumien dla potrzeb działalności pogrzebowej Zakładu Pogrzebowego MZUK w Gliwicach.
- Świadczenie usług kremacji zwłok
- 4WOG-1200.2712.29.2025 Usługi restauracyjne w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dziennie dla żołnierzy z jednostek wojskowych, w poddziale na 6 części
- ZP.261.4.2025 Remont schodów zewnętrznych budynku przy ul. Zawiszy Czarnego 1f w Gliwicach
- Bieżące utrzymanie zieleni w pasach drogowych - Zadanie nr 5
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie (postępowanie powtórne)
- "Bezpieczna Gmina Zduny"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług doradczych/konsultacyjnych, superwizji oraz coachingu realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu
- Usługa wsparcia technicznego producenta dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu informatycznego - dwóch deduplikatorów Quantum
- Zakup, dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego, oprogramowania na potrzeby projektu: "Cyberbezpieczny samorząd Urzędu Gminy w Strzałkowie"
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.