Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Świętochłowice: dostawa materiałów opatrunkowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Maria Paterok, Karina Kabalec w zakresie procedury przetargowej tel. 032 24 53 338, mgr Eugenia Kozubska - Trocha - w zakresie przedmiotu zamówienia tel./fax. 032 24 55 098, ul. Chorzowska 38, 41-605 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2453338, fax 032 7707435, e-mail: zaopatrzenie@zoz.net.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Apteka Szpitalna Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach ul. Chorzowska 36. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry Oryginalny kod CPV: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje IV pakiety zgodnie ze SIWZ. Całkowita wartość zamówienia 106 751,00 zł 26 26 379 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Pakiet I - 308 zł, Pakiet II - 344 zł, Pakiet III - 268 zł, Pakiet IV - 148 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podsawie Art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi Art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych i warunki wymagane w SIWZ, co potwierdzą stosownymi dokumentami określonymi w tej specyfikacji. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: według SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: według SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: według SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 6/A/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.05.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: według SIWZ. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.05.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 09.06.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: dr Marek Pabian, mgr Genowefa Knop, mgr Eugenia Kozubska - Trocha, Maraia Paterok,Karina Kabalec. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.05.2006, godzina 12:30, Sala Konferencyjna pok. nr 5 Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach ul. Chorzowska 38.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.14.11.21, 33.14.11.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa materiałów szewnych. 3) Zakres lub wartość: Dostawa materiałów szewnych. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa trenażerów, fantomów wraz z akcesoriami oraz mobilne stanowiska do rejestracji egzaminów wysokiej wierności i egzaminów OSCE w systemie ratalnym na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Dostawa materiałów opatrunkowych do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
- Dostawa materiałów opatrunkowych i wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego - aparatu USG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy
- Dostawa opatrunków
- DZP.25.93.2025 - dostawa urządzeń do przygotowania preparatów histologicznych (1 kpl.)
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





