eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Przebudowa budynku dworca kolejowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-28

Kętrzyn: Przebudowa budynku dworca kolejowego
Numer ogłoszenia: 179234 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134972 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku dworca kolejowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa budynku dworca kolejowego położonego w Kętrzynie przy ulicy Dworcowej 10 oraz remont i przebudowa budynku sanitariatów zlokalizowanego przy budynku dworca w Kętrzynie z podziałem na cztery poniżej wskazane części: Część I Branża konstrukcyjno budowlana; Część II Branża sanitarna; Część III Branża elektryczna i teletechniczna; Część IV Zewnętrzna stolarka otworowa - okienna i drzwiowa. 2) Opis części: Część I Branża konstrukcyjno budowlana obejmuje: 1. montaż ogrodzenia placu budowy 2. koordynacja wykonawców w pozostałych branżach; 3. Uczestnictwo kierownika budowy we wszystkich spotkaniach i odbiorach przeprowadzanych przez instytucje zewnętrzne tj. Państwową Straż Pożarną, PINB, SANEPID celem uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 4. Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu/budynku; 5. Opracowanie instrukcji przeciwpożarowej budynku; 6. Wyposażenie wyremontowanych pomieszczeń w niezbędny sprzęt gaśniczy; 7. Przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji rozwiązań aranżacji wnętrz pomieszczeń budynków (kolorystyka ścian, posadzek, lokalizacja i kolorystyka elementów wystroju wnętrz, itp.). 8. Wykonanie dokumentów odbioru wynikających z przepisów prawa budowlanego, przepisów szczegółowych i praktyki budowlanej; 9. W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2012 r. poz.21 ze zm.) elementy powstałe z rozbiórki nie są odpadami niebezpiecznymi. Odpady nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca zagospodaruje i w razie konieczności zutylizuje we własnym zakresie. Zakazuje się używać materiałów z rozbiórki do wykonania przedmiotu zamówienia. BUDYNEK GŁÓWNY DWORCA 1. roboty rozbiórkowe niezbędne do wykonania poniższego zakresu robót; 2. budowa wszystkich nowych kominów wentylacyjnych i spalinowych; 3. montaż stolarki otworowej wewnętrznej w remontowanych pomieszczeniach; 4. kompletny remont pomieszczeń piwnicznych o numerach: -1/09, -1/10, -1/15, -1/16 ; 5. odgruzowanie wszystkich pomieszczeń piwnicznych; 6. kompletny remont pomieszczeń parteru o numerach: 1/08, 1/09, 1/10, 1/11, 1/12, 1/13, 1/14, 1/15, 1/16, 1/17, 1/18, 1/19, 1/20, 1/21, 1/23; 7. kompletny remont pomieszczeń piętra o numerach: 2/13, 8. wykonanie remontu ściany słupowo - ryglowej; 9. wykonanie ściany sali konferencyjnej od strony poczekalni; 10. wykonanie stropu nad piętrem w części zachodniej budynku (nad pomieszczeniami od numeru 2/01 do 2/12) w zakresie wszystkich jego warstw bez zabudowy GK w nieremontowanych pomieszczeniach łącznie z wymianą belek stropowych, wzmocnieniami belek stropowych opisanych dokumentacją projektową; 11. wykonanie witryn, balustrad, stolarki otworowej, w częściach remontowanych budynku; 12. wykonanie robót konstrukcyjnych w częściach remontowanych budynku; 13. remont konstrukcji dachu pomiędzy ściana słupowo - ryglową a ścianą witrynową sali konferencyjnej; 14. wykonanie robót konstrukcyjnych nadproży w ścianach zewnętrznych; 15. wykonanie wzmocnień i przebudowy konstrukcji dachu nad pomieszczeniami od numeru 2/01 do 2/12 łącznie z konstrukcją więźby przy czerpni i wyrzutni powietrza w zakresie opisanym dokumentacją projektową. BUDYNEK SANITARIATÓW 1. roboty rozbiórkowe w całym budynku od wewnątrz; 2. wykonanie nowego podziału funkcyjnego w postaci wykonania ścian wewnętrznych; 3. wykonanie wentylacji; 4. wykonanie kompletnego remontu pomieszczeń 1/07, 1/08, 1/09; 5. montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej w remontowanych pomieszczeniach; 6. wykonanie robót konstrukcyjnych w częściach remontowanych budynku; 7. wykonanie kompletnego stropu w remontowanych pomieszczeniach; 8. wykonanie wzmocnienia całej konstrukcji dachu; 9. wykonanie nadproży w otworach zewnętrznych budynku; Część II Branża sanitarna obejmuje: 1. wykonanie przyłącza wodociągowego oraz sieci wodociągowej pomiędzy budynkiem dworca a budynkiem sanitariatów; 2. wykonanie dwóch przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynku dworca oraz jednego przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku sanitariatów; 3. wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej oraz sieci kanalizacji deszczowej; 4. wykonanie kompletnej technologii kotłowni; 5. wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej związanej z funkcjonowaniem remontowanych pomieszczeń łącznie z urządzeniami, armaturą i białym montażem; 6. we wszystkich remontowanych pomieszczeniach WC do wyceny należy przyjąć wc - ty z systemem podtynkowym spłuczki, umywalki z półpostumentem zakrywającym syfony oraz możliwością montażu baterii, baterie umywalkowe sterowane fotokomórką, pojemniki na środki czystości, elektryczne osuszacze do rąk; 7. budowa wszystkich pionów kanalizacji sanitarnej łącznie z wyprowadzeniem ponad połać dachową - zgodnie z dokumentacją projektową. Do wyceny nie należy przyjmować montażu separatora tłuszczów i przepompowni ścieków technologicznych w pomieszczeniu -1/04 oraz zestawu hydroforowego. 8. wykonanie instalacji hydrantowej wraz z wyposażeniem w pomieszczeniach przeznaczonych do remontu; 9. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego wraz z wyposażeniem w pomieszczeniach przeznaczonych do remontu; 10. wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach przeznaczonych do remontu; 11. do pomieszczeń 1/06, 1/07 należy tylko wyprowadzić wszystkie instalacje i zaślepić w celu umożliwienia przyszłej rozbudowy; 12. w przypadku gdy dana instalacja nie kończy się w remontowanym pomieszczeniu należy ją tylko wyprowadzić do najbliższego pomieszczenia nieremontowanego i zaślepić; 13. Przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji rozwiązań aranżacji wnętrz pomieszczeń budynków (wygląd zlewów, ustępów, armatury, itp.). 14. Wykonanie dokumentów odbioru wynikających z przepisów prawa budowlanego, przepisów szczegółowych i praktyki budowlanej; 15. W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2012 r. poz.21 ze zm.) elementy powstałe z rozbiórki nie są odpadami niebezpiecznymi. Odpady nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca zagospodaruje i w razie konieczności zutylizuje we własnym zakresie. Zakazuje się używać materiałów z rozbiórki do wykonania przedmiotu zamówienia. Część III Branża elektryczna i teletechniczna obejmuje: 1. wykonanie elektroenergetycznych linii kablowych zewnętrznych ze złącza kablowego do rozdzielnicy głównej budynku i z rozdzielnicy głównej do poszczególnych rozdzielnic zlokalizowanych w budynku sanitariatów oraz związanych z przeniesienie urządzeń elektroenergetycznych PKP; 2. wykonanie okablowania związanego z iluminacją budynku - w wycenie nie należy uwzględniać opraw iluminacji, 3. wykonanie rozdzielnicy głównej budynku; 4. przeniesienie wszystkich urządzeń elektroenergetycznych PKP SA z budynku dworca do budynku sanitariatów w zakresie opisanym dokumentacją projektową; 5. wykonanie wewnętrznej linii zasilania oraz rozdzielnicy R.KT i wszystkich instalacji związanych z funkcjonowaniem kotłowni; 6. wykonanie wewnętrznej linii zasilania oraz rozdzielnicy R.AD i wszystkich instalacji i urządzeń związanych z funkcjonowaniem pomieszczeń całej piwnicy i remontowanych pomieszczeń; 7. wykonanie wewnętrznej linii zasilania oraz rozdzielnicy R.HD i wszystkich instalacji i urządzeń związanych z funkcjonowaniem remontowanych pomieszczeń; 8. wykonanie wewnętrznej linii zasilania oraz rozdzielnicy R. POZ oraz urządzeń związanych z podtrzymaniem energii i wszystkich instalacji związanych z funkcjonowaniem remontowanych pomieszczeń; 9. wykonanie wewnętrznej linii zasilania oraz rozdzielnicy R.B2 i wszystkich instalacji i urządzeń związanych z funkcjonowaniem remontowanych pomieszczeń; 10. wykonanie wewnętrznej linii zasilania oraz rozdzielnicy R.EN i wszystkich instalacji i urządzeń związanych z funkcjonowaniem remontowanych pomieszczeń; 11. wykonanie wewnętrznej linii zasilania oraz rozdzielnicy R.TK i wszystkich instalacji i urządzeń związanych z funkcjonowaniem remontowanych pomieszczeń; 12. wykonanie pozostałych wewnętrznych linii zasilania w zakresie od rozdzielni głównej do miejsca lokalizacji danej rozdzielnicy; 13. wykonanie wewnętrznych linii instalacji teletechnicznej pomiędzy budynkiem dworca a budynkiem sanitariatów; 14. wykonanie robót związanych z branżą telekomunikacyjną w częściach remontowanych budynku; 15. przeniesienie wszystkich urządzeń TK TELEKOM Sp. z o.o. z budynku dworca do budynku sanitariatów; 16. montaż zestawów intercom w pomieszczeniach kasowych; 17. niezbędne do wykonania okablowanie branży telekomunikacyjne należy doprowadzić do miejsca zaprojektowanej szafy GPD również z wyremontowanego budynku sanitariatów. Na czas robót budowlanych należy przenieść aktualne przyłącza telekomunikacyjne do obsługi kasy PKP S.A. do pomieszczeń aktualnych kas spółki Arriva Sp. z o.o. z siedzibą w 87-100 Toruń, ul. Dąbrowskiego 8/24 zlokalizowanych w pomieszczeniach parteru o numerze 1/01, 1/02. Po wykonaniu remontu należy przenieść przyłącza telekomunikacyjne spółki Arriva Sp. z o.o. z siedzibą w 87-100 Toruń, ul. Dąbrowskiego 8/24 i kasy PKP S.A. do miejsca zaprojektowanej szafy GPD i uruchomić je poprzez nowo wykonane okablowanie telekomunikacyjne. UWAGA: Do wyceny nie należy przyjmować budowy szafy teletechnicznej 19 GPD zlokalizowanej na parterze oraz dostawy aparatów telefonicznych. 18. Wykonanie dokumentów odbioru wynikających z przepisów prawa budowlanego, przepisów szczegółowych i praktyki budowlanej; 19. W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2012 r. poz.21 ze zm.) elementy powstałe z rozbiórki nie są odpadami niebezpiecznymi. Odpady nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca zagospodaruje i w razie konieczności zutylizuje we własnym zakresie. Zakazuje się używać materiałów z rozbiórki do wykonania przedmiotu zamówienia. Część IV Zewnętrzna stolarka otworowa - okienna i drzwiowa obejmuje: 1. dostawę i montaż zewnętrznej stolarki otworowej okiennej i drzwiowej dla obydwu budynków; 2. Wykonanie dokumentów odbioru wynikających z przepisów prawa budowlanego, przepisów szczegółowych i praktyki budowlanej; 3. W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2012 r. poz.21 ze zm.) elementy powstałe z rozbiórki nie są odpadami niebezpiecznymi. Odpady nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca zagospodaruje i w razie konieczności zutylizuje we własnym zakresie. Zakazuje się używać materiałów z rozbiórki do wykonania przedmiotu zamówienia. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 4) Szczegółowy zakres zamówienia dla każdej z czterech części zawiera dokumentacja projektowa pn.: Projekt budowlany i wykonawczy remontu i przebudowy zabytkowego budynku dworca oraz remontu, przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku sanitariatów na budynek usługowy z zapleczem technicznym PKP, wraz ze zmianą sposobu zagospodarowania terenu wykonana przez Zakład Usług Technicznych Architekt Wanda Grodzka z siedzibą w 80-541 Gdańsk Nowy Port, ul. Bliska 1B/5 - załącznik nr 7 do SIWZ 5) Wycenę ofertową należy przygotować w oparciu o dokumentację projektową w zakresie określonym w SIWZ, wizję lokalną w terenie, wszelkie inne czynniki mające wpływ na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji miejsca realizacji zadania i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy, przy czym Zamawiający nie przewiduje spotkania wyjaśniającego, ani wizyty na miejscu realizacji zadania. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie Wykonawca. Załączone przedmiary robót stanowią jedynie dokument pomocniczy do przygotowania oferty i mogą nie obejmować wszystkich robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia. Jeżeli istnieją roboty, które Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności może przewidzieć na etapie zapoznania się z dokumentacją przetargową w tym w szczególności z dokumentacją projektową, ale nie objęte przedmiarami robót - Zamawiający nie będzie ich traktował jako roboty dodatkowe. Ponadto załączone przedmiary odnoszą się do całości robót opisanych dokumentacją projektową w przeciwieństwie do przedmiotu zamówienia opisanego niniejszym postępowaniem przetargowym. 6) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7) Termin wykonania zamówienia dla części I-IV: od dnia podpisania umowy do 15.10.2014r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Branża konstrukcyjno budowlana

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o. o., ul. Poznańska 6, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 729941,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 748173,33

  • Oferta z najniższą ceną: 748173,33 / Oferta z najwyższą ceną: 1999985,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Branża sanitarna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o. o., ul. Poznańska 6, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 665223,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 515999,99

  • Oferta z najniższą ceną: 515999,99 / Oferta z najwyższą ceną: 1537943,18

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Branża elektryczna i teletechniczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE I USŁUGI REMONTOWE Rafał Rogulski, ul. Kr. Jadwigi 7/14, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 519319,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 619805,44

  • Oferta z najniższą ceną: 619805,44 / Oferta z najwyższą ceną: 893587,29

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zewnętrzna stolarka otworowa - okienna i drzwiowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OKNA- KOŁODZIEJCZYK Janusz Kołodziejczyk, os. Mastalerze 33 F, 34-451 Tylmanowa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406525,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 496687,14

  • Oferta z najniższą ceną: 496687,14 / Oferta z najwyższą ceną: 496687,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.