Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-15
Poznań: Zakup, instalacja i konfiguracja sprzętu serwerowego i macierzy wraz z przeniesieniem danych do nowej serwerowni.
Numer ogłoszenia: 179087 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Poznaniu , ul. Juraszów 7/19, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8411482, 8233451, faks 061 8212274,8212359.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, instalacja i konfiguracja sprzętu serwerowego i macierzy wraz z przeniesieniem danych do nowej serwerowni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, instalacja i konfiguracja sprzętu serwerowego i macierzy wraz z przeniesieniem danych do nowej serwerowni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 200.00 PLN (słownie: pięć tysięcy dwieście 00/100 PLN).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Oświadczenie z art. 22 i 24. 3. Pełnomocnictwo - Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile wynikają z przepisów prawa lub dokumentów. 4. Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom - Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - wszystkie urządzenia wyprodukowane zgodnie z normą jakości ISO 9001 - Wszystkie serwery muszą posiadać Certyfikat B (dla obudowy) lub oznakowanie CE produktu. 5 Wykaz wykonanych dostaw lub usług - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Minimum 1 dostawa na kwotę minimum 400 000,00 zł brutto. 6. Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w zakresie sprzętu (serwery, macierz, biblioteki taśmowe) min. 1 osoba - potwierdzenie kwalifikacji od producenta sprzętu - w zakresie oprogramowania vSphere dla projektu środowiska wirtualnego i prac instalacyjnych min. 1 osoba - dokument potwierdzający zdany egzamin VCP. 7. Opis - Dokumenty potwierdzające parametry opisane w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do specyfikacji). Opis np. w postaci folderów, opisów technicznych, kart katalogowych potwierdzających jednoznacznie parametry określone w specyfikacji technicznej. Na dołączonych do oferty dokumentach należy zaznaczyć miejsca, w których znajdują się parametry wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do Specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutycka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego pokój nr 268 Sekcja Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pokój nr 87A kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie oświetlenia parkowego na terenie Miasta Poznania
- Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
- Upgrade do najnowszej wersji oraz rozszerzenie oprogramowania Axence nVision
- Roczna obsługa serwisowa systemów Rittal zainstalowanych w serwerowni WCO
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- AD/ZP/166/25 Analiza działalności naukowej Politechniki Poznańskiej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do pracowni kształcenia zawodowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć pozalekcyjnych/pozaszkolnych
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Spytkowice wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Krajenka.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





