Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-01
Tarnów: Dostawy stentów i innych materiałów medycznych do wykonywania procedur koronarografii i koronaroplastyki
Numer ogłoszenia: 179324 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika, ul. Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6310100, fax 014 6310337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ssz.tar.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy stentów i innych materiałów medycznych do wykonywania procedur koronarografii i koronaroplastyki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy stentów i innych materiałów medycznych do wykonywania procedur koronarografii i koronaroplastyki dla Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie. Zamawiajacy podzielił przedmiot zamówienia na 7 Pakietów. Sprawa AE/ZP-27-73/08
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na pdstawie art.2 4 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Spełniają warunki określone w ogłoszeniu i SIWZ. Ocena spełniana warunków udziału w postępowaniu - na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów wg zasady spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Koncesja,zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, bądź oświadczenie, że do wykonania zamówienia nie są wymagane wymienione dokumenty. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości(wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów z pkt 5 zastepuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605), stosuje się odpowiednio. 7.Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie Zamawiający uzna za prawidłowy wykaz zawierający co najmniej 1 dostawę. UWAGA: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania firmy].
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. W odniesieniu do Pakietów Nr 16, 17, 19, 41, 42 - cena brutto - 100 % - 10
- 3. W odniesieniu do Pakietów Nr 27 i 28 - cena brutto - 80 %, parametry techniczne - 20% - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssz.tar.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie, ul.Szpitalna 13, pokój nr 8..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Budynek Dyrekcji, ul.Szpitalna 13 pokój nr 13..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ponadto do oferty należy załączyć: 1.Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie RP (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz.U. z 2004 Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie. 2.Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz posiada parametry zaoferowane zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ (podpisany przez Wykonawcę Załącznik Nr 2 do SIWZ należy dołączyć do oferty).3.W odniesieniu do Pakietu Nr: 27 i 28 próbek oferowanego przedmiotu zamówienia według wymagań określonych w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Wykaz załączonych do oferty próbek należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. Załączone do oferty próbki winny być oryginalnie zapakowane i oznaczone identycznie z oznaczeniami przedmiotu zamówienia, który będzie dostarczany Zamawiającemu w przypadku wyboru oferty.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 16 - Zestawy do nakłucia i drenażu worka osierdziowego w trybie pilnym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do nakłucia i drenażu worka osierdziowego w trybie pilnym w ilości 10 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 17 - Strzykawka do ręcznego podawania kontrastu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawka do podawania kontrastu 10 ml w ilości 1 800 sztuk, 20 ml w ilości 2 000 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 19 - Zestaw do przezskórnego usuwania ciał obcych z naczyń (zestaw do użycia w trybie pilnym).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do przezskórnego usuwania ciał obcych z naczyń (zestaw do użycia w trybie pilnym) w ilości 3 sztuki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 27 - Cewnik balonowy angioplastyczny do zabiegów w trybie pilnym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik balonowy angioplastyczny do zabiegów w trybie pilnym w ilości 700 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Parametry techniczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 28 - Cewnik balonowy angioplastyczny do zabiegów standardowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik balonowy angioplastyczny do zabiegów standardowych w ilości 400 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Parametry techniczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 41 - Sonada IVUS do aparatu InVision Gold.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sonada IVUS do aparatu InVision Gold w ilości 15 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 42 - Stent wieńcowy na cewniku balonowym pokryty przeciwciałami przyspieszającymi proces endotelializacji (dla pacjentów z przeciwwskazaniami do długiej skojarzonej terapii przeciwpłytkowej).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stent wieńcowy na cewniku balonowym pokryty przeciwciałami przyspieszającymi proces endotelializacji (dla pacjentów z przeciwwskazaniami do długiej skojarzonej terapii przeciwpłytkowej) w ilości 5 sztuk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- "Roboty budowlane - Solidarności" w ramach zadania inwestycyjnego Budowa dróg i ścieżek rowerowych oraz rozwój zrównoważonej mobilności wewnątrz aglomeracyjnej
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli przestrzegania przepisów ochrony środowiska -trzecie postępowanie
- Świadczenie usług przez psychoterapeutę.
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
- Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu inwestycyjnego na zakup rezonansu magnetycznego w wysokości 7 000 000,00 PLN dla Szpitala.
- Dostawy leku i preparatu do dezynfekcji ran
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do wykonywania krioablacji ujść żył płucnych.
- Zakup ambulansu z wyposażeniem
- Dostawa sprz. med.(syst. podsuf) jego montażu wraz z uruchom. oraz prowadz. przegl. gwaran. na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we w DPS przy ul. Mącznej 3 we Wrocławiu -II postępowanie
- Dostawa sprzętu medycznego dla 3 Wojskowego Szpitala Polowego w Lublinie w zakresie 4 części.
- Dostawy sprzętu medycznego do zabiegów endoskopowych wraz ze środkami do dezynfekcji endoskopów
- Zakup sprzętu na wyposażenie gabinetów GSZOZ w ramach projektu - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.