To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-30
Krasnystaw: Dodatkowe usługi biurowe
Numer ogłoszenia: 178856 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171304 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Poniatowskiego 31, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762801, faks 082 5763305.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dodatkowe usługi biurowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dodatkowe usługi biurowe wykonywane na potrzeby Sądu Rejonowego w Krasnymstawie w ramach następujących zadań - części - zamówienia: Zadanie Nr 1 - I Wydział Cywilny -668 godzin:-wprowadzanie danych dotyczących spraw cywilnych do systemu informatycznego SAWA, -rozpisywanie spraw wpływających do wydziału na rozprawy i posiedzenia oraz sporządzanie wokand przy wykorzystaniu systemu informatycznego, -sporządzanie spisów akt spraw zakończonych i przekazywanie ich do archiwum zakładowego, -zszywanie dokumentów w aktach spraw. Zadanie nr 2 - II Wydział Karny -1016 godzin: -wprowadzanie danych dotyczących spraw karnych do systemu informatycznego SAWA, -rozpisywanie spraw wpływających do wydziału na rozprawy i posiedzenia oraz sporządzanie wokand przy wykorzystaniu systemu informatycznego, -kierowanie wystąpień do osób i instytucji o informacje niezbędne do rozpoznawania spraw karnych, -przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma wpływające do danej sprawy, nie stanowiące wniosków procesowych, -podejmowanie czynności w zakresie wykonywania orzeczeń w sprawach karnych, -sporządzanie spisów akt spraw zakończonych i przekazywanie ich do archiwum zakładowego, -zszywanie dokumentów w aktach spraw. Zadanie Nr 3 - II Wydział Karny - 508 godzin: -wprowadzanie danych dotyczących spraw karnych do systemu informatycznego SAWA, -rozpisywanie spraw wpływających do wydziału na rozprawy i posiedzenia oraz sporządzanie wokand przy wykorzystaniu systemu informatycznego, -sporządzanie spisów akt spraw zakończonych i przekazywanie ich do archiwum zakładowego, -zszywanie dokumentów w aktach spraw. Zadanie Nr 4 - I Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej- 508 godzin: - wprowadzanie danych dotyczących spraw prowadzonych przez Zespół do systemu informatycznego KURATOR, -podkładaniu korespondencji do teczek dozorów; - sporządzanie spisów akt spraw zakończonych i przekazywanie ich do archiwum zakładowego, -zszywanie dokumentów w aktach spraw. Zadanie Nr 5 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych - 1016 godzin: - wykonywanie wszelkich czynności biurowych związanych z prowadzeniem ksiąg wieczystych w systemie informatycznym, w tym przygotowywanie projektów wpisów w systemie NKW, - drukowanie i poświadczanie zawiadomień; - podkładanie zwrotnych poświadczeń odbioru w księgach wieczystych, - podszywanie akt ksiąg wieczystych. Zadanie Nr 6 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych - 1016 godzin: - wykonywanie wszelkich czynności biurowych związanych z prowadzeniem ksiąg wieczystych w systemie informatycznym; - drukowanie i poświadczanie zawiadomień; - podkładanie zwrotnych poświadczeń odbioru w księgach wieczystych, - zszywanie dokumentów w aktach ksiąg wieczystych. Zadanie Nr 7 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych -1016 godzin: - wykonywanie wszelkich czynności biurowych związanych z prowadzeniem ksiąg wieczystych w systemie informatycznym; - drukowanie i poświadczanie zawiadomień; - podkładanie zwrotnych poświadczeń odbioru w księgach wieczystych, - zszywanie dokumentów w aktach ksiąg wieczystych, - przygotowywanie ksiąg wieczystych do migracji, - wykonywanie czynności systemowych związanych z migracją ksiąg wieczystych. Wyżej wymienione czynności wykonywane będą od dnia 01 lipca 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. we wszystkie dni robocze, w czasie urzędowania Zamawiającego tj. pomiędzy godzina 7.30 a 15.30. W celu prawidłowego wykonywania czynności Zamawiający udostępni wykonującym poszczególne zadania stanowiące przedmiot zamówienia, nieodpłatnie, w swojej siedzibie, odpowiednio wyposażone stanowiska. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie nie więcej niż 5 588 godzin. Na każde z w/w zadań przypada więc po 1016 godzin, z wyjątkiem zadanie Nr 3 i 4, na które przypada po 508 godzin i zadania Nr 1, na które przypada 668 godzin. Dla zadań, na które przypada po 1016 godzin - zadanie nr 2, 5, 6 i 7 - miesięczny rozkład godzin przedstawia się następująco: w miesiącu lipcu 168 godzin, w sierpniu 176 godzin, we wrześniu 176 godzin, w październiku 168 godzin, w listopadzie 160 godzin i w grudniu 168 godzin. Dla zadań, na które przypada po 508 godzin -zadanie nr 3 i 4 - miesięczny rozkład godzin przedstawia się następująco: w miesiącu lipcu 84 godziny, w sierpniu 88 godzin, we wrześniu 88 godzin, w październiku 84 godziny, w listopadzie 80 godzin i w grudniu 84 godziny. Dla zadania, na które przypada 668 godzin -zadanie Nr 1 - miesięczny rozkład godzin przedstawia się następująco: w miesiącu lipcu 105 godzin, w sierpniu 132 godziny, we wrześniu 110 godzin, w październiku 105 godzin, w listopadzie 100 godzin i w grudniu 116 godzin. W przypadku tego zadania liczba godzin przypadająca na poszczególne miesiące może ulęgać zmianie z zastrzeżeniem, że łączna ilość tych godzin nie może przekroczyć 668 godzin. Wykonawcy zobowiązani będą do świadczenia usług z wyznaczonych przez Zamawiającego pomieszczeniach w budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie przy ul. Poniatowskiego 31, z uwagi na fakt, iż wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia wymaga dostępu systemu informatycznego SAWA, KURATOR lub systemu NKW..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 79.55.00.00 - Usługi w zakresie komputerowego maszynopisania, przetwarzania tekstu i powiązanych z nimi komputerowych usług wydawniczych 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie Nr 1 - I Wydział Cywilny - 668 godzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sylwia Bielawska, ul. Piekarskiego 10/29, 22-300 Krasnystaw, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5010,00
Oferta z najniższą ceną: 5010,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5010,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie Nr 2 - II Wydział Karny - 1016 godzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kamil Marucha, ul. Sobieskiego 7C/59, 22-300 Krasnystaw, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9144,00
Oferta z najniższą ceną: 9144,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9144,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie Nr 3 - II Wydział Karny - 508 godzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sylwia Górska, ul. Sobieskiego 16/10, 22-300 Krasnystaw, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4350,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4318,00
Oferta z najniższą ceną: 4318,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4318,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie Nr 4 - I Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej - 508 godzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Edyta Filipczak, Krupe 54, 22-302 Siennica Nadolna, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3810,00
Oferta z najniższą ceną: 3810,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3810,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie Nr 5 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych - 1016 godzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ewelina Bednarz, ul. Kilińskiego 59, 22-300 Krasnystaw, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10160,00
Oferta z najniższą ceną: 10160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie Nr 6 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych - 1016 godzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Jabłońska - Gałęzowska, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 54, 22-300 Krasnystaw, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8128,00
Oferta z najniższą ceną: 8128,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8128,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie Nr 7 - IV Wydział Ksiąg Wieczystych - 1016 godzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marcin Sochaczewski, ul. Okrzei 35/63, 22-300 Krasnystaw, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7650,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7620,00
Oferta z najniższą ceną: 7620,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7620,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Utworzenie i wyposażenie Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Krasnymstawie" - świadczenie usług Inżyniera Kontraktu
- "Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SPZOZ w Krasnymstawie "
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych w szczególności z dziedziny muzyki współczesnej.
- Usługi sekretarsko-asystenckie wraz z obsługą kancelarii na potrzeby KOWR OT we Wrocławiu - biura Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy
- Wsparcie administracyjne Wydziału Programowania i Realizacji dla Instytutu Adama Mickiewicza.
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





