eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raba WyżnaZorganizowanie szkoleń i konsultacji w ramach projektu pod nazwą MAŁY URZAD-WYSOKA JAKOŚĆ I ZAUFANIE SPOŁECZNE, REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET V DZIAŁANIE 5.2, PODDZIAŁANIE 5.2.1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-30

Raba Wyżna: Zorganizowanie szkoleń i konsultacji w ramach projektu pod nazwą MAŁY URZAD-WYSOKA JAKOŚĆ I ZAUFANIE SPOŁECZNE, REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET V DZIAŁANIE 5.2, PODDZIAŁANIE 5.2.1
Numer ogłoszenia: 178182 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raba Wyżna , Raba Wyżna 41, 34-721 Raba Wyżna, woj. małopolskie, tel. 018 2691250, faks 018 2691251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rabawyzna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie szkoleń i konsultacji w ramach projektu pod nazwą MAŁY URZAD-WYSOKA JAKOŚĆ I ZAUFANIE SPOŁECZNE, REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET V DZIAŁANIE 5.2, PODDZIAŁANIE 5.2.1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie: 1.Szkolenia z komunikacji interpersonalnej, profesjonalnej obsługi klienta, radzenia sobie ze stresem (2 grupy po 17 osób, jednodniowe x 8 godz na miejscu). TERMIN REALIZACJI DO 29-07-2011 2. Szkolenia z KPA (1 grupa 25 osób, na miejscu x 8 godz) TERMIN REALIZACJI DO 22-07-2011 3. Kursu informatycznego dla administratora sieci (w zakresie obsługi serwerów novell,jakimi dysponuje urząd- 2 stopnie po 5 dni każdy zakończony certyfikatem dla jednej osoby- wyjazdowe ). TERMIN REALIZACJI DO 31-08-2011 4.Szkolenia z Polityki Bezpieczeństwa Informatycznego w organizacji (2 osoby,wyjazdowe x 8 godz)TERMIN REALIZACJI DO 31-08-2011 5.Szkolenia i warsztatów z zakresu planowania strategicznego w administracji publicznej (dla 3 osób, dwudniowe wyjazdowe. TERMIN REALIZACJI DO 29-07-2011 6.Konsultacji eksperckich z zakresu planowania strategicznego w administracji publicznej (40 godz)- w tym powołanie zespołu ds. opracowania procedury monitorowania i ewaluacji strategii oraz wspólne wypracowanie procedur w powyższym zakresie. Owocem konsultacji ma być wdrożenie procedury monitorowania strategii rozwoju gminy (w tym poprzez rozszerzenie funkcjonalności Wirtualnego Biura Obsługi Klienta). Ekspert pomoże zespołowi opracować procedurę monitorowania i ewaluacji strategii w sposób pozwalający na szybkie i sprawne opracowanie i wdrożenie procedur w Urzędzie, wskaże stosowane rozwiązania, skontroluje poprawność tworzonej strategii, zasugeruje rozwiązania pozwalające na unikatowe ujęcie potencjału gminy z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań informatycznych.Przeprowadzone konsultacje pozwolą na przyszłościowe projektowanie Strategii bez potrzeby korzystania z pomocy zewnętrznej.Etapem podsumowującym działania w zakresie monitoringu strategii będzie spotkanie informacyjne ze środowiskiem lokalnym w sprawie wdrożenia monitoringu strategii rozwoju gminy, które przybliży mieszkańcom i zainteresowanym podmiotom zagadnienia monitoringu strategii. TERMIN REALIZACJI 20 godz. do 31-08-2011 oraz 20 godz. do 23-03-2012 r. 7.Szkolenia - Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (1 grupa 16 osobowa,dwudniowe, na miejscu). TERMIN REALIZACJI DO 16-12-2011 8.Szkolenia z zakresu partnerstwa publicznego, na które skierowane zostaną 2 osoby (wyjazdowe x 8 godz) TERMIN REALIZACJI DO 16-12-2011 9.Szkolenia -finansowanie projektów infrastrukturalnych (wyjazdowe x 8 godz dla 2 osób).TERMIN REALIZACJI DO 29-07-2011 10.Szkolenia z audytu i kontroli wewnętrznej (wyjazdowe x 8 godz dla 2 osób) TERMIN REALIZACJI DO 30-09-2011 11.Kursu z zarządzania projektami (wyjazdowe, 3 DNI dla 1 osoby )TERMIN REALIZACJI DO 22-07-2011 12.Szkolenia ze współpracy z organizacjami pozarządowymi (3 osoby, wyjazdowe, jednodniowe x 8 godz).TERMIN REALIZACJI DO 30-09-2011 13.Szkolenia z komunikacji i partycypacji społecznej (1 grupa 10 osób, na miejscu, jednodniowe x 8godz).TERMIN REALIZACJI DO 30-09-2011 14. Konsultacji eksperckich w zakresie opracowania mapy aktywności organizacji pozarządowych-w celu wspólnego opracowania mapy aktywności organizacji pozarządowych. Ekspert wskaże obszary które taka mapa powinna zawierać, jak optymalnie zaprojektować mapę z uwzględnieniem niezbędnych informacji,sposobów oraz częstotliwości jej aktualizacji i udostępniania zainteresowanym. Eksperci pokażą jak stworzyć użyteczne,funkcjonalne narzędzie. (40 godzin) TERMIN REALIZACJI DO 30-11-2011 15. Szkolenia z prawa zamówień publicznych, (1 grupa 10 osób, jednodniowe x 8 godz na miejscu).TERMIN REALIZACJI DO 29-07-2011 16. Szkolenia Zarządzanie organizacją w urzędzie (dwudniowe dla 3 osób, wyjazdowe). TERMIN REALIZACJI DO 30-11-2011 R. 17.szkolenie z zasad etyki dla urzędnika (2 grupy po ok. 17osób, jednodniowe x 8 godz, na miejscu). TERMIN REALIZACJI DO 16-12-2011 18.Konsultacji z zakresu etyki-konsultacje stanowią dopełnienie szkoleń z zakresu etyki;w efekcie powstanie kodeks etyczny pracowników UG oraz procedury stosowane w przypadku jego naruszenia. Wszelkie wątpliwości na etapie tworzenia kodeksu bedą wyjaśniane na etapie konsultacji eksperckich,stanowiących pomoc urzędnikom do właściwego stworzenia oraz wdrożenia kodeksu,wskazujac stosowane rozwiązania w innych urzędach oraz sankcje w przypadku naruszenia kodeksu. (40 godzin) TERMIN REALIZACJI DO 23 lutego 2012 R. 19.Szkolenia z marketingu terytorialnego (dla 3 osób, jednodniowe x 8 godzin, wyjazdowe). TERMIN REALIZACJI DO 30-09-2011 20.Szkolenia z planowania zagospodarowania i planowania (dla 2 osób, jednodniowe x 8 godzin, wyjazdowe). TERMIN REALIZACJI DO 28-10-2011 21.Szkolenia z zarządzania infrastrukturą komunalną ( dla 2 osób, jednodniowe x 8 godzin, wyjazdowe). TERMIN REALIZACJI DO 30-11-2011 22. Szkolenia z zabezpieczania i ochrony danych osobowych (dla wszystkich,jednodniowe x 8 godzin, na miejscu). TERMIN REALIZACJI DO 16-12-2011 R..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.02.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dot.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania potwierdzonego za zgodność z oryginałem aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r., Nr 236, poz. 2365). Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli oferta będzie zawierać oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiacym załacznik do SIWZ(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla kazdego z nich) oraz aktualny wypis lub odpis z rejestru insntytucji szkoleniowych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę udokumentowane należyte wykonanie przeprowadzenia szkoleń i konsultacji w zbliżonym zakresie do przedmiotowego (odpowiadających swoim rodzajem- w kwocie nie mniejszej niż 1000,00 zł brutto każde), do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały należycie wykonane, (np. referencje, protokoły odbioru usług, itp.) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie uzupełnionego wykazu usług (wg załącznika do SIWZ) i dokumentów potwierdzających ich nalezyte wykonanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie przedstawionego: wykazu osób (załącznik do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie usługami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz osób do kontaktow z Zamawiającym,Wzór umowy - zaparafowany przez Wykonawcę,Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych,Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, harmonogram rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych szkoleń i konsultacji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach: 1)wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron, 2)wystąpi brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich wytworzenia, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie. 3)wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego). 4)wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy, 5)wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia, 6)wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rabawyzna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Raba Wyżna Raba Wyżna 41, 34-721 Raba Wyżna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Raba Wyżna Raba Wyżna 41, 34-721 Raba Wyżna - dziennik podawczy-sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt realizowany pod nazwą MAŁY URZAD-WYSOKA JAKOŚĆ I ZAUFANIE SPOŁECZNE, W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET V DZIAŁANIE 5.2, PODDZIAŁANIE 5.2.1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.