Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-22
Zamość: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Bortatycze,Wysokie, Zawada, Zarzecze, Szopinek, Wólka Panieńska.
Numer ogłoszenia: 178240 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zamość , ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, woj. lubelskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mbnet.pl/zamosc
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Bortatycze,Wysokie, Zawada, Zarzecze, Szopinek, Wólka Panieńska..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach: Bortatycze Wysokie Zawada Zarzecze Szopinek Wólka Panieńska Część I zamówienia: Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Bortatycze Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Bortatycze. Montaż i stawianie słupów linii napowietrznej Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego ścinanie drzew piłą mechaniczną Termin zakończenia 31.08.2010 r. Część II zamówienia: Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Bortatycze Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Bortatycze. Montaż i stawianie słupów linii napowietrznej Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego Termin zakończenia 31.08.2010 r. Część III zamówienia: Budowa linii oświetlenia ulicznego w miejscowości Wysokie Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Wysokie. Montaż i stawianie słupów linii napowietrznej Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego Termin zakończenia 31.08.2010 r. Część IV zamówienia: Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Zawada Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Zawada. Montaż i stawianie słupów linii napowietrznej Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego Termin zakończenia 31.08.2010 r. Część V zamówienia: Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Zarzecze Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Zarzecze Montaż i stawianie słupów linii napowietrznej Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego Termin zakończenia 31.08.2010 r. Część VI zamówienia:Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Szopinek 1 Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Szopinek 1 Montaż i stawianie słupów linii napowietrznej Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego Termin zakończenia 31.08.2010 r. Część VI I zamówienia:Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Szopinek Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Szopinek Montaż i stawianie słupów linii napowietrznej Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego Termin zakończenia 30 V 2012 r. Zamawiający przewiduje płatności częściowe w roku 2010 do kwoty 77 000,00 zł ( brutto), w roku 2011 do kwoty 90 000,00 zł ( brutto) Część VI I I zamówienia:Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Wólka Panieńska Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Wólka Panieńska Montaż i stawianie słupów linii napowietrznej Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego Termin zakończenia 31.08.2010 r. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączonym projektem. Gwarancja - 36 miesięcy Wykonawcy mogą złożyć ofertę na dowolną ilość części, ( od 1- do 8) wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji powykonawczej, / koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie/.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- art.67 ust.1 pkt.6 ustawy pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie dotyczy wszystkich 8 części
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy złożyć załącznik nr 6. 0.Wykaz wykonanych robót zgodnych z opisem zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, Dla części I, należy złożyć dokumenty potwierdzające że zostały wykonano 2 roboty o wartości nie mniejszej niż: 30 000, zł, brutto. Dla części II, należy złożyć dokumenty potwierdzające że zostały wykonano 2 roboty o wartości nie mniejszej niż: 30 000, zł, brutto. Dla części III, należy złożyć dokumenty potwierdzające że zostały wykonano 2 roboty o wartości nie mniejszej niż: 50 000, zł, brutto. Dla części IV należy złożyć dokumenty potwierdzające że zostały wykonano 2 roboty o wartości nie mniejszej niż: 40 000, zł, brutto. Dla części V, należy złożyć dokumenty potwierdzające że zostały wykonano 2 roboty o wartości nie mniejszej niż: 100 000, zł, brutto. Dla części VI, należy złożyć dokumenty potwierdzające że zostały wykonano 2 roboty o wartości nie mniejszej niż: 100 000, zł, brutto. Dla części VII, należy złożyć dokumenty potwierdzające że zostały wykonano 2 roboty o wartości nie mniejszej niż: 200 000, zł, brutto. Dla części VIII, należy złożyć dokumenty potwierdzające że zostały wykonano 2 roboty o wartości nie mniejszej niż: 50 000, zł, brutto. Warunek zostanie spełniony, jeżeli do wykazu zostaną dołączone stosowne referencje od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty. - załącznik nr 6.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; - załącznik nr 7 - ciągnik kołowy - dźwig hydrauliczny - samochód samowyładowczy - środek transportowy - żuraw samochodowy dotyczy wszystkich 8 części
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; załącznik nr 8. dotyczy wszystkich 8 części
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
0. Opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż Dla części I, o wartości nie mniejszej niż: 30 000, zł, brutto. Dla części II, o wartości nie mniejszej niż: 30 000, zł, brutto. Dla części III, o wartości nie mniejszej niż: 50 000, zł, brutto. Dla części IV, o wartości nie mniejszej niż: 40 000, zł, brutto. Dla części V, o wartości nie mniejszej niż: 100 000, zł, brutto. Dla części VI, o wartości nie mniejszej niż: 100 000, zł, brutto. Dla części VII, o wartości nie mniejszej niż: 200 000, zł, brutto. Dla części VIII, o wartości nie mniejszej niż: 50 000, zł, brutto .załącznik nr 9.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w zawartej umowie w przypadku: nieprzewidzianych niekorzystnych warunków gruntowych; nieprzewidzianych niekorzystnych warunków atmosferycznych; zmiany zakresu robót w trakcie realizacji inwestycji; zmiany w projekcie; zmiany warunków finansowania zmiany technologiczne zmiany terminów zakończenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mbnet.pl/zamosc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zamość, ul. Peowików 92, 22-400 Zamość, pokój 21.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Oferty można składać w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Interesanta, stanowisko nr.1, w terminie do dnia 07.07.2010 r do godziny 11:00, otwarcie ofert o godzinie 12:15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Szopinek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Szopinek Montaż i stawianie słupów linii napowietrznej Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego Termin zakończenia 30 V 2012 r. Zamawiający przewiduje płatności częściowe w roku 2010 do kwoty 77000,00 zł ( brutto), w roku 2011 do kwoty 90000,00 zł ( brutto).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Kalinowice na dz. nr geod. 6/70.
- Przebudowa mostu drewnianego przy Nowej Bramie Lubelskiej w Zamościu
- Dostawa materiałów budowlanych dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu do miejscowości Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów, Jawidz na 2025 rok.
- Dostawa produktów leczniczych
- Remont pokrycia dachowego na budynku Akademii Zamojskiej przy ul. Hrubieszowskiej 24 w Zamość
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych, odczynników chemicznych, wzorców, testów, surowic i materiałów pomocniczych
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie zielonej przestrzeni w Łazach poprzez zagospodarowanie skweru przy ul. Różanej
- Budowa oświetlenia na ul. Weteranów w Strzelinie
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Starachowice oraz montaż znaków aktywnych D-6. w ramach tytułu w budżecie miasta "Poprawa komunikacji publicznej na terenie Miejskiego...
- "Modernizacja ulic w Rumi z podziałem na części".
- Zaprojektowanie i wybudowanie stacji transformatorowej 2 - komorowej o mocy transformatora olejowego do 1 000 kVa, przyłączy i linii SN i nN na potrzeby Podlaskiej Komunikacji Samochodowej Nova S.A.
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Ruszków Pierwszy, gm. Kościelec -ETAP I
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.