eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeziny › SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA SPORZĄDZENIE OPINII O WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI W FORMIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH - NUMER POSTĘPOWANIA BG.272.10.2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-30

Brzeziny: SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA SPORZĄDZENIE OPINII O WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI W FORMIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH - NUMER POSTĘPOWANIA BG.272.10.2011
Numer ogłoszenia: 178976 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeziński , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8741111, 8743164, faks 046 8741111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA SPORZĄDZENIE OPINII O WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI W FORMIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH - NUMER POSTĘPOWANIA BG.272.10.2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii w sprawie określenia wartości nieruchomości - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1 (usługi w zakresie nieruchomości). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części określonych jako zadania w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ: Zadanie I: Określenie wartości prawa własności części nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Liściastej 24, wywłaszczonej rzecz Skarbu Państwa na podstawie ostatecznej decyzji kierownika Wydziału Wywłaszczeń Wspólnego dla wszystkich dzielnic m. Łodzi Urzędu Dzielnicowego Łódź - Śródmieście znak IV W IV/N/8221/15/85 z dnia 17 maja 1985 r., oznaczonej w dniu wywłaszczenia na mapie przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w dniu 28 maja 1980 r. za numerem ewidencyjnym 991 jako działka numer 348 o pow. 0,9759 ha, której odpowiadają obecnie: działka oznaczona na mapie z projektem podziału nieruchomości przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w dniu 23 kwietnia 2010 r. za numerem ewidencyjnym 1/7777 jako działka numer 406/6 o pow. 0,3327 ha i jako oznaczona w ewidencji gruntów i budynków działka położona w obrębie B-5 numer 393/5 o pow. 0,0657 ha, według stanu ww. części nieruchomości w dniu jej wywłaszczenia i stanu ww. części nieruchomości w dniu jej zwrotu, do celów postępowania w sprawie zwrotu wywłaszczonej nieruchomości. Zadanie II: Określenie wartości prawa własności części nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Zakładowej 85a, oznaczonej w księdze wieczystej jako działka numer 172 o pow. 2,5257 ha, nabytej przez Skarb Państwa na podstawie umowy sprzedaży z dnia 18 listopada 1988 r. sporządzonej w formie aktu notarialnego Rep. A Nr I-2602/88, dla której urządzona była księga wieczysta numer 40688, której obecnie odpowiadają działki z obrębu W-35 oznaczone na mapie z projektem podziału nieruchomości przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w dniu 10 czerwca 2011 r. za numerem ewidencyjnym 4/6306 numerami: 171/31 pow. 2,1015 ha, 171/34 o pow. 0,1210 ha, 171/36 o pow. 0,0472 ha, według stanu części ww. nieruchomości w dniu nabycia jej przez Skarb Państwa i według stanu części ww. nieruchomości w dniu jej zwrotu, do celów postępowania w sprawie zwrotu wywłaszczonej nieruchomości..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie z art.44 ustawy w zw. z art.22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku numer 2 do SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie z art.44 ustawy w zw. z art.22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku numer 2 do SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie z art.44 ustawy w zw. z art.22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku numer 2 do SIWZ; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o prawie do dysponowania tymi osobami według wzoru określonego w Załączniku numer 3 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie z art.44 ustawy w zw. z art.22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku numer 2 do SIWZ; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o prawie do dysponowania tymi osobami według wzoru określonego w Załączniku numer 3 do SIWZ; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia, tj.: uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, nadane w trybie rozdziału 4 działu V ustawy o gospodarce nieruchomościami według wzoru określonego w Załączniku numer 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie z art.44 ustawy w zw. z art.22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku numer 2 do SIWZ; - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku numer 5 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zmiana umowy może nastąpić jedynie w przypadku, gdy wykonanie działa będącego przedmiotem umowy z przyczyn niezależnych od obu stron jest niemożliwe na warunkach określonych w umowie; - każda ze stron zobowiązana jest niezwłocznie zawiadomić drugą stronę o zaistnieniu przyczyny niemożliwości dotrzymania postanowień umowy; - zmiana umowy będzie dokonywana w formie aneksu, pod rygorem nieważności na piśmie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-brzeziny.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzezinach - Wydział Budownictwa Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, ul.H. Sienkiewicza 11, 95-060 Brzeziny, pok. numer 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Brzezinach, ul. H.Sienkiewicza 11, 95-060 Brzeziny, pok. numer 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.