eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl WielkiUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie remontów dróg i inwestycji drogowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-15

Radomyśl Wielki: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie remontów dróg i inwestycji drogowych
Numer ogłoszenia: 179043 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki , Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie remontów dróg i inwestycji drogowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie remontów dróg i inwestycji drogowych w zakresie: - kredyt w wysokości - 1 200 000 zł - zawarcie umowy na okres listopad 2009 - grudzień 2014 roku, - spłaty odsetek - kwartalnie (tak jak spłaty kapitału), - spłaty kredytu - wg propozycji kredytobiorcy (załącznik nr 3), - spłaty kapitału w latach 2010 - 2014 wg propozycji zamawiającego: rok 2010 - 240 000 zł rok 2011 - 240 000 zł rok 2012 - 240 000 zł rok 2013 - 240 000 zł rok 2014 - 240 000zł - zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco - oprocentowanie kredytu będzie oparte o WIBOR 1 M..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy : 1. Wykonawca musi spełniać warunki art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 prawa zamówień publicznych. 2. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą o zakresie objętym przedmiotem zamówienia potwierdzoną uwierzytelnioną kserokopią zaświadczenia o wpisie do działalności gospodarczej lub wypisu z rejestru sądowego KRS. Ocena spełnienia warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana wg. reguły: spełnia - nie spełnia, tj. na podstawie oceny formalnej i merytorycznej złożonych dokumentów wymienionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Ofertę wg formularza dołączonego do SIWZ (załącznik nr 1). 2. Oświadczenie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych (załącznik nr 2). 3. Projekt umowy kredytowej. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert )..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna (za cenę 2,00 zł) w siedzibie zamawiającego pok.nr.2 - Urząd Miejski Radomyśl Wielki ; 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 8.00 do 15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki ul. Rynek 32 pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.