eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › SUKCESYWNA DOSTAWA KSIĄŻEK KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W WERSJI DRUKOWANEJ, LUB NA NOŚNIKU ELEKTRONICZNYM DO BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-02-01

Ogłoszenie nr 17912 - 2017 z dnia 2017-02-01 r.

Warszawa: SUKCESYWNA DOSTAWA KSIĄŻEK KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W WERSJI DRUKOWANEJ, LUB NA NOŚNIKU ELEKTRONICZNYM DO BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuki Wojennej, krajowy numer identyfikacyjny 011574244, ul. al. Gen. A. Chruściela  103, 00-910  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261814085, e-mail i.lopacinska@akademia.mil.pl, faks 261813217.
Adres strony internetowej (URL): www.akademia.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.akademia.mil.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobiście lub listownie
Adres:
Akademia Sztuki Wojennej al. Chruściela 103, 00-910 Warszawa,Punkt Podawczy ASzWoj- budynek nr 4 - portiernia (parter)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA KSIĄŻEK KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W WERSJI DRUKOWANEJ, LUB NA NOŚNIKU ELEKTRONICZNYM DO BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ
Numer referencyjny: 1/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ - I 1. Sukcesywna dostawa książek krajowych, w wersji drukowanej lub na nośniku elektronicznym, do Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, określonych opisem bibliograficznym: autor, tytuł, miejsce i rok wydania w jednym lub wielu egzemplarzach na podstawie dostarczonych zamówień wraz z wykazami tytułów sporządzonych przez Zamawiającego z zakresu literatury naukowej, popularnonaukowej. Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień książek, złożonych przez Bibliotekę Główną ASzWoj. 2. Książki będące przedmiotem zamówienia dotyczą poniżej wymienionych dziedzin: a) nauki humanistyczne, b) nauki matematyczno - przyrodnicze, c) nauki społeczne, d) nauki ekonomiczno - prawne, e) nauki inżynieryjne i techniczne, f) nauki o bezpieczeństwie i obronności g) pozostałe dziedziny, nie wymienione powyżej. 3. Po złożeniu zamówienia przez Bibliotekę Główną ASzWoj, Wykonawca potwierdzi, w nieprzekraczalnym terminie 2 dni roboczych, odbiór zamówienia wraz z informacją o dostępności tytułów łącznie z wyceną, podając cenę książki do zapłaty przez Zamawiającego, cenę detaliczną netto sugerowaną przez Wydawcę i zastosowany rabat (zgodnie z ofertą). 4. Dostawa książek nastąpi w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od dnia przekazania Zamawiającemu potwierdzenia przyjęcia zamówienia. 5. Dostawa tytułów niepotwierdzonych (niskonakładowych, specjalistycznych książek krajowych wydawanych przez uczelnie wyższe, instytuty naukowe, muzea, stowarzyszenia, fundacje i inne instytucje, a także nie będące w obiegu księgarskim) nastąpi po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 6. Dostawa następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. Miejscem dostawy będzie siedziba Biblioteki Głównej ASzWoj. 7. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli przestrzegania uzgodnionych warunków dostawy i udzielania Wykonawcy w razie potrzeby niezbędnych wskazówek. 8. Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego każdej dostarczonej partii książek. W przypadku niezgodności z zamówieniem Zamawiający powiadamia o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca potwierdzi przyjęcie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych. 9. W przypadku dostarczenia książek uszkodzonych lub niezgodnych z umową, Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia reklamacji i ich wymiany, na własny koszt, w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od momentu uzyskania zgłoszenia. 10. Usunięcie wady lub wymiana w ramach gwarancji następuje w terminie wskazanym w pkt. 9 lub w terminie uzgodnionym z bezpośrednim użytkownikiem, gdy wymaga tego specyfika albo złożoność naprawy. W przypadku nie podjęcia naprawy gwarancyjnej przez Wykonawcę, Wykonawca zwraca koszty naprawy dokonanej u innego Usługodawcy. 11. Okres gwarancji na książki wynosi minimum 12 miesięcy i obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady, w tym uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji. 12. Wykonawca dostarcza do Biblioteki Głównej ASzWoj (wraz z dostawą książek), fakturę wystawioną na Akademię Sztuki Wojennej, która poza wymogami księgowymi musi zawierać dodatkowe informacje: cenę detaliczną netto książki sugerowaną przez Wydawcę, procent rabatu udzielonego przez Wykonawcę od tej ceny (zgodnie ze złożoną ofertą), nazwę jednostki organizacyjnej Zamawiającego oraz imię i nazwisko osoby dokonującej zakupu. 13. Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury. 14. Wykonawca będzie posiadał stronę internetową z opisem oferowanych produktów i możliwością bezpośredniego zakupu on-line. 15. Szacunkowa (przewidywana) liczba zamawianych książek przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może wynosić ok. 6377 szt. Rzeczywista ilość książek wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. 16. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana na wartość brutto jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia. 17. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikało z faktycznej liczby książek zakupionych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 18. Wykonawca zobowiązany jest do informowania przedstawiciela Zamawiającego o stanie zrealizowanych i przyjętych do realizacji zamówień, w formie raportu przesyłanego raz w miesiącu (ostatni dzień miesiąca) za pośrednictwem poczty elektronicznej. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji i gwarantuje zamówienie 20% wartości umowy, pozostałe 80% zostanie opcjonalnie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania środków finansowych zabezpieczonych na ten cel. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy. 20. Zamówienia będą realizowane w siedzibie Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, Al. gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa. 21. Realizacja dostaw będzie się odbywała w godzinach: od 8.00 do 14.00. CZĘŚĆ - II 1. Sukcesywna dostawa książek zagranicznych, w wersji drukowanej lub na nośniku elektronicznym, do Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, określonych opisem bibliograficznym: autor, tytuł, miejsce i rok wydania w jednym lub wielu egzemplarzach na podstawie dostarczonych zamówień wraz z wykazami tytułów sporządzonych przez Zamawiającego z zakresu literatury naukowej, popularnonaukowej. Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień książek, złożonych przez Bibliotekę Główną ASzWoj. 2. Książki będące przedmiotem zamówienia dotyczą poniżej wymienionych dziedzin: h) nauki humanistyczne, i) nauki matematyczno - przyrodnicze, j) nauki społeczne, k) nauki ekonomiczno - prawne, l) nauki inżynieryjne i techniczne, m) nauki o bezpieczeństwie i obronności n) pozostałe dziedziny, nie wymienione powyżej. 3. Po złożeniu zamówienia przez Bibliotekę Główną ASzWoj, Wykonawca potwierdzi, w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych, odbiór zamówienia wraz z informacją o dostępności tytułów łącznie z wyceną, podając cenę książki do zapłaty przez Zamawiającego, cenę detaliczną netto sugerowaną przez Wydawcę i zastosowany rabat (zgodnie z ofertą). 4. Dostawa książek nastąpi w ciągu maksymalnie 6 tygodni od dnia przekazania Zamawiającemu potwierdzenia przyjęcia zamówienia. 5. Dostawa tytułów trudnodostępnych (niskonakładowych, specjalistycznych książek wydawanych przez uczelnie wyższe, instytuty naukowe, muzea, stowarzyszenia, fundacje i inne instytucje, a także nie będące w obiegu księgarskim) nastąpi po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 6. Dostawa następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. Miejscem dostawy będzie siedziba Biblioteki Głównej ASzWoj. 7. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli przestrzegania uzgodnionych warunków dostawy i udzielania Wykonawcy w razie potrzeby niezbędnych wskazówek. 8. Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego każdej dostarczonej partii książek. W przypadku niezgodności z zamówieniem Zamawiający powiadamia o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca potwierdzi przyjęcie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych. 9. W przypadku dostarczenia książek uszkodzonych lub niezgodnych z umową, Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia reklamacji i ich wymiany, na własny koszt, w terminie maksymalnie 30 dni roboczych od momentu uzyskania zgłoszenia. 10. Usunięcie wady lub wymiana w ramach gwarancji następuje w terminie wskazanym w pkt. 9 lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, gdy wymaga tego specyfika albo złożoność naprawy. W przypadku nie podjęcia naprawy gwarancyjnej przez Wykonawcę, Wykonawca zwraca koszty naprawy dokonanej u innego Usługodawcy. 11. Okres gwarancji na książki wynosi minimum 12 miesięcy i obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady, w tym uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji. 12. Wykonawca dostarcza do Biblioteki Głównej ASzWoj (wraz z dostawą książek), fakturę wystawioną na Akademię Sztuki Wojennej, która poza wymogami księgowymi musi zawierać dodatkowe informacje: cenę detaliczną netto książki sugerowaną przez Wydawcę, procent rabatu udzielonego przez Wykonawcę od tej ceny (zgodnie ze złożoną ofertą), nazwę jednostki organizacyjnej Zamawiającego oraz imię i nazwisko osoby dokonującej zakupu. 13. Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury. 14. Wykonawca będzie posiadał stronę internetową z opisem oferowanych produktów i możliwością bezpośredniego zakupu on-line. 15. Szacunkowa (przewidywana) liczba zamawianych książek przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może wynosić ok. 371 szt. Rzeczywista liczba książek wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. 16. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana na wartość brutto jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia. 17. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikało z faktycznej liczby książek zakupionych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 18. Wykonawca zobowiązany jest do informowania przedstawiciela Zamawiającego o stanie zrealizowanych i przyjętych do realizacji zamówień, w formie raportu przesyłanego raz w miesiącu (ostatni dzień miesiąca) za pośrednictwem poczty elektronicznej. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji i gwarantuje zamówienie 20% wartości umowy, pozostałe 80% zostanie opcjonalnie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania środków finansowych zabezpieczonych na ten cel. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy. 20. Zamówienia będą realizowane w siedzibie Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, Al. gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa. 21. Realizacja dostaw będzie się odbywała w godzinach: od 8.00 do 14.00.

II.5) Główny kod CPV: 22.11.10.00 - Podręczniki szkolne

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 24


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że należycie wykonał: dla części I - jedną dostawę której przedmiotem zamówienia była dostawa książek krajowych, (przy czym wartość tej dostawy była nie mniejsza niż: 150.000,00 zł brutto), z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie (poświadczenia, lub oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie może uzyskać poświadczenia) . Informacje w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; dla części II - jedną dostawę której przedmiotem zamówienia była dostawa książek zagranicznych (przy czym wartość tej dostawy była nie mniejsza niż: 50.000,00 - zł. brutto) z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie (poświadczenia, lub oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie może uzyskać poświadczenia) . Informacje w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; W przypadku składania oferty na część I i II - Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że należycie wykonał: jedną dostawę której przedmiotem zamówienia była dostawa książek krajowych i zagranicznych, (przy czym wartość tej dostawy była nie mniejsza niż: 200.000,00 zł brutto z zastrzeżeniem, że wartość dostawy książek zagranicznych wynosiła minimum 50.000,00 zł brutto), z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie (poświadczenia, lub oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie może uzyskać poświadczenia) . Informacje w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; lub jedną dostawę, której przedmiotem zamówienia była dostawa książek krajowych, (przy czym wartość tej dostaw była nie mniejsza niż: 150.000,00 zł brutto) oraz jedną dostawę, której przedmiotem zamówienia była dostawa książek zagranicznych (przy czym wartość tej dostawy była nie mniejsza niż: 50.000,00 zł brutto), z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie (poświadczenia, lub oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie może uzyskać poświadczenia) . Informacje w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; -Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, to kwoty te zostaną przeliczone przez Zamawiającego na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanych przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3)dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane należycie wraz z dowodami określającymi, czy dostawy wykazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 3 SIWZ, zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są: -referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane; -oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : na Część I - 6000,00 PLN; na Część II - 2000,00 PLN


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
gwarancja10
dostawa20
czas wymiany podczas reklamacji10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: a) zmiany nazwy lub siedziby zamawiającego / wykonawcy; b) zmiany stawki VAT od towarów i usług; c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: I    Nazwa: SUKCESYWNA DOSTAWA KSIĄŻEK KRAJOWYCH

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Sukcesywna dostawa książek krajowych, w wersji drukowanej lub na nośniku elektronicznym, do Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, określonych opisem bibliograficznym: autor, tytuł, miejsce i rok wydania w jednym lub wielu egzemplarzach na podstawie dostarczonych zamówień wraz z wykazami tytułów sporządzonych przez Zamawiającego z zakresu literatury naukowej, popularnonaukowej. Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień książek, złożonych przez Bibliotekę Główną ASzWoj. 2.Książki będące przedmiotem zamówienia dotyczą poniżej wymienionych dziedzin: a)nauki humanistyczne, b)nauki matematyczno - przyrodnicze, c)nauki społeczne, d)nauki ekonomiczno - prawne, e)nauki inżynieryjne i techniczne, f)nauki o bezpieczeństwie i obronności g)pozostałe dziedziny, nie wymienione powyżej. 3.Po złożeniu zamówienia przez Bibliotekę Główną ASzWoj, Wykonawca potwierdzi, w nieprzekraczalnym terminie 2 dni roboczych, odbiór zamówienia wraz z informacją o dostępności tytułów łącznie z wyceną, podając cenę książki do zapłaty przez Zamawiającego, cenę detaliczną netto sugerowaną przez Wydawcę i zastosowany rabat (zgodnie z ofertą). 4.Dostawa książek nastąpi w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od dnia przekazania Zamawiającemu potwierdzenia przyjęcia zamówienia. 5.Dostawa tytułów niepotwierdzonych (niskonakładowych, specjalistycznych książek krajowych wydawanych przez uczelnie wyższe, instytuty naukowe, muzea, stowarzyszenia, fundacje i inne instytucje, a także nie będące w obiegu księgarskim) nastąpi po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 6.Dostawa następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. Miejscem dostawy będzie siedziba Biblioteki Głównej ASzWoj. 7.Zamawiający uprawniony będzie do kontroli przestrzegania uzgodnionych warunków dostawy i udzielania Wykonawcy w razie potrzeby niezbędnych wskazówek. 8.Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego każdej dostarczonej partii książek. W przypadku niezgodności z zamówieniem Zamawiający powiadamia o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca potwierdzi przyjęcie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych. 9.W przypadku dostarczenia książek uszkodzonych lub niezgodnych z umową, Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia reklamacji i ich wymiany, na własny koszt, w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od momentu uzyskania zgłoszenia. 10.Usunięcie wady lub wymiana w ramach gwarancji następuje w terminie wskazanym w pkt. 9 lub w terminie uzgodnionym z bezpośrednim użytkownikiem, gdy wymaga tego specyfika albo złożoność naprawy. W przypadku nie podjęcia naprawy gwarancyjnej przez Wykonawcę, Wykonawca zwraca koszty naprawy dokonanej u innego Usługodawcy. 11. Okres gwarancji na książki wynosi minimum 12 miesięcy i obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady, w tym uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji. 12.Wykonawca dostarcza do Biblioteki Głównej ASzWoj (wraz z dostawą książek), fakturę wystawioną na Akademię Sztuki Wojennej, która poza wymogami księgowymi musi zawierać dodatkowe informacje: cenę detaliczną netto książki sugerowaną przez Wydawcę, procent rabatu udzielonego przez Wykonawcę od tej ceny (zgodnie ze złożoną ofertą), nazwę jednostki organizacyjnej Zamawiającego oraz imię i nazwisko osoby dokonującej zakupu. 13.Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury. 14.Wykonawca będzie posiadał stronę internetową z opisem oferowanych produktów i możliwością bezpośredniego zakupu on-line. 15.Szacunkowa (przewidywana) liczba zamawianych książek przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może wynosić ok. 6377 szt. Rzeczywista ilość książek wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. 16.Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana na wartość brutto jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia. 17.Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikało z faktycznej liczby książek zakupionych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 18.Wykonawca zobowiązany jest do informowania przedstawiciela Zamawiającego o stanie zrealizowanych i przyjętych do realizacji zamówień, w formie raportu przesyłanego raz w miesiącu (ostatni dzień miesiąca) za pośrednictwem poczty elektronicznej. 19.Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji i gwarantuje zamówienie 20% wartości umowy, pozostałe 80% zostanie opcjonalnie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania środków finansowych zabezpieczonych na ten cel. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy. 20.Zamówienia będą realizowane w siedzibie Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, Al. gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa. 21.Realizacja dostaw będzie się odbywała w godzinach: od 8.00 do 14.00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22111000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
gwarancja10
dostawa20
wymiana podczas reklamacji10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: II    Nazwa: SUKCESYWNA DOSTAWA KSIĄŻEK ZAGRANICZNYCH

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Sukcesywna dostawa książek zagranicznych, w wersji drukowanej lub na nośniku elektronicznym, do Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, określonych opisem bibliograficznym: autor, tytuł, miejsce i rok wydania w jednym lub wielu egzemplarzach na podstawie dostarczonych zamówień wraz z wykazami tytułów sporządzonych przez Zamawiającego z zakresu literatury naukowej, popularnonaukowej. Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień książek, złożonych przez Bibliotekę Główną ASzWoj. 2.Książki będące przedmiotem zamówienia dotyczą poniżej wymienionych dziedzin: h)nauki humanistyczne, i)nauki matematyczno - przyrodnicze, j)nauki społeczne, k)nauki ekonomiczno - prawne, l)nauki inżynieryjne i techniczne, m)nauki o bezpieczeństwie i obronności n)pozostałe dziedziny, nie wymienione powyżej. 3.Po złożeniu zamówienia przez Bibliotekę Główną ASzWoj, Wykonawca potwierdzi, w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych, odbiór zamówienia wraz z informacją o dostępności tytułów łącznie z wyceną, podając cenę książki do zapłaty przez Zamawiającego, cenę detaliczną netto sugerowaną przez Wydawcę i zastosowany rabat (zgodnie z ofertą). 4.Dostawa książek nastąpi w ciągu maksymalnie 6 tygodni od dnia przekazania Zamawiającemu potwierdzenia przyjęcia zamówienia. 5.Dostawa tytułów trudnodostępnych (niskonakładowych, specjalistycznych książek wydawanych przez uczelnie wyższe, instytuty naukowe, muzea, stowarzyszenia, fundacje i inne instytucje, a także nie będące w obiegu księgarskim) nastąpi po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 6.Dostawa następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. Miejscem dostawy będzie siedziba Biblioteki Głównej ASzWoj. 7.Zamawiający uprawniony będzie do kontroli przestrzegania uzgodnionych warunków dostawy i udzielania Wykonawcy w razie potrzeby niezbędnych wskazówek. 8.Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego każdej dostarczonej partii książek. W przypadku niezgodności z zamówieniem Zamawiający powiadamia o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca potwierdzi przyjęcie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych. 9.W przypadku dostarczenia książek uszkodzonych lub niezgodnych z umową, Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia reklamacji i ich wymiany, na własny koszt, w terminie maksymalnie 30 dni roboczych od momentu uzyskania zgłoszenia. 10.Usunięcie wady lub wymiana w ramach gwarancji następuje w terminie wskazanym w pkt. 9 lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, gdy wymaga tego specyfika albo złożoność naprawy. W przypadku nie podjęcia naprawy gwarancyjnej przez Wykonawcę, Wykonawca zwraca koszty naprawy dokonanej u innego Usługodawcy. 11.Okres gwarancji na książki wynosi minimum 12 miesięcy i obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady, w tym uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji. 12. Wykonawca dostarcza do Biblioteki Głównej ASzWoj (wraz z dostawą książek), fakturę wystawioną na Akademię Sztuki Wojennej, która poza wymogami księgowymi musi zawierać dodatkowe informacje: cenę detaliczną netto książki sugerowaną przez Wydawcę, procent rabatu udzielonego przez Wykonawcę od tej ceny (zgodnie ze złożoną ofertą), nazwę jednostki organizacyjnej Zamawiającego oraz imię i nazwisko osoby dokonującej zakupu. 13.Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury. 14.Wykonawca będzie posiadał stronę internetową z opisem oferowanych produktów i możliwością bezpośredniego zakupu on-line. 15.Szacunkowa (przewidywana) liczba zamawianych książek przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może wynosić ok. 371 szt. Rzeczywista liczba książek wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. 16.Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana na wartość brutto jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia. 17.Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikało z faktycznej liczby książek zakupionych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 18.Wykonawca zobowiązany jest do informowania przedstawiciela Zamawiającego o stanie zrealizowanych i przyjętych do realizacji zamówień, w formie raportu przesyłanego raz w miesiącu (ostatni dzień miesiąca) za pośrednictwem poczty elektronicznej. 19.Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji i gwarantuje zamówienie 20% wartości umowy, pozostałe 80% zostanie opcjonalnie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania środków finansowych zabezpieczonych na ten cel. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy. 20.Zamówienia będą realizowane w siedzibie Biblioteki Głównej Akademii Sztuki Wojennej, Al. gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa. 21.Realizacja dostaw będzie się odbywała w godzinach: od 8.00 do 14.00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22111000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
gwarancja10
dostawa20
czas wymiany podczas reklamacji10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.