Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-30
Udanin: Remont części nawierzchni placu i drogi wraz z naprawą nawierzchni części chodników przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Udaninie.
Numer ogłoszenia: 178979 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Udanin , Udanin 26, 55-340 Udanin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76/ 8709222, faks 0-76/8709242.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.udanin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części nawierzchni placu i drogi wraz z naprawą nawierzchni części chodników przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Udaninie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont części nawierzchni placu i drogi wraz z naprawą części chodników na terenie należącym do Gminy Udanin a będącym w zarządzie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Udaninie. Parametry techniczne części przeznaczonej do remontu: - nawierzchnia jezdni 609,00 m - nawierzchnia zatok parkingowych 59,00 m - nawierzchnia chodników 267,00 m - krawężniki betonowe do wymiany 181,00 mb Stan istniejący: Nawierzchnia jezdni dróg wewnętrznych i zatok parkingowych w całości została wykonana z betonu B-20, wylewanego na mokro w przestrzeniach między krawężnikami i dylatowanego poprzecznie do osi drogi w odstępach 3,0m. Beton mocno popękany z licznymi wykruszającymi się wybojami i koleinami nie nadający się do remontu - wymaga rozbiórki. Krawężniki wystające o wym. 15 x 30 x 100cm wykonane zostały na ławie betonowej na podsypce cementowo-piaskowej są pozałamywane i wykruszone. Ciągi piesze na dojściu głównym i wokół budynku szkolnego wykonano z kostki typu polbruk na podsypce piaskowej. Powierzchnia chodników w pasie przykrawężnikowym pozałamywana z częściowo popękanymi kostkami. Rozwiązanie projektowe: Odtworzenie nawierzchni jezdnych i chodników należy wykonać na dotychczasowych rzędnych wysokościowych. W ramach robót remontowych należy: - dokonać rozbiórki nawierzchni betonowych wyznaczonej powierzchni wjazdu na teren szkolny i drogi wewnętrznej - dokonać rozbiórki wyznaczonej powierzchni chodnika wykonanego z kostki typu Polbruk na podsypce piaskowej - dokonać rozbiórki uszkodzonych krawężników wraz z elementami ławy betonowej wraz z załadunkiem i wywozem oraz kosztem opłat z tytułu składowania gruzu betonowego z rozbiórki na składowisku odpadów stałych. Nowe krawężniki betonowe 15*30 cm ustawić na ławie betonowej z oporem z betonu B-15. Całość rozebranej nawierzchni w ciągu jezdnym i zatok parkingowych odtworzyć z kostki typu polbruk wzór BEHATON o grub. 100 mm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm i podbudowie z mieszanki kamiennej 0/31,5 mm o grubości warstwy 30 cm i warstwie odsączającej z piasku o grubości warstwy 10 cm. Rozebrane elementy chodnika odtworzyć kostką typu polbruk o grub. 60 mm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości warstwy 5 cm (w stosunku: 70% - kostka z odzysku + 30% - kostka nowa), oraz na podbudowie z mieszanki kamiennej 0/31,5 mm o grubości warstwy 10 cm. Kolor i kształt kostki na chodnikach należy dopasować do pozostałej przeznaczonej do ponownego wbudowania kostki z rozbiórki. Całość robót odtworzeniowych nawierzchni części jezdnej należy poprzedzić regulacją pionową studzienek i wpustów urządzeń podziemnych (wpusty drogowe, kraty, włazy, ...).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 4.500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu; 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3/ gwarancjach bankowych; 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych; 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.). Szczegółowe informacje dot. wadium opisane są w pkt. 9 siwz.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dowód wniesienia wadium, kosztorys ofertowy sporządzony metodą szcegółową
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem pkt 5 Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianie formy prowadzonej działalności oraz zmianie adresu siedziby firmy i zamieszkania jej właściciela, pod rygorem uznania korespondencji kierowanej na ostatni podany przez Wykonawcę adres za doręczony. Powyższe zobowiązanie dotyczy okresu obowiązywania umowy, rękojmi i gwarancji oraz niezakończonych rozliczeń wynikających z umowy. Strony umowy ustalają, że w przypadkach przewidzianych niniejszą umową dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą dotyczyć: a) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych; b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp techniczny; c) zmiany producenta urządzeń i wyposażenia; d) zmiany wymiarów położenia lub wysokości części robót budowlanych; e) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych; f) zmiany ilości robót budowlanych ze względu na wady dokumentacji budowlanej; g) zmiany inspektorów nadzoru oraz kluczowych osób i podmiotów uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia; h) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; i) zmiany ustawowej stawki podatku VAT; j) inne zmiany, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty, które nie będą ingerować w przedmiot zamówienia, a ich wprowadzenie będzie niezbędne do należytego wykonania zamówienia. k) zmiany terminu wykonania umowy ze względu na zmiany, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty Jeżeli zmiana o której mowa w ust 5 wymaga zmiany dokumentacji projektowej, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zmienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją o konieczności lub nie zmiany pozwolenia na budowę. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. Zmiany, o których mowa w ust. 5 mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą i są ich uzasadnieniem niżej wymienionych okoliczności: a) obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztów eksploatacji; b) zmiany obowiązujących przepisów prawa; c) poprawy wartości lub podniesienie sprawności ukończonych robót budowlanych; d) podniesienie wydajności urządzeń, bezpieczeństwa robót; e) wady dokumentacji projektowej; f)śmierć, choroba, zwolnienie z pracy lub inne okoliczności i zdarzenia losowe dotyczące osób, podmiotów uczestniczących w realizacji zamówienia; g) nieprzewidziane warunki archeologiczne, geologiczne, wykopaliska, wyjątkowo niekorzystne warunki atmosferyczne, a także inne przeszkody uniemożliwiające kontynuowanie wykonania umowy na przewidzianych w niej warunkach, w tym zagrażających wykonaniem zamówienia z wadą; h) siła wyższa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-udanin.dlonyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 55-340 Udanin26, pok. nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina 09:45, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy, 55-340 Udanin 26.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





