Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-05
Gdynia: Wyłonienie Wykonawcy na dostawę sprzętu komputerowego i drukarek
Numer ogłoszenia: 178665 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte , ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, faks 058 6262963.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie Wykonawcy na dostawę sprzętu komputerowego i drukarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy nr 1 z monitorem 3, Zestaw komputerowy nr 3 z monitorem 2, Monitor LCD 23 1, Monitor LCD 27 1 Monitor LCD 29 1, Drukarka atramentowa wielofunkcyjna nr 1 2, Drukarka laserowa nr 2 7, Drukarka laserowa wielofunkcyjna nr 3 3, Drukarka atramentowa nr 4 4, Komplet tuszy do drukarki atramentowej 4, Tablet nr 1 1, Tablet nr 2 1, Tablet nr 3 1, Notebook nr 1 6, Notebook nr 5 2, Notebook nr 6 4, Projektor nr 1 1, Projektor nr 2 1, Projektor nr 3 1, ABBYY FineReader 11 Professional EDU PL 1, Adobe Acrobat XI Pro dla instytucji edukacyjnych 1, Corel Video Studio Pro X5 PL EDU 1, CorelDraw Graphics Suite X6 PL EDU 1, Kaspersky Internet Security 2013 BOX 1 - Desktop - licencja na 2 lata 1 Kaspersky Internet Security 2013 BOX 2 - Desktop - licencja na 2 lata 1 Kaspersky Internet Security 2013 BOX 3 - Desktop - licencja na 2 lata 1 Mathcad Prime 2.0 wersja edukacyjna jednostranowiskowa 1, Office 2010/2013 Professional Plus PL EDU 19, Windows8 Pro Upgrade 2, Document Express Professional 6.5, commercial 1, Sieciowy serwer plików 1.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 48.77.10.00-3, 30.12.10.00-3, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w parciu o świadczenie dołączone do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w parciu o świadczenie dołączone do oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w parciu o świadczenie dołączone do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w parciu o świadczenie dołączone do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w parciu o świadczenie dołączone do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
dla podstawowych elementów komputerów stacjonarnych takich jak: płyta główna, karta grafiki (o ile jest oddzielna), monitory, dyski, napęd DVD/CD-R/RW użytych do budowy komputera Wykonawca winien załączyć odpowiednie wydruki z wykazu Windows Compatibility Center dla systemu Windows 7 lub Windows 8 publikowanego na stronach: http://www.microsoft.com/en-us/windows/compatibility/win7/CompatCenter/Home 2.opisy funkcjonalne i techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6) 3.oświadczenie (złożone na formularzu oferty -załącznik nr 7) o spełnieniu przez oferowany przedmiot zamówienia normy CE w zakresie bezpieczeństwa urządzeń informatycznych ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty dołączone do oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego bud. nr 5, pok. nr 251 w godz. od 11.00 do 13.00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2013 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.30- 10.00 i od 13.00 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt badawczy współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej pk.: #069 CHEMSEA..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: komputery stacjonarne, monitory, drukarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy nr 1 z monitorem 3 Zestaw komputerowy nr 3 z monitorem 2, Monitor LCD 23 1, Monitor LCD 27 1, Monitor LCD 29 1, Drukarka atramentowa wielofunkcyjna nr 1 2 Drukarka laserowa nr 2 7, Drukarka laserowa wielofunkcyjna nr 3 3 Drukarka atramentowa nr 4 4, Komplet tuszy do drukarki atramentowej 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: komputery przenośne; projektory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablet nr 1 1, Tablet nr 2 1, Tablet nr 3 1, Notebook nr 1 6, Notebook nr 5 2 Notebook nr 6 4, Projektor nr 1 1, Projektor nr 2 1, Projektor nr 3 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: oprogramowanie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ABBYY FineReader 11 Professional EDU PL 1, Adobe Acrobat XI Pro dla instytucji edukacyjnych 1, Corel Video Studio Pro X5 PL EDU 1, CorelDraw Graphics Suite X6 PL EDU 1, Kaspersky Internet Security 2013 BOX 1 - Desktop - licencja na 2 lata 1 Kaspersky Internet Security 2013 BOX 2 - Desktop - licencja na 2 lata 1 Kaspersky Internet Security 2013 BOX 3 - Desktop - licencja na 2 lata 1 Mathcad Prime 2.0 wersja edukacyjna jednostranowiskowa 1 Office 2010/2013 Professional Plus PL EDU 19 Windows8 Pro Upgrade 2, Document Express Professional 6.5, commercial 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.77.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: serwer plików.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serwer plików 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Przeprowadzenie szkoleń dla studentów spec. "Energetyka odnawialna" i studentów spec. ,,Bezpieczeństwo logistyki projektów energetyki odnawialnej".
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - zeszyty, plakaty
- "Remont dachu Auli Głównej budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ NA POTRZEBY ODDZIAŁU NEUROLOGII SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Dostawa zwalniaków hydroakustycznych (20 szt.) wraz ze sterowaniem (2 szt.) i oprzyrządowaniem
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- "Wyposażenie przedszkola integracyjnego z siedzibą przy ul. Zygmunta Szczęsnego Felińskiego 1, 64-500 Szamotuły
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt komputerowy i pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. "Projekty edukacyjne dla szkół podstawowych Gminy Osielsko".
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.