Ogłoszenie z dnia 2014-08-20
Kraków: Zamówienie dodatkowe w stosunku do zamówienia udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. /Remont wybranych pomieszczeń w budynku Collegium Godlewskiego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie/.
Numer ogłoszenia: 179309 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, faks 012 6624410.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe w stosunku do zamówienia udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. /Remont wybranych pomieszczeń w budynku Collegium Godlewskiego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie/..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dodatkowego jest: 1. Wykonanie ścianki z płyt gips-kartonowych na ruszcie metalowym. 2. Wykonanie sufitów podwieszanych na rusztach metalowych. 3. Wzmocnienie pozostałych ścian przyległych do sufitu siatką elewacyjną na kleju..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOGDAN KULA FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "PRACUŚ"
jakie przetargi wygrała firma
BOGDAN KULA FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "PRACUŚ"
- Bogdan Kula Firma Remontowo-Budowlana PRACUŚ, os. Albertyńskie 19/44, 31-853 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26959,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33083,69
Oferta z najniższą ceną: 33083,69 / Oferta z najwyższą ceną: 33083,69
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Po rozebraniu trzech ścianek działowych pomieszczeń nr 313 ABC nastąpiło osłabienie pozostałej ścianki pomiędzy pomieszczeniami A i B, która na skutek robót demontażowych utraciła stabilność i groziła zawaleniem. Zgodnie z zamówieniem podstawowym w ścianie tej należało osadzić nowe drzwi wewnętrzne, jednakże przy tak niestabilnej ścianie, wykonanie tych prac okazało się być niemożliwym. Ściana została wyburzona i w jej miejsce należy wykonać nową ścianę z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym. Rozbiórka ścian przyczyniła się do masowego odpadania tynku z sufitu i spękania tynku na ścianach w sąsiadujących i przyległych pomieszczeniach - tynk odpadł z około 40% powierzchni sufitu. Wobec powyższego należy wykonać nowe sufity podwieszane na rusztach metalowych mocowanych do stropu. Na powierzchni ścian, z której spękał lub odpadł tynk, należy wykonać nowy tynk i całość wzmocnić siatką elewacyjną na kleju w celu zapobieżenia dalszemu pękaniu. Wykonanie powyższych robót nie zostało objęte zamówieniem podstawowym, zgodnie z którym ściany w pomieszczeniach 313 należało tylko odświeżyć, tj. zmyć starą farbę, wygładzić powierzchnię, zagruntować i pomalować, natomiast na suficie należało dodatkowo uzupełnić tynk w miejscach styku z wyburzanymi ścianami działowymi. Szacunkowa wartość zamówienia dodatkowego wynosi 26.959,49 złotych (netto), co stanowi 15,07% wartości zamówienia podstawowego, a jego wykonanie zostanie powierzone wykonawcy zamówienia podstawowego. Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. 2013, poz. 907 z późn. zm.) - zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa do Miejskiego Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie produktów farmaceutycznych (produktów żywieniowych - nr 2)
- Remont izolacji przeciwwodnych pawilonu A-2 AGH w Krakowie - etap I - DE-dzp.272-442/25
- Zakup i dostawa produktów antyseptycznych i dezynfekujących do skóry i błon śluzowych II
- Dostawa robota przemysłowego na potrzeby WEAiIB
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i margaryn dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenie usługi cateringowej w dniach 11.09.2025 - 12.09.2025r. dla uczestników konferencji konsorcjum EU Navigate.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont dachu i docieplenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Koziej 1A, ul. Koziej 1B i ul. Mirkowskiej 42 w Konstancinie - Jeziornie"
- Remont stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Mszanie
- Remont łazienek w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 im. ks. Piotra Skargi w Grójcu
- Remont klatki schodowej wraz z wymianą instalacji c.o., wod-kan i gazowej w budynku przy ul. Targowej 86 Oznaczenie sprawy: DNZP.260.62.2025
- wymiana stolarki budowlanej w lokalach użytkowych stanowiących własność m. st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola w Warszawie
- Remont III kondygnacji Prokuratury Okręgowej w Przemyślu
więcej: Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.