eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiętajnoZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-19

Świętajno: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH
Numer ogłoszenia: 178357 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Spółdzielcza 4, 12-140 Świętajno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6226250, faks 89 6226150.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu TWOJA SZANSA-krok drugi w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Zamówienie realizowane będzie w formie kursów, które podzielone zostały na następujące zadania: Część I zamówienia - kurs w zakresie opieki nad osobami starszymi z elementami masażu lub kursem pierwszej pomocy; dla max 10 osób w wymiarze 200 h (100 h zajęć teoretycznych i 100 h zajęć praktycznych w zakładach pracy). Celem szkolenia jest podwyższenie kwalifikacji i kompetencji zawodowych osób bezrobotnych oraz kompleksowe przygotowanie do wykonywania zawodu opiekuna domowego/środowiskowego z umiejętnością pomagania osobie podopiecznej w codziennych czynnościach domowych, planowaniu i organizacji gospodarstwa domowego, wykonywaniu czynności pielęgnacyjnych i higienicznych u osób chorych i niesamodzielnych, mobilizowania osoby podopiecznej do aktywnego spędzania czasu wolnego, rozwijania zainteresowań i zwiększania samodzielności życiowej z elementarną umiejętnością wykonywania masażu leczniczego lub kursem pierwszej pomocy przedlekarskiej, a także poznanie obowiązujących w tym zakresie przepisów i zasad - w tym bhp i sanitarnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ), stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Część II zamówienia - kurs w zakresie rekreacji ruchowej profilaktyki zdrowotnej osób starszych; dla max 6 osób w wymiarze 160 h. Celem szkolenia jest podwyższenie kwalifikacji i kompetencji zawodowych osób bezrobotnych oraz kompleksowe przygotowanie do wykonywania zawodu Instruktora rekreacji ruchowej profilaktyki zdrowotnej osób starszych, a także poznanie obowiązujących w tym zakresie przepisów i zasad - w tym bhp i sanitarnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ), stanowi załącznik nr 2a do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że posiadają aktualny wpis do właściwego rejestru instytucji szkoleniowych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 usługę szkoleniową tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponować co najmniej: - jedną salą dydaktyczną do zajęć teoretycznych znajdującą się na terenie gminy Świętajno lub w Szczytnie - miejscem do przeprowadzenia zajęć praktycznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponować minimum 3 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w zakresie zajęć teoretycznych i praktycznych), które: a. posiadają kwalifikacje zawodowe poparte ukończeniem 2 kursów, szkoleń, warsztatów lub seminariów potwierdzających przygotowanie do wykonywania pracy z tematów wykazanych w przedmiocie zamówienia; b. posiadają doświadczenie w postaci przeprowadzenia 3 podobnych pod względem zawartości merytorycznej szkoleń, co przedmiot zamówienia. c. posiadają wykształcenie minimum średnie; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wykonawca musi dysponować taką liczbą osób, aby zapewnić prawidłową oraz terminową realizację usługi szkoleniowej i zagwarantować jej wysoką jakość.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień warunków umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) w przypadku, gdy wskutek wystąpienia okoliczności obiektywnych niezależnych od Wykonawcy lub innych istotnych okoliczności niniejsza umowa nie będzie mogła być realizowana w miejscu, o którym mowa w § 2 ust. 6 umowy. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę aby Wykonawca przeprowadził szkolenie w innym miejscu spełniającym wszystkie wymagania, o których mowa w umowie; 2) w przypadku, gdy wskutek wystąpienia okoliczności obiektywnych niezależnych od Wykonawcy lub innych istotnych okoliczności mających wpływ na terminy realizacji umowy, o których mowa w § 2 ust. 1, umowa nie będzie mogła być zrealizowana w ww. terminach, Strony mogą ustalić nowe terminy realizacji niniejszej umowy. W przypadku zmiany umowy w zakresie terminów jej realizacji, Wykonawca zrealizuje szkolenie zgodnie z pozostałymi postanowieniami niniejszej umowy. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w przypadku, gdy okoliczności wskazane w pkt 31.3.1. SIWZ nie są spowodowane działaniem bądź zaniechaniem działania przez Wykonawcę. Zmiany umowy przewidziane w pkt 31.3.1. SIWZ wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku złożenia oferty wspólnej, do wzoru umowy Zamawiający wprowadzi zapis o odpowiedzialności solidarnej podmiotów składających ofertę wspólną.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swietajno-ug.wwm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętajnie ul. Spółdzielcza 4 12-140 Świętajno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2014 godzina 09:30, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świętajnie ul. Spółdzielcza 4 12-140 Świętajno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa jest realizowana w ramach projektu TWOJA SZANSA-krok drugi w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.