eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Kujawski › Dostawa Oleju opałowego Ekoterm Plus

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Aleksandrów Kujawski: Dostawa Oleju opałowego Ekoterm Plus
Numer ogłoszenia: 178167 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. , ul. Słowackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2828022, 2828081.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Oleju opałowego Ekoterm Plus.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju Opałowego Ekoterm Plus.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00 - 23.12.21.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 5.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Oferta winna być sporządzona na FORMULARZU OFERTOWYM, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami. Dopuszcza się przetworzenie ww. formularza z zachowaniem jednak szaty graficznej, tabularycznej. Zabronione jest nanoszenie własnych zapisów. 2.Każdy Oferent przedkłada tylko jedną ofertę. Oferent, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. 3.Oferenci składają ofertę zgodnie z wymogami SIWZ. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych oraz częściowych. 4.Oferta winna być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą techniką. 5.Oferta winna być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. Cena oferty musi być podana w złotych polskich brutto - cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi (w terminie składania oferty) przepisami. 6.Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszelkie niezbędne nakłady pozwalające wykonać przedmiot zamówienia, w tym koszty uboczne. 7.Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8.Dokumenty niejawne załączone do oferty Oferent może złożyć w odrębnej (niejawnej) części oferty. W takim przypadku Oferent winien złożyć dodatkowe oświadczenie, iż te strony oferty stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Nie wypełnienie tego punktu nie będzie skutkować odrzuceniem oferty. Zamawiający zaś przyjmuje, iż informacje podane w treści oferty może ujawnić na podstawie art. 96 ust.3 pzp. 9.Składający ofertę nie może sobie zastrzec informacji, których jawność wynika z innych aktów prawnych. Dotyczy to także np. zapisu art. 86 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku zastrzeżeń niejawności części dokumentów wykonawca winien złożyć ofertę w dwóch oddzielnych częściach, w jednej kopercie tj. części jawnej, części poufnej, stanowiącej tajemnicę technologiczną, organizacyjną wykonawcy. Oferowana cena 1 litra oleju opałowego zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 10.Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Oferenta upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta zgodnie z wpisem reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielony pełnomocnictwem. Wszelkie załączniki do oferty/strony winny być również podpisane przez umocowanych przedstawicieli Oferenta. 11.Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Oferenta. 12.Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem i datowane przez osobę podpisującą ofertę. 13.Każdy z oferentów może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. 14.Ofertę składa się w jednym egzemplarzu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane (brak któregokolwiek z poniższych dokumentów, lub forma i treść odmienne od wymaganych spowoduje odrzucenie oferty) 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodny z załącznikiem nr 1 SIWZ; 2.Stan prawny: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; umowa spółki osobowej lub kapitałowej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w takiej formie; 2.Kserokopia nadania numeru NIP i REGON. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. 7.Oświadczenie, iż oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp. 8.Aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi. 2.Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Świadectwo jakości informujące o spełnianiu przez oferowany produkt wymagań PN-C-96024:2001 3.Zdolność techniczna: 1.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności; 2.Referencje, iż przedmiot zamówienia (dostawy oleju opałowego) był wykonywany z należytą starannością od min. 3 firm (nazwa dostawcy oraz wartość zamówienia). 4.Zdolność ekonomiczna i finansowa: 1.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostanie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2.Informacje z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 3.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Różnica - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. ul. Słowackiego 18 87 - 700 Aleksandrów Kujawski Pok. Nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. ul. Słowackiego 18 87 - 700 Aleksandrów Kujawski Pok. Nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.