eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wymiana wind w budynkach B i C w C.R.O.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-29

Łódź: Wymiana wind w budynkach B i C w C.R.O.
Numer ogłoszenia: 178692 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74388 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacyjno-Opiekuńcze Dom Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267, 92-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. +48 604 511 631, faks 42 649 17 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wind w budynkach B i C w C.R.O..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : dostawa i montaż wind w ramach wymiany wind w budynku B i C w C.R.O. Realizacja zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż nowych wind i wykonanie robót budowlano-instalacyjnych, zgodnie z przyjętym zakresem robót, polegających na dostawie i wymianie istniejących dźwigów na dźwigi osobowo-towarowe z napędem pasowym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. 2. Zakres robót uszczegółowiony w specyfikacji technicznej : 2.1. INSTALOWANIE WIND - Dostawa urządzeń wind, - Demontaż istniejących urządzeń wind w koniecznym zakresie z uwzględnieniem poniższego zakresu robót, - Wymiana tablic sterowniczych na mikroprocesorowe dla sterowania zbiorczego w obu kierunkach z płynnie regulowaną prędkością jazdy kabin z awaryjnym dojazdem do najbliższego przystanku po zaniku głównego napięcia zasilającego dźwig. - Wymiana tablic wstępnych na nowe z zabezpieczeniem różnicowo- prądowym. - Montaż tablic oświetlenia i automatyki wentylacji. - Wymiana kabli zwisowych na płaskie ze złączami typu gniazdo-wtyk. - Montaż (na kabinie) kaset jazd rewizyjnych z klamretem przyłączeniowym w systemie złączy typu gniazdo-wtyk. - Montaż systemów odwzorowania położenia kabin w szybach i montaż piętrowskazywaczy na parterze. - Wymiana kaset dyspozycji na panele z stali nierdzewnej szlifowanej z przyciskami ze stali nierdzewnej - polerowane - z podświetleniem funkcji czynnych diodami z elektronicznym piętro-wskazywaczem i świetlnym wskaźnikiem przeciążenia, - Wymiana kaset wezwań na nowe z pokrywami z stali nierdzewnej szlifowanej z przyciskiem ze stali nierdzewnej - polerowanym - podświetlanym diodą oraz sygnalizacją kierunku jazdy i dojazdu do przystanku, - Wymiana instalacji w szybie na nowe ułożone w korytku osłoniętym na całej wysokości szybu, ze złączami typu gniazdo-wtyk, - Wymiana lub montaż wszystkich pozostałych elementów osprzętu elektrycznego, jak np. - STOP w podszybiu, ALARM w podszybiu, łączniki końcowe i krańcowe, kontakty - czujniki pełnego obciążenia i przeciążenia, kontakt zwisu lin, kontakt chwytaczy, kontakt obciążki oraz gniazdo 1-fazowe w podszybiu oraz włącznik oświetlenia szybu, - Wymiana drzwi przystankowych na automatyczne teleskopowe, malowane proszkowo (RAL 7038) o szerokości w świetle - 1100 mm, - Wymiana zespołów napędowych na nowe energooszczędne, - Wymiana ograniczników prędkości na nowe dwukierunkowego działania spełniające warunki normy PN / EN 81.1. - Wymiana lin nośnych i liny ogranicznika prędkości, - Wymiana ram kabin na nowe z chwytaczami dwukierunkowego działania spełniającymi warunki normy PN / EN 81.1. - Wymiana kabin na metalowe o wymiarach - 1,3 x 2,5 m, z drzwiami automatycznymi teleskopowymi z skrzydłami obłożonymi stalą nierdzewną w fakturze KORN 240 o szerokości - 1100 mm w świetle, ściany wykonane z stali nierdzewnej w fakturze (płótno - len), z oświetleniem narożnym, z oświetleniem awaryjnym i sygnalizacją awaryjną (z dwukierunkową łącznością z serwisem dźwigowym - wg PN-EN 81-28) zasilanymi z automatycznie doładowywanego akumulatora, lustrem o wymiarach - 900 x 900 mm i barierką pod lustrem z stali nierdzewnej polerowanej, - Wymiana zawieszeń przeciwwag i korekta ilości klocków, - Regeneracja prowadnic kabinowych i przeciwwagowych, - Prace malarskie dotyczące fragmentów ścian wokół ościeży wymienianych drzwi windy oraz ścian wewnętrznych szybów, - Inne czynności gwarantujące oznaczenie dźwigów znakiem CE, poświadczającym że spełnia wszystkie wymagania przepisów i dyrektyw obowiązujących w momencie oddawania do eksploatacji, - Opracowanie ekspertyzy budowlanej odnośnie możliwości zwiększenia udźwigu do Q = 1425 kg której efektem będzie protokół odbioru części budowlanej szybu podpisany przez uprawnionego rzeczoznawcę budowlanego, - Opracowanie dokumentacji modernizacyjnej i rejestracyjno-eksploatacyjnej oddzielnej dla każdego dźwigu, - Wykonanie niezbędnych czynności regulacyjnych, sprawdzających i prób, - Doprowadzenie do odbioru technicznego przez UDT. Przyjęto możliwość pozostawienia niektórych zespołów dźwigu do dalszej eksploatacji zgodnie z w/w zakresem robót. Do takich elementów należą prowadnice kabinowe i przeciwwagowe. 2.2. ROBOTY W ZAKRESIE INSTALACJI BUDOWLANYCH - Wymiana istniejącej instalacji oświetleniowej szybu, - wymianę - modernizację instalacji zasilania napędu, - Wykonanie niezbędnych pomiarów + protokół z pomiarów, Roboty związane z instalacją oświetleniową szybu windowego należy traktować jako roboty towarzyszące odtworzeniowe występujące przy w/w robotach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe i Obrotu Towarowego WINDPOL Sp. z o.o., Ks. Bp. W. Tymienieckiego 60/62, 90-337 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 278000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 263515,80

  • Oferta z najniższą ceną: 263515,80 / Oferta z najwyższą ceną: 293112,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.