eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stanisławów › PRZEBUDOWA UL. POLNEJ W MIEJSCOWOŚCI STANISŁAWÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-11

Stanisławów: PRZEBUDOWA UL. POLNEJ W MIEJSCOWOŚCI STANISŁAWÓW
Numer ogłoszenia: 179035 - 2016; data zamieszczenia: 11.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111847 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stanisławów, Rynek 32, 05-304 Stanisławów, woj. mazowieckie, tel. 25 7575090, faks 25 7575857.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA UL. POLNEJ W MIEJSCOWOŚCI STANISŁAWÓW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot Zamówienia: 1)Przedmiotem Zamówienia jest przebudowa ulicy Polnej w miejscowości Stanisławów wraz budową sieci kanalizacji deszczowej . 2)Opis przedmiotu Zamówienia : a)Branża drogowa W zakres branży drogowej wchodzą w szczególności : roboty geodezyjne, wykonanie pasa pieszo -jezdnego z betonowej kostki brukowej , wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego odwodnienie istniejącego pasa drogowego do istniejącej i nowoprojektowanej kanalizacji deszczowej , regulacja zaworów wodociągowych , regulacja pionowa włazów kanałowych, regulacja pionowa studzienek telefonicznych, karczowanie i ścinanie drzew , potrzebne do prawidłowego wykonania inwestycji, wykonanie wymiany istniejącego gruntu na grunt przepuszczalny pod skrzyniami rozsączającymi, o miąższości gwarantującej przenikanie wód opadowych do gruntu, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej . b)Branża sanitarna W zakres branży sanitarnej wchodzi w szczególności : wykonanie sieci kanalizacji deszczowej z rur O 315 mm. , z rur O 200 mm. , z rur O 160 mm. wraz z wpustami deszczowymi oraz budowa skrzynek rozsączających wody opadowe do gruntu, wykonanie studni rewizyjnych , montaż przejść szczelnych , wykonanie inspekcji kanałowej TV ( kamerowanie ) odcinków kanalizacji deszczowej w formacie umożliwiającym odczyt na standardowym sprzęcie DVD, pompowanie wody z wykopów poprzez zamontowanie igłofiltrów , wykonanie tyczenia i inwentaryzacji powykonawczej. 1.2.Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia wodno-prawnego na zagospodarowanie wód opadowych pochodzących ze skrzyń rozsączających . Zamawiający informuje iż , złożył wniosek o uzyskanie decyzji wodno-prawnej na zagospodarowanie wód opadowych pochodzących ze skrzyń rozsączających . 1.3.Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na wycinkę drzew. 1.4Szczegółowy zakres rzeczowy Przedmiotu Zamówienia został określony w 1)Wielobranżowej dokumentacji projektowej , załącznik do zgłoszenia z dn. 27.11.2012 r. odpowiednio załącznik Nr 12 do SIWZ. 2)Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, odpowiednio załącznik Nr 13 do SIWZ. 1.5Zamawiający informuje, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej , przy opisywaniu Przedmiotu Zamówienia Zamawiający użył znaków towarowych i nazw producentów, należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego Zamówienia służą wyłącznie ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej oraz doprecyzowaniu Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych w oparciu o produkty i materiały innych producentów pod warunkiem, że spełniają one co najmniej te same właściwości techniczne oraz na etapie realizacji inwestycji uzyskają akceptację Projektanta, Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Wszelkie materiały i urządzenia określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pochodzące od konkretnych producentów lub ze wskazaną marką albo patentem, określają wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały/urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca składający ofertę zawierającą rozwiązania równoważne ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Zwrot równoważne oznacza możliwość uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą zastosowania innych materiałów i urządzeń poprzez dopuszczenie ofert opartych o równoważne parametry. Wykonawca, który zamierza zastosować materiały lub urządzenia równoważne obowiązany jest w ofercie wskazać w formularzu; Wykaz urządzeń równoważnych - stanowiący załącznik Nr 11 do SIWZ, które oferowane urządzenia lub/i materiały zostały zaoferowane jako równoważne oraz załączyć do oferty stosowne, potwierdzone przez producenta, dokumenty określające dane techniczne w zakresie odpowiadającym parametrom materiałów/urządzeń zaprojektowanych (np.: specyfikacje i karty techniczne) oraz wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające dane materiały. 1.6Zamawiający informuje, że udostępnione przedmiary są materiałem wiążącym Wykonawców w zakresie przyjętych nakładów KNR-ów, oraz pomocniczym co do zakresu robót. Jednocześnie Wykonawca w kosztorysie winień uwzględnić wszelkie koszty i zakres wynikający z dokumentacji projektowej, obowiązujących przepisów prawa , sztuki budowlanej i zalecanej wizji lokalnej na terenie budowy . Oferent zobowiązany jest do ujęcia w cenie ofertowej wszystkich robót budowlano-montażowych , urządzeń i wyposażenia niezbędnych do wykonania Przedmiotu Zamówienia. Pominięcie jakiegokolwiek elementu nie będzie podstawą do zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego w ofercie. 1.7Zamawiający informuje , iż Wykonawca w cenie oferty zobowiązany jest dodatkowo ująć: 1.7.1 konieczność wymiany gruntu na grunt przepuszczalny w miejscu projektowanych skrzyń rozsączających o miąższości gwarantującej przenikanie wód opadowych do gruntu, 1.7.2 wykonanie przeczyszczenia istniejącej kanalizacji deszczowej przed włączeniem do niej nowowybudowanej kanalizacji deszczowej , 1.7.3 w przypadku wystąpienia zanieczyszczenia istniejącej kanalizacji sanitarnej w wyniku prowadzonych robót drogowych, Wykonawca ma obowiązek udrożnienia ww. kanalizacji sanitarnej . 1.7.4 koszty związane z odbiorem wód gruntowych wypompowywanych z wykopów. 1.8Zamawiający informuje iż materiał z rozbiórek nadający się do ponownego użycia (np. destrukt asfaltowy) należy do Zamawiającego. Materiał nie nadający się do ponownego wbudowania należy do Wykonawcy. Miejsce gdzie Zamawiający będzie składował materiały pochodzące z rozbiórki , nadające się do ponownego wykorzystania przez Zamawiającego będzie wskazane po podpisaniu umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Królik Włodzimierz KROL Zakład Robót Drogowych i Inżynieryjno-Instalacyjnych, Łukasiewicza 9 G, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1883123,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1399151,73

  • Oferta z najniższą ceną: 1399151,73 / Oferta z najwyższą ceną: 1539858,97

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.