Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-08-01
Opole: Konserwacja d¼wigów
Numer og³oszenia: 178690 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, fax 077 5415930.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uni.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Konserwacja d¼wigów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Konserwacja d¼wigów
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.75.00.00 - Us³ugi w zakresie konserwacji wind Kod CPV wg s³ownika 2008: 50.75.00.00 - Us³ugi w zakresie konserwacji wind .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. Warunki: 1.1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1.1.1 posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 1.1.2 posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.1.3 znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 1.1.4 nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. 2 Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania w/w warunków 2.1 Ocena spe³nienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia- nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub o¶wiadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. 2.2 Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ w/w warunki wykonawca spe³ni³.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1 Wykaz o¶wiadczeñ potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.1 Ka¿dy wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania sk³ada o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu. W tym celu nale¿y wype³niæ, podpisaæ i opieczêtowaæ o¶wiadczenia w za³±cznikach nr 2 i nr 3 do siwz. 2 Wykaz dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu: Od wykonawców ubiegaj±cych siê o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spe³nienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, przedstawienie wymienionych ni¿ej dokumentów. Dokumenty zgodnie z obowi±zuj±cym w tym zakresie Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. 87, poz. 605) mog± byæ przedstawione w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê. 3 W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - prawo zamówieñ publicznych, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cego dokumentu: 3.1 aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: //http:www.zamowienia.uni.opole.pl/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: W siedzibie zamawiaj±cego Pl. Kopernika 11a w pokoju nr 3.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty nale¿y sk³adaæ do dnia 11.08.2008r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiaj±cego Pl. Kopernika 11a w pokoju nr 3.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa skrzy¿owania w ci±gu drogi wojewódzkiej nr 401 na odcinku obwodnicy w m. Grodków - skrzy¿owanie nr 1 DW401/DW378/ul. Warszawska
- D/97/2025/A Zakup i dostawa urz±dzenia do stymulacji miê¶ni dla kierunku Kosmetologia Wydzia³u Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego
- D/82/2025/A Zakup i dostawa sprzêtu AGD na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego, czê¶æ nr 1 - Zakup i dostawa lodówki na potrzeby kierunku Farmacja - 2 szt.
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 14 w Opolu - etap IV
- Pe³nienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci w powiecie g³ubczyckim
- Przegl±dy gwarancyjne i konserwacja klimatyzatorów MIDEA w budynku CUP 2 Izby Administracji Skarbowej w Opolu
wiêcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obs³ugê techniczn± w 2026 roku dla nieruchomo¶ci Centrum Nowoczesno¶ci M³yn Wiedzy - II
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie przegl±dów technicznych, ocenê stanu technicznego, serwisu i usuwania awarii w instalacjach Urz±dzeñ Transportu Bliskiego w 2026 r.
- Kompleksowe us³ugi utrzymania urz±dzeñ platform d¼wigowych dla osób niepe³nosprawnych w m. Legnica w ramach zadania "Bie¿±ce Utrzymanie Pasa Drogowego".
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na obs³udze technicznej wind oraz platform dla osób niepe³nosprawnych, zlokalizowanych w Oddziale Terenowym Ma³opolskim.
- "Zakup, dostawa, uruchomienie i odbiór UDT platformy schodowej sk³adanej oraz remont i wymiana rz±dzeñ na placu zabaw, dostosowanie dla osób niepe³nosprawnych w ramach zadania: Wdro¿enie ...
- Zaprojektowanie wraz z wykonaniem: rewitalizacji budynku przy Wa³ach J. D±browskiego 33 oraz remontu mieszkania nr 1 w budynku przy ul. Ratuszowej 22, w Rawiczu.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





