Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-22
Płock: Dostawa materiałów chodnikowych
Numer ogłoszenia: 178662 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Miejskich "Muniserwis" Zakład Budżetowy , ul. Przemysłowa 33, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640140, faks 024 3640141.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muniserwis.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów chodnikowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa n.w materiałów chodnikowych: 1) Obrzeża betonowe o wym. 1x0,30x0,08: a) kolor grafit w ilości 60,00 mb b) kolor szary w ilości 1.460,00 mb Obrzeża betonowe 1x0,30x0,08 powinny spełniać wymagania normy BN-80/6775-03/04. Badanie, postępowanie z partią elementów niezgodną z wymaganiami norm i składowanie powinny być zgodne z normą BN-80/6775-03/01. 2) Betonowa kostka brukowa o wym. 0,60x0,0,40x08: a) typ City Top lub równoważna - kolor grafit w ilości 120,00 m2 - kolor szary w ilości 475,00 m2 3) Betonowa kostka brukowa typ Appia Antica lub równoważna, gr 6 cm, kolor wulkaniczny szary w ilości 1.500,00 m2 Betonowa kostka brukowa grub. 8 cm 6 cm musi posiadać atest wydany przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów lub Instytut Techniki Budowlanej w zakresie: a) wyglądu zewnętrznego: struktura wyrobu powinna być zwarta, bez rys, pęknięć, plam i ubytków, powierzchnia górna kostek powinna być szorstka i równa a krawędzie kostek równe i proste, wklęśnięcia nie powinny przekraczać 2 mm dla kostek o grub. 80 mm. b) kształtu i wymiarów: tolerancje wymiarowe wynoszą: - na długości 3 mm - na szerokości 3 mm - na grubości 5 mm c) cech fizykochemicznych: - wytrzymałość na ściskanie po 28 dniach - 60 MPa - nasiąkliwość wodą wg PN-88/B-06250 - max. 5proc - odporność na zamrażanie, po 50 cyklach zamrażania wg PN-88/B-06250: - pęknięcia próbki - brak - strata masy - max. 5 proc - obniżenie wytrzymałości na ściskanie - max. 20 proc - ścieralność na tarczy Boehmego wg BN-80/6775-03/02 - max. 4 mm. Kształt kostki, obrzeża Wykonawca, przed złożeniem zamówienia, powinien uzgodnić z Zamawiającym. 2. Dostawa w/w elementów odbywać się będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy do 11.08.2010r. 3. Ilość przedmiotu zamówienia Zamawiający oznaczy każdorazowo w odrębnym zamówieniu przekazanym Wykonawcy. Zamawiający odpowiada wobec Wykonawcy za zapłatę za ilość towaru wskazanego w powyższym zamówieniu. 4. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: siedziba ZUM Muniserwis Z.B., znajdująca się w Płocku przy ul. Przemysłowej 33 lub Park Podolszyce Południe przy ul. J. Pawła II w Płocku. 5. Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do załadunku, przewozu i rozładunku przedmiotu zamówienia. UWAGI: 1) Zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie certyfikaty lub deklaracje zgodności potwierdzające jakość zastosowanych materiałów. 2) Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy modelu lub symbole Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw, np. wpis do ewidencji działalności gospodarczej). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie zmian w zakresie: 1) wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muniserwis.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-400 Płock, ul. Przemysłowa 33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2010 godzina 08:30, miejsce: 09-400 Płock, ul. Przemysłowa 33.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych
- Wykonanie 5-letniego przeglądu technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (..) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w Płocku, przy ul. Rybaki 15.
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów bronchoskopii na potrzeby Oddziału Chorób Płuc w WSZ w Płocku.
- Modernizacja sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego im. Marszałka Stanisława Małachowskiego w Płocku w ramach projektu pt: "Dostosowanie LO im. Marszałka Stanisława Małachowskiego w Płocku
- "Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku w 2025 roku"
- Remont loggii i balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Płocku przy Al. Jana Pawła II 33A, 39A oraz przy ul. Czwartaków 18.
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.