Ogłoszenie z dnia 2010-06-22
Kraków: Organizacja wizyty studyjnej w ramach Projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej w dniu 22-23 czerwca 2010 roku
Numer ogłoszenia: 178214 - 2010; data zamieszczenia: 22.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 06 36, faks 0-12 422 06 36 w. 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wizyty studyjnej w ramach Projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej w dniu 22-23 czerwca 2010 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest zorganizowanie wizyty studyjnej dla pracowników przedsiębiorstw społecznych z Małopolski, zwłaszcza członków spółdzielni socjalnych oraz członków grup inicjatywnych nowych spółdzielni socjalnych z terenu województwa małopolskiego, korzystających ze wsparcia PIK ARES w dniu 22-23 czerwca 2010 roku.Na organizację wizyty będą się składać 1.Usługi gastronomiczne: obiad w dniu 22 czerwca 2010 dla ok. 16 osób, kolacja w dniu 22 czerwca 2010, obiad w dniu 23 czerwca 2010, serwis kawowy w dniach 22, 23 czerwca 2010, 2.Zapewnienia uczestnikom wizyty noclegów ze śniadaniem w pokojach dwuosobowych dla ok. 16 osób w terminie 22/ 23 czerwca 2010r. 3. Prezentacje na temat funkcjonowania kompleksowego systemu rozwiązywania problemów społecznych na przykładzie działań Spółdzielni Socjalnych Super Smak, Nowy Horyzont, Marketing i pozyskiwanie klientów przez Spółdzielnie Socjalne działające w Cieszynie. Wykład, dyskusja z pracownikami Fundacji, oraz usługi gastronomiczna i hotelowe stanowią w sposób komplementarny i łączny program wizyty studyjnej. Usługi szkoleniowe i gastronomiczne są jednym z elementów działalności Fundacji w związku z czym korzystanie z nich przez uczestników wizyty studyjnej ma na celu pozyskanie użytecznych informacji o przedmiocie działania Fundacji i poprzez to, zapoznanie uczestników ze specyfiką tego podmiotu ekonomii społecznej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I realizowany jest przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SPOŁECZNEJ BYĆ RAZEM
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SPOŁECZNEJ BYĆ RAZEM
- Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej Być Razem, ul.Wałowa 4, 44-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4267,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4267,76
Oferta z najniższą ceną: 4267,76 / Oferta z najwyższą ceną: 4267,76
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust 1a pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Pomimo, iż wartość tej kategorii zamówień publicznych w ramach jednostki w roku 2010 przekracza kwotę 14 000,00 euro, Zamawiający zamierza udzielić zamówienia zgodnie z procedurą przewidzianą w art. 5 ust. 1a pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2007, numer 223, poz.1655 z późn. zm)., tj. w trybie z wolnej ręki. Zgodnie z powołanym powyżej przepisem, Zamawiający może bowiem wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1. Udzielenie zamówienia z zastosowaniem art. 5 ust.1a pkt.1 cyt. ustawy jest uzasadnione, gdyż zapewni to celowe, oszczędne i efektywne dokonywanie wydatków w ramach planowanego zamówienia. Zakup usług: gastronomicznej, hotelowej i szkoleniowej od jednego podmiotu, jakim jest Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej Być Razem, stanowić będzie zakup kompleksowej usługi, a tym samym Zamawiający wyłącza poniesienie kosztów jakiegokolwiek pośrednictwa. Jednocześnie należy podkreślić, iż Wykonawca został wybrany po uprzednim rozeznaniu rynku i zgromadzeniu informacji, że na terenie Śląska Cieszyńskiego funkcjonuje tylko jeden podmiot ekonomii społecznej, w którego działalność wpisane są wszystkie usługi podlegające zamówieniu ze strony Zamawiającego. Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej Być Razem w ramach swojej struktury prowadzi w Cieszynie przedsiębiorstwo społeczne Centrum Edukacji Socjalnej (CES). Jest to jedno z pierwszych i największych tego typu przedsiębiorstw w Polsce. Realizuje w nim projekty ukierunkowane na aktywizację osób bezrobotnych i zagrożonych wykluczeniem społecznym poprzez pracę i edukację. Tworząc nowe miejsca pracy w przedsiębiorstwie skutecznie wspiera powrót do społeczeństwa osób zagrożonych marginalizacją. Na terenie przedsiębiorstwa działa sieć warsztatów w tym: stolarnia, ślusarnia, warsztat remontowo-budowlany, pralnia wodna i chemiczna, szwalnia, kuchnia ze stołówką świadcząca także usługi cateringowe. Fundacja posiada również nowoczesne centrum szkoleniowo-konferencyjne. Mając na uwadze charakter działalności Fundacji, jej unikalne w skali kraju osiągnięcia w zakresie: - tworzenia warunków do kształtowania i rozwoju człowieka, jako jednostki stanowiącej duchową, psychologiczną i intelektualną całość, funkcjonującą w określonych warunkach społecznych poprzez: edukację, pracę, inicjowanie aktywności zawodowej, w tym przedsiębiorczości, wsparcie, pomoc wzajemną, - pomocy osobom wykluczonym społecznie, zagrożonym marginalizacją, grupom defaworyzowanym - bezrobotnym, chorym i niepełnosprawnym, bezdomnym, samotnym, uzależnionym, dotkniętym ubóstwem, uchodźcom oraz innym potrzebującym wsparcia, - integracji środowisk lokalnych wokół skutecznego rozwiązywania problemów społecznych, - inicjowania i wdrażania programów służących rozwojowi przedsiębiorczości. Zamawiający pragnie zrealizować wizytę studyjną, w ramach której uczestnicy poznają bliżej specyfikę działalności ww. podmiotu, licząc na zaszczepienie w Małopolsce dobrych praktyk funkcjonujących w obszarze przedsiębiorczości społecznej oraz nawiązanie bezpośrednich kontaktów, które w przyszłości mogą zaowocować współpracą handlową, pomiędzy przedsiębiorstwami społecznymi.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Położenie płytek gresowych w kl. I-III oraz pomieszczeniach zsypowych kl. II-III w budynku ul. Grota Roweckiego 39
- Wymiana 3 szt. wind osobowo - towarowych (MDA) w budynku mieszkalnym ul. Grota Roweckiego 39
- Montaż instalacji ogniw fotowoltaicznych w budynku ul. Lipińskiego 6
- Dostawa samochodu osobowego SUV klasy D o napędzie hybrydowym plug-in.
- Dostawa aparatów telefonicznych VOIP dla Sądu Rejonowego w Wieliczce
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru biurowego, na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem UJ Collegium Medicum).
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu zajęć nauki języka niemieckiego dla dzieci w wieku 4 do 6 lat
- "Szkolenie z fizjoterapeutą dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy- urząd rozwojowy"
- Przeprowadzenie audytu KRI, aktualizację i wdrożenie SZBI oraz przeprowadzenie szkoleń z cyberbezpieczeństwa związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych
- Organizacja szkolenia na temat "Zarządzanie sobą w czasie. Efektywna organizacja czasu pracy" wraz z zapewnieniem wyżywienia dla pracowników.
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





