eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-15

Prudnik: Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku.
Numer ogłoszenia: 178586 - 2015; data zamieszczenia: 15.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139766 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku, ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 77 4067890, faks 77 4067872.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Prudnickiego Centrum Medycznego Spółka Akcyjna w Prudniku. Przedmiot Zamówienia został podzielony na 6 niżej wymienionych części: Część 1. Pieluchomajtki. Załącznik nr 7. Część 2. Opaski gipsowe. Załącznik nr 8. Część 3. Zestawy jałowe, wata. Załącznik nr 9. Część 4. Opatrunki hydrożelowe. Załącznik nr 10. Część 5. Opatrunki. Załącznik nr 11. Część 6. Zestawy operacyjne. Załącznik nr 12. b) Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia został określony w załącznikach: nr 1, od nr 7 do nr 12 do SIWZ, Projekcie umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ oraz w instrukcji dla Wykonawcy. Maksymalny poziom zamówienia - wynosi 100% wartości umowy. Minimalny poziom Zamówienia - wynosi 80% wartości umowy WARUNKI DOTYCZĄCE SKŁADANIA OFERT I REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca ubiegający się o udzielenie całego zamówienia zobowiązany jest złożyć ofertę w podziale na 6 części zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, a w przypadku wyrażenia zgody na rozbicie pakietu na mniejsze, Wykonawca ubiegający się o całość zamówienia zobowiązany będzie złożyć ofertę całościową w podziale na taką ilość części, jaka wynikać będzie ze zmian wprowadzonych do pierwotnej wersji SIWZ w trakcie prowadzonej procedury przetargowej. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, w których oferowane produkty co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ dotyczące posiadania: a. deklaracji zgodności, b. certyfikatu CE gdzie jest wymagany c. zgłoszenia lub wpisu produktów do Rejestru Wyrobów medycznych (jeśli dotyczy). d. dla wyrobów nie będących wyrobami medycznymi inne dokumenty dopuszczające. oraz charakteryzują sie parametrami nie gorszymi niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu Zamówienia. 5. Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie zamówienia przez podwykonawców Wykonawcy. 6. Za działania podwykonawców Wykonawca odpowiada jak za działania własne. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8. Zamawiający wymaga, aby dostarczane produkty posiadały dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 9. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie na wezwanie Zamawiającego, zgodnie ze złożonym wcześniej pisemnym lub telefonicznym zamówieniem, na koszt Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty złożenia każdorazowego zamówienia przez Zamawiającego. Dostawy nie częstsze niż 1 raz w tygodniu. 10. Termin ważności na wszystkie pozycje zamówienia preferowany najdłuższy i nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1, pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Wykonawca zobowiązany jest do podania cen, które nie będą się zmienić w trakcie obowiązywania umowy. 13. Zamawiający nie wyraża zgody na waloryzację cen w okresie obowiązywania umowy ze względu na zmiany cen producentów oraz w wyniku zmiany cen kursów walut. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zrealizowania zamówienia pod względem wartościowym w terminie wcześniejszym niż okres na jaki została zawarta. 15. Jeżeli Wykonawca nie posiada opakowań zgodnych z ilościami podanymi w SIWZ winien przeliczyć ilość opakowań w taki sposób, aby zgadzała się z ilością zamawianą. Np. jeśli Wykonawca posiada opakowania po 12 sztuk, a Zamawiający oczekuje 24 szt., to należy policzyć 2 opakowania po 12 sztuk, co jest równe 1 opakowaniu po 24 szt. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia w opakowaniach innych niż opisane w SIWZ z przeliczeniem ilości pod warunkiem, że zaoferowane opakowania będą nie większe niż wymagane w SIWZ 16. Jeśli Wykonawca nie posiada opakowań wskazanych przez Zamawiającego należy ilość opakowań przeliczyć zaokrąglając do pełnych opakowań w górę. 17. Rozliczenie między Zamawiającym i Wykonawcą będzie dokonywane w zł polskich. 18. Zamawiający nie przewiduje dokonywania rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych. 19. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 20. Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany istotnych postanowień umowy: a) zmianę cen spowodowanych zmianą stawki podatku VAT. Cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto. b) zmniejszenie ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy. c) W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem Zamówienia dopuszcza się za zgodą Zamawiającego zmianę na nowy produkt o tych samych lub lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Termin i miejsce wykonania zamówienia 1. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2. Miejsce realizacji zamówienia: Dział Farmacji Szpitalnej, 48-200 Prudnik, ul. Szpitalna 14. 3. Sposób realizacji zamówienia: Zgodnie ze szczegółowym przedmiotem zamówienia oraz warunkami umowy; dostawa transportem i na koszt Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.11.19 - Kompresy 33.14.11.14 - Gaza medyczna .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pieluchomajtk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego nr 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9479,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10058,75

  • Oferta z najniższą ceną: 10058,75 / Oferta z najwyższą ceną: 10058,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Opaski gipsowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego nr 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7940,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9029,06

  • Oferta z najniższą ceną: 9029,06 / Oferta z najwyższą ceną: 9029,06

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zestawy jałowe, wata

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.,,, ul. Żółkiewskiego nr 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21458,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23322,60

  • Oferta z najniższą ceną: 23322,60 / Oferta z najwyższą ceną: 23322,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Opatrunki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego nr 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37916,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48911,89

  • Oferta z najniższą ceną: 48911,89 / Oferta z najwyższą ceną: 48911,89

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zestawy operacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mercator Medical S.A., ul Heleny Modrzejewskiej 30, 31-327 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74684,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80270,68

  • Oferta z najniższą ceną: 80270,68 / Oferta z najwyższą ceną: 83930,47

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.