Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-06-05
Konin: Budowa kot³owni C.O.
Numer og³oszenia: 179336 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , Al. 1 Maja 9/363, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2403213, faks 063 2403223.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Wspólnota Mieszkaniowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa kot³owni C.O..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Budowa kot³owni centralnego ogrzewania i ciep³ej wody u¿ytkowej na paliwo sta³e (ekogroszek) o ³±cznej mocy oko³o 125 kW w pomieszczeniach piwnic w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, w których zamontowany jest rozdzielacz c.o. oraz c.w.u. uk³ad do pomiaru zu¿ycia zimnej wody wraz z zamontowaniem zaworów termostatycznych w ilo¶ci 84 sztuki na istniej±cych grzejnikach oraz wykonanie elewacji bocznej budynku gr.10cm i pokrycie tynkiem mineralnym.Adres budowy-Posada,ul.Kochanowskiego 2, dzia³ka nr 291/13. Inwestycja obejmuje: 1. monta¿ ruroci±gów, 2.monta¿ armatury 3. monta¿ urz±dzeñ, ( kot³y -2st.komin. zawory termostatyczne) 4.badania instalacji, 5, wykonanie izolacji termicznej, 6. regulacja dzia³ania instalacji Bilans powierzchni kot³owni: 1- kubatura 40,36 m3 2- powierzchnia zasobnika c.w.b. 12,93 m3 3 - powierzchnia sk³adu opa³u 26,98 m3 4- komunikacja kubatura - 12,20 m3. Ogó³em powierzchnia - 41, 47 m2 Ogó³em kubatura - 92,47 m3.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.21.41 - Roboty grzewcze 53.11.10.00 - 53.11.10.00 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 05.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymaga siê wniesienia wadium w wysoko¶ci 3.600 z³III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1.2. posiadaj± uprawnienia niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz przynale¿± na dzieñ sk³adania ofert do w³a¶ciwego oddzia³u Izby In¿ynierów Budownictwa, 1.3. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz potencja³ techniczny, a tak¿e dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, 1.5. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego 1.6. z³o¿± wadium 2. Opis oceny spe³nienia warunków 2.1. Do¶wiadczenie Wykonawca musi wykazaæ siê wykonaniem robót budowlanych (co najmniej piêciu) w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy -w tym okresie, odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, wykonania i odbiorców oraz za³±czenie dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. 3. Potencja³ finansowo- ekonomiczny. Wykonawca musi wykazaæ: 3.1. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na warto¶æ co najmniej 100.000 z³ (s³ownie: stotysiêcyz³otych), na okres wykonywania robót, a je¿eli polisa obejmuje krótszy okres to nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie mówi±ce o tym, ¿e po up³ywie obowi±zywania tej polisy Wykonawca niezw³ocznie przed³u¿y ubezpieczenie na okres obowi±zywania umowy i kwotê nie mniejsz± ni¿ 100 000 tys. Ocena spe³niania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie ¿±danych w Specyfikacji o¶wiadczeñ i dokumentów, wg formu³y - spe³nia - nie spe³nia..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Wraz z ofert± wype³nion± na Formularzu Ofertowym (za³. nr 1) nale¿y za³±czyæ: 1.1. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy - za³±cznik nr 2 do oferty (w przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, o¶wiadczenie takie musi byæ z³o¿one przez ka¿dego wykonawcê). 1.2. O¶wiadczenie Wykonawcy, o spe³nianiu warunków okre¶lonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - za³±cznik nr 3 do oferty (w przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, o¶wiadczenie takie musi byæ z³o¿one przez ka¿dego wykonawcê). 1.3. Kosztorys ofertowy. 1.4. Wykaz o do¶wiadczeniu zawodowym Wykonawcy (Do¶wiadczenie zawodowe). Do informacji winny byæ do³±czone dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wymienione w za³±czniku roboty zosta³y wykonane nale¿ycie - za³. nr 4 do oferty. 1.5. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert (w przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, o¶wiadczenie takie musi byæ z³o¿one przez ka¿dego wykonawcê). 1.6. Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert. 1.7.Aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust.1pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert; 1.8. Aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert. 1.9. Dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. 1.10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, w tym dzia³alno¶ci zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotê nie mniejsz± ni¿ wymagana przez Zamawiaj±cego. 1.11. Pe³nomocnictwa do dzia³ania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upowa¿niona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa. 1.12. Parafowany projekt umowy- za³±cznik nr 5. 1.13. O¶wiadczenie o przed³u¿eniu polisy ubezpieczenia od OC (Wykonawcy, których dotyczy). 1.14. Dowód wniesienia wadium. 2. Zasady sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie: 2.1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum) - wykonawca winien za³±czyæ do oferty, pe³nomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wchodz±ce w sk³ad konsorcjum, z³o¿one w formie orygina³u lub notarialnie potwierdzonej kopii. Z tre¶ci pe³nomocnictwa musz± wynikaæ jednoznacznie zapisy i ustalenia w zakresie: - uczestników konsorcjum (wyszczególnienie wszystkich uczestników jako partnerów), - wskazanie lidera konsorcjum wraz z upowa¿nieniem do reprezentowania pozosta³ych uczestników konsorcjum w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, - okre¶lenie celu zawarcia konsorcjum (dla wspólnego przygotowania i z³o¿enia oferty, a nastêpnie wspólnej realizacji niniejszego zamówienia publicznego). c) W przypadku ustanowienia przez wykonawcê. pe³nomocnika, do oferty nale¿y za³±czyæ orygina³ udzielonego pe³nomocnictwa lub notarialnie potwierdzon± jego kopiê. Z tre¶ci pe³nomocnictwa musi jednoznacznie wynikaæ zakres umocowania do czynno¶ci zwi±zanych z postêpowaniem (postêpowaniami) o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególno¶ci podpisania oferty i jej z³o¿enia. 2.2. Wymagane o¶wiadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1.; 1.2; 1.5.; 1.6.; 17.; 1.8. i 1.10. powinny byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - okres gwarancji - 30
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.konin.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Starostwo Powiatowe w Koninie
Al. 1 Maja 9
62-510 Konin, pok. 363.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koninie Al. 1 Maja 9 62-510 Konin, pok. 363.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Pe³nienie nadzorów nad realizacj± inwestycji pn. "Budowa Cmentarza Komunalnego w Koninie - I Etap"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowê drogi powiatowej nr 3215P na odcinku Barce -Wysokie
- Dostawa wraz z transportem i rozmieszczeniem szaf ubraniowych BHP dla personelu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Trener personalny"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Pracownik administracyjno-biurowy"
- "Operator koparko³adowarki kl. III", "Operator koparki jednonaczyniowej kl. III", "Operator wózków jezdniowych podno¶nikowych" wraz z egzaminami pañstwowymi
wiêcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace zwi±zane z zagospodarowaniem terenu nieruchomo¶ci przy ul. Stawki 27 w Warszawie
- Remont budynku przy ul. Polskiej 33A w Warszawie
- Modernizacja dachu zabytkowego budynku zlokalizowanego przy ul. S±dowa 5 w Lidzbarku
- "Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej dla budynków przy ul. A. Madaliñskiego 2-2F w Gdañsku "
- Rozbudowa i doposa¿enie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Modernizacja istn. o¶wietlenia g³ównego i pomocniczego hali basenowej wraz z dostosowaniem istn. rozdzielni elektrycznych w ww. zakresie w budynku p³ywalni OSIR m. st. W-wy w Dzielnicy ¯oliborz.
wiêcej: Roboty grzewcze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.