Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-14
Szczecin: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego
Numer ogłoszenia: 17847 - 2011; data zamieszczenia: 14.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie , ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, faks 091 4805801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic-szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji roboty budowlanej polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu przebudowy budynku administracyjno - biurowego na siedzibę Urzędu Celnego wraz z parkingiem oraz budowy garażu, w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 45. 2.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do: a)przygotowania i przedstawienia Zamawiającemu celem zatwierdzenia, dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego, prowadzącego do wyboru wykonawcy roboty budowlanej w formule (zaprojektuj-wybuduj), na podstawie przepisów Pzp, w tym sporządzenia programu funkcjonalno-użytkowego, o którym mowa w art.31 ust. 2 ustawy Pzp; b)pełnienia roli biegłego w postępowaniu przetargowym o którym mowa w lit. a; c)pełnienia nadzoru nad wykonaniem dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę i wykonania roboty budowlanej. d)pełnienie nadzoru nad wykonaniem roboty budowlanej w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 3.Szczegółowy zakres obowiązków Inwestora Zastępczego, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 6 do SIWZ - wzór umowy. 4.Zakres robót związanych z przebudową budynku administracyjno - biurowego na siedzibę Urzędu Celnego wraz z parkingiem oraz budową garażu określa koncepcja programowo-przestrzenna - załącznik 7 do SIWZ (z wyłączeniem częściowej wymiany stolarki okiennej w zakresie określonym w projekcie budowlanym - załącznik nr 8 do SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana na podstawie wykazania pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego lub Inżyniera Kontraktu przy realizacji w formule (projektuj buduj) co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie budynków użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min 2000 m2 i wartości zamówienia min 5.000.000 zł każdy, realizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana na podstawie wykazania dysponowania osobą lub osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie nadzoru inwestorskiego, o którym mowa w art. 12 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo budowlane, posiadającymi uprawnienia budowlane, wymienione w art. 14 ust. 1 cytowanej ustawy w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych oraz kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro energetycznych, 5) telekomunikacyjnej, 6) drogowej Osoby wyznaczone do realizacji zadania muszą posiadać co najmniej 3-letni staż pracy zawodowej jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru inwestorskiego w danej specjalności. Zamawiający przewiduje możliwość łączenia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w różnych specjalnościach pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich wymogów dla poszczególnych funkcji. Zamawiający przewiduje wyznaczenie koordynatora usług. Funkcję koordynatora można łączyć wyłącznie z funkcją inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 118 z p.z.) rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki zmiany: a)zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, b)zmiana osób wyznaczonych do realizacji zadania przez Wykonawcę, c)opóźnienie w realizacji robót budowlanych z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego, powodujące konieczność przedłużenia ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy, d)wystąpienie opóźnień w realizacji umowy z winy Zamawiającego, powodujących zmianę ostatecznego terminu realizacji przedmiotu zamówienia, e)opóźnienie w wyłonieniu Wykonawcy robót budowlanych powodujące konieczność przedłużenia ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy, f)brak lub ograniczenie środków na realizacje zadania nieprzewidziane przez Zamawiającego, powodujące konieczność rezygnacji z części usług, g)zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: 1.przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., 2.odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic-szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - pokój 22, w godzinach urzędowania - dni robocze od 7:30 do 15:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2011 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - pokój 21 (kancelaria Izby Celnej).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO WYKONYWANIA ZABIEGÓW ABLACJI.
- Remont i przebudowa oficyny kamienicy przy ul. Monte Cassino 40 w Szczecinie
- Dostawa artykułów i środków higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów (ZUO) w Szczecinie, przy ul. Logistycznej 22 przez okres 24 miesięcy.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń na budowę chodnika przy ul. Chopina w Szczecinie pn. "Bezpieczny wyjazd z os. ARS/Etiuda"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowy nadzór inwestorski" w ramach zadania pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" - część II
- Wykonanie ekspertyz technicznych w zakresie oceny stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych (21 budynków - 4 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.22.2025
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Białej poprzez budowę sali gimnastycznej z zapleczem sportowym i dydaktycznym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową - pełnienie funkcji inspektora nadzoru
- "Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy i remontu przychodni specjalistycznej wraz z zagospodarowaniem terenu WSS w Zgierzu"
- "Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego"
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.