Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-01
Dobiegniew: BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWEGO W RAMACH PROGRAMU: MOJE BOISKO - ORLIK 2012
Numer ogłoszenia: 179075 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobiegniew, ul. Dembowskiego 2, 66-520 Dobiegniew, woj. lubuskie, tel. 095 7611001, fax 095 7611041.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobiegniew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWEGO W RAMACH PROGRAMU: MOJE BOISKO - ORLIK 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje wykonanie: - boiska piłkarskiego o wym. 30,00 x 62,00 m i nawierzchni syntetycznej typu sztuczna trawa, - boiska wielofunkcyjnego (koszykówka i siatkówka) o wym. 19,10 x 32,10 m i nawierzchni poliuretanowej, - zaplecza szatniowo-sanitarnego typu kontener z przyłączami wod.kan. i energetycznym, - oświetlenia terenu, - nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm - 315 m2, - ogrodzenia terenu - 380 mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium: 5.000 zł wnoszone w jednej z form ujętych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp (wadium wpłacane przelewem na konto nr: 77 1020 1967 0000 8702 0006 0814)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w punkcie 3.3. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1; 2. Kosztorys ofertowy; 3.Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2; 4.Aktualny wypis z właściwego rejestru potwierdzający, że profil działania Oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia i Oferent jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości w opłacaniu podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.Zaświadczenie z właściwego ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.Wykaz pracowników przeznaczonych i odpowiedzialnych za realizację zamówienia, w tym minimum 1 osoba posiadająca wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, z załączeniem kserokopii uprawnień oraz zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; 8.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (minimum 1 robota o wartości zbliżonej do wartości oferty złożonej przez Wykonawcę);9.Oświadczenie, że Oferent udzieli na wykonane roboty gwarancji na minimum 5 lat;10. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy dla przedmiotowego zadania, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 12. Harmonogram wykonania robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobiegniew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna na stronie internetowej bezpłatnie. W wersji papierowej (koszt 30,00 zł + 22% VAT) odbiór osobiście w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 18) lub przesyłką za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dobiegniewie, ul. Dembowskiego 2, 66-520 Dobiegniew; Sekretariat Urzędu (pokój nr 15).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana w ramach ogólnopolskiego programu ministerialnego pn.: Moje Boisko - Orlik 2012.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Budowa kompleksu boisk sportowych w Zieleniewie
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- "Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina"
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Kamieńcu Ząbkowickim.
- "Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym: ogólnodostępnego, rekreacyjnego placu zabaw przy ulicy Szkolnej w Chynowie"
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





