Ogłoszenie z dnia 2008-08-01
Chorzów: Prowadzenie sklepu ogólnospozywczego i mięsnego w siedzibie Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 179276 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kruszcowa 22, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2496228, fax 032 2496229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie sklepu ogólnospozywczego i mięsnego w siedzibie Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie w wyznaczonych pomieszczeniach siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie przy ul. Kruszcowej 22 sklepu ogólno spożywczego i sklepu mięsnego. 2.W pomieszczeniach przeznaczonych do prowadzenia działalności określonej w pkt. 1, aktualnie znajduje się sklep spożywczy i sklep mięsny oraz jadłodajnia, które są prowadzone przez podmiot gospodarczy. Pomieszczenia zaopatrzone są w centralne ogrzewanie, energię elektryczną, wodę oraz posiadają odprowadzenie ścieków. 3.Pomieszczenie usytuowane jest w piwnicy budynku. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia opłat z tytułu : a. czynszu najmu, b. energii elektrycznej, c. wody, ścieków d. centralnego ogrzewania. 4.Zamawiający określa godziny pracy sklepów -zarówno obsługa jak i dostawa towarów- na okres od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku włącznie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian godzin pracy sklepów. 5.W sklepach, musi być prowadzona bezgotówkowa sprzedaż artykułów żywnościowych dla osób korzystających z pomocy społecznej poprzez realizację wydawanych przez Zamawiającego bonów żywnościowych. Ilość wydawanych bonów żywnościowych uzależniona będzie od aktualnych potrzeb zamawiającego. 6.Sklepy muszą spełniać warunki stawiane sprzedaży detalicznej artykułów spożywczych oraz winny oferować asortyment towarowy w działach: a. artykuły spożywcze, nabiał, pieczywo, b. ryby i przetwory rybne, c. warzywa i owoce, d. mięso, wędliny, drób i ich przetwory. 7. Wyklucza się prowadzenie sprzedaży wyrobów alkoholowych w tym piwa oraz wyrobów tytoniowych. 8.Ceny detaliczne w bezgotówkowej sprzedaży podstawowych artykułów żywnościowych nie mogą być wyższe od cen na te artykuły lub artykuły podobne albo z tej samej grupy w innych, o podobnym standardzie w punktach handlowych na terenie Chorzowa. 9.Wykaz podstawowych artykułów żywnościowych, które winny znajdować się w ciągłej sprzedaży stanowi załącznik nr 2. 10.Bon żywnościowy, o którym mowa w pkt 5 nie może podlegać wymianie na gotówkę i nie może być wydawana z niego reszta.,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 52.10.00.00 - Usługi handlu detalicznego produktami spożywczymi Kod CPV wg słownika 2008: 55.90.00.00 - Usługi handlu detalicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą lub działalność statutową odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia. 2.Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ oraz jej załącznikach. 5.Wykonawca musi podpisać projekt umowy -bez wypełniania, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ -załącznik nr 3. 6.W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -konsorcjum- należy załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8.Wykonawca musi dostarczyć aktualne dokumenty wymienione w pkt VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 9.Przedmiot zamówienia winien być realizowany między innymi w sposób, który zapewni przestrzeganie obowiązujących przepisów i norm prawa. 10.Zamawiający żąda, aby zamówienie nie było przekazane podwykonawcom. 11.Wykonawca musi dysponować pełnym wyposażeniem sklepów, koniecznym do prawidłowej realizacji zamówienia. Wymagane jest podanie informacji w jaki sprzęt Wykonawca wyposaży sklepy przed zawarciem umowy. 12.Wykonawca musi przedstawić: a. koncepcję organizacji obsługi klientów, b. propozycje rozliczeń i form płatności, c. wysokość marży oraz inne składniki cenotwórcze. 13.Wykonawca winien wykazać odpowiednie doświadczenie zawodowe poprzez wykazanie, że w poprzednich trzech 3 latach wykonywał usługi o charakterze, złożoności i wartości podobnej do zakresu niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferenci muszą dostarczyć następujące dokumenty: a.Wypełniony i podpisany formularz -OFERTA- -załącznik nr 1 SIWZ. b.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 Pzp c.kopia -oryginał- aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przepisem art. 24 ust. 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przepisem art. 24 ust. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f.zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g.wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 trzech lat odpowiadających wartością i rodzajem przedmiotowi zamówienia jak w niniejszym postępowaniu, h.oświadczenie, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty upływu składania ofert. i.Wykaz przykładowych, podstawowych artykułów żywnościowych proponowanych przez Wykonawcę oraz ich ceny - załącznik nr 2.Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia dokumentów, o których mowa w pkt d oraz e przed zawarciem umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. oferowany asortyment oraz jego różnorodność - 40
- 3. wysokość przyznawanych bonusów - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.bip.chorzow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kruszcowa 22 41-500 Chorzów pokój nr 60.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kruszcowa 22 41-500 Chorzów pokój nr 60.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Kompleksowa organizacja dwudniowego wydarzenia artystyczno-muzycznego wraz z atrakcjami towarzyszącymi z wykorzystaniem warsztatów i atrakcji dla dzieci w dniach 6-7 grudnia 2025 r.
- Kompleksowa obsługa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) oraz ochrony przeciwpożarowej (PPOŻ) w ZEFO w Chorzowie i w jednostkach obsługiwanych przez ZEFO w 2026 roku
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych (2)
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 17 w Chorzowie, ul. Kasprowicza 1 - II/2025
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty ślusarskie - paczka nr 2
więcej: przetargi w Chorzowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





