Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-22
Jarosław: Dostawa sprzętu geodezyjnego na kierunek geodezja i kartografia-część I
Numer ogłoszenia: 178400 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. Bronisława Markiewicza , ul. Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6244612, faks 016 6244612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszjar.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu geodezyjnego na kierunek geodezja i kartografia-część I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu geodezyjnego na kierunek geodezja i kartografia. Przedmiot zamówienia został ujęty w 3 zadaniach: Zadanie nr 1- Dostawa sprzętu geodezyjnego; Przedmiotem zamówienia jest dostawa niwelatorów , zestawów GPS, stojaków, spodarek, pryzmatów, tyczek pomiarowych, węgielnic oraz pozostałego drobnego sprzętu wraz z przeprowadzeniem szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zawiera- załącznik nr III.1 do SIWZ Zadanie nr 2- Dostawa lokalizatorów; Przedmiotem zamówienia jest dostawa lokalizatorów wraz z przeprowadzeniem szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zawiera- załącznik nr III.2 do SIWZ. Zadanie nr 3-Dostawa radiotelefonów; Przedmiotem zamówienia jest dostawa radiotelefonów. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zawiera- załącznik nr III.3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być nowy, pochodzić z bieżącej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie być przedmiotem praw osób trzecich..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 32.23.60.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- Specyfikacja techniczna oferowanych urządzeń potwierdzająca zgodność każdego z parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz spis dodatkowego wyposażenia. W specyfikacji technicznej winien być również wskazany typ, model, marka oferowanego sprzętu. Specyfikacja techniczna winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy- dot. zadanie nr 1-poz. nr 1,2- załącznik nr 7 do oferty; - Specyfikacja techniczna oferowanego urządzenia potwierdzająca zgodność każdego z parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz spis dodatkowego wyposażenia. W specyfikacji technicznej winien być również wskazany typ, model, marka oferowanego sprzętu. Specyfikacja techniczna winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy- dot. zadanie nr 2-załącznik nr 8 do oferty; - Specyfikacja techniczna oferowanego urządzenia potwierdzająca zgodność każdego z parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz spis dodatkowego wyposażenia. W specyfikacji technicznej winien być również wskazany typ, model, marka oferowanego sprzętu. Specyfikacja techniczna winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy- dot. zadanie nr 3-załącznik nr 9 do oferty.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz oferty należy złożyć (wypełnić i podpisać) na druku oferty lub zgodnie z załączonym wzorem; - zaakceptowany (parafowany lub podpisany przez oferenta - osobę podpisującą ofertę) Projekt umowy; - pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ paragraf 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pwszjar.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PWSZ w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16, Rektorat, dział inwestycyjny, pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2010 godzina 10:00, miejsce: PWSZ w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16, Rektorat, dział inwestycyjny, pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1- Dostawa sprzętu geodezyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niwelatorów , zestawów GPS, stojaków, spodarek, pryzmatów, tyczek pomiarowych, węgielnic oraz pozostałego drobnego sprzętu wraz z przeprowadzeniem szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zawiera- załącznik nr III.1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2- Dostawa lokalizatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lokalizatorów wraz z przeprowadzeniem szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zawiera- załącznik nr III.2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3-Dostawa radiotelefonów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa radiotelefonów. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zawiera- załącznik nr III.3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.60.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa przetworów mleczarskich dla potrzeb kuchni szpitalnej - powtórka
- Dostawa (wynajem) i jednokrotny montaż sezonowego (mobilnego) lodowiska sztucznie mrożonego o wymiarach 20m x 30m
- Dostawa odczynników i paneli testowych do analizatorów BioFire FilmArray model TORCH multiplex PCR oraz odczynników do identyfikacji metodą spektrometrii Mas MALDI Biotyper Sirius IVD System.
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby PANS w Jarosławiu
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów med., odpadów zawierających subst. niebezp. i gospodarowania odpadami innymi jak niebezpieczne, które powstają w wyniku działalności Zamawijącego
- "Tworzenie miejsc opieki w miejskim żłobku Radosny Zakątek w Jarosławiu" w ramach programu "Aktywny Maluch 2022-2029" w formule zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu wodno-kanalizacyjnego w celu zapewnienia dostępu do wody pitnej i usuwania ścieków w sytuacjach kryzysowych."
- Doposażenie w niezbędny sprzęt do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Łabowa
- Zakup i dostawa materiałów i urządzeń w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa odzieży i wyposażenia na potrzeby realizacji zadań OLiOC w Gminie Spytkowice
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup i dostawa sprzętu dla MPRI Sp. z o.o. : Część I Radiotelefony lotnicze Część II Dwukierunkowe radia Część III Maszty oświetleniowe Część IV Namioty wojskowe
więcej: Radiotelefony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.