eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu laboratoryjnego w podziale na pakiety. Numer sprawy AEZ/S-193/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-20

Warszawa: Dostawa sprzętu laboratoryjnego w podziale na pakiety. Numer sprawy AEZ/S-193/2012
Numer ogłoszenia: 179285 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego w podziale na pakiety. Numer sprawy AEZ/S-193/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego w podziale na 9 (dziewięć) części zamówienia, zwane dalej Pakietami od 1 do 9, wyszczególnione co do rodzaju (konfiguracji) w Formularzach wymaganych warunków technicznych, stanowiących odpowiednio Załączniki od 2.1 do 2.9. Pakiet 1 - Dostawa homogenizatora ręcznego, dwustopniowego, fiolek z zakrętką gwintową oraz mikroszufelki półokrągłej. Pakiet 2 - Dostawa aparatu do elektroforezy z akcesoriami. Pakiet 3 - Dostawa aparatu do elektroforezy agarozowej wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi. Pakiet 4 - Dostawa wagi elektronicznej wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi. Pakiet 5 - Dostawa aparatu do elektroforezy poziomej DNA w agarozie wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi. Pakiet 6 - Dostawa mikrowirówki wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi. Pakiet 7 - Dostawa boxu do podtrzymywania temperatury schłodzonych prób na stole roboczym wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi. Pakiet 8 - Dostawa aktografów do analizy ruchowej z oprogramowaniem wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi. Pakiet 9 - Dostawa dygestorium filtracyjnego wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi. 2. Do obowiązków Wykonawcy będzie należała, odpowiednio dla Pakietów: 1) Pakiet 1 - dostawa przedmiotu zamówienia do Zakładu Chemii Fizycznej ul. Banacha 1, 02-097 Warszawa tel. 22 5720 950 (FW28); 2) Pakiet 2 - dostawa przedmiotu zamówienia do Katedry i Zakładu Biologii i Botaniki Farmaceutycznej ul. Banacha 1, 02-097 Warszawa tel. 22 5720 983 (FW21); 3) Pakiet 3,4 - dostawa przedmiotu zamówienia, wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi do Katedry i Kliniki Chirurgii Ogólnej, Transplantacyjnej i Wątroby ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa tel. 22 599 25 45, 599 25 46 (1WB); 4) Pakiet 5,6 - dostawa przedmiotu zamówienia wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi do Katedry i Zakładu Farmakologii Doświadczalnej i Klinicznej ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 00-927 Warszawa tel. 22 828 10 55, 826 99 38 (1M9); 5) Pakiet 7 - dostawa przedmiotu zamówienia wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi do Zakładu Rehabilitacji Klinicznej ul. Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa tel. 22 326 58 54 (2F4); 6) Pakiet 8 - dostawa przedmiotu zamówienia wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi do Katedry i Kliniki Psychiatrycznej ul. Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa tel. 22 825 12 36 (1WJ); 7) Pakiet 9 - dostawa przedmiotu zamówienia wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi do Katedry i Kliniki Neurologii; Pracownia Histopatologii Mięśni i Nerwów, ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa tel. 22 599 28 57 (1WC). 3. Mając na uwadze, że dostawa Aktografów objęta Pakietem 8, stanowi zamówienia uzupełniające do posiadanych f-my ActiGrap model ActiSleep z oprogramowaniem ActiLife, Zamawiający wymaga zaoferowania Aktorafów o co najmniej takiej samej funkcjonalności opisanej w Formularzu wymaganych warunków technicznych Załącznik Nr 2.8 i kompatybilności z oprogramowaniem ActiLife. Przedmiotem tego zamówienia jest również uzupełnienie posiadanych licencji tego programu. 4. Zgodnie z § 3 ust. 2 wzoru umowy - Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić termin dostawy z Kierownikiem jednostki organizacyjnej WUM wskazanej w Protokole odbioru (Dotyczy Pakietów 1 - 9), przy czym w odbiorze uczestniczyć będzie przedstawiciel Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych WUM, ul. Żwirki i Wigury 81, 02-091 Warszawa, tel. 22 5720 431, 5720805. (Dotyczy Pakietów 3 - 9)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w niniejszej umowie; 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, z zastrzeżeniem że termin ten nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowych od ostatniego dnia terminu realizacji postanowień umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa pok. 309.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Dostawa homogenizatora ręcznego, dwustopniowego, fiolek z zakrętką gwintową oraz mikroszufelki półokrągłej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa homogenizatora ręcznego, dwustopniowego, fiolek z zakrętką gwintową oraz mikroszufelki półokrągłej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Dostawa aparatu do elektroforezy z akcesoriami..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu do elektroforezy z akcesoriami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Dostawa aparatu do elektroforezy agarozowej wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu do elektroforezy agarozowej wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Dostawa wagi elektronicznej wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wagi elektronicznej wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Dostawa aparatu do elektroforezy poziomej DNA w agarozie wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu do elektroforezy poziomej DNA w agarozie wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Dostawa mikrowirówki wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mikrowirówki wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Dostawa boxu do podtrzymywania temperatury schłodzonych prób na stole roboczym wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa boxu do podtrzymywania temperatury schłodzonych prób na stole roboczym wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Dostawa aktografów do analizy ruchowej z oprogramowaniem wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aktografów do analizy ruchowej z oprogramowaniem wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Dostawa dygestorium filtracyjnego wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dygestorium filtracyjnego wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.