eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Dostawa różnych artykułów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa różnych artykułów medycznych
Numer ogłoszenia: 178165 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7752466, fax 022 7752512.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-ndm.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych artykułów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na 15 pakietów. Pakiet nr 1 - Przyrząd do pomiaru ośrodkowego ciśnienia żylnego Pakiet nr 2- Zestaw do kaniulacji naczyń Pakiet nr 3 Zestaw do nakłucia nadłonowego Pakiet nr 4 - Zestawy medyczne Pakiet nr 5 - Osprzęt jednorazowy do diatermii Pakiet nr 6 Asortyment do znieczuleń Pakiet nr 7 Worki i maski do znieczuleń wielorazowe Pakiet nr 8 Łączniki anestezjologiczne Pakiet nr 9 Filtry różne Pakiet nr 10 Obwody Pakiet nr 11 Elektrody Pakiet nr 12 Filtr do żywienia pozajelitowego Pakiet nr 13 Filtry bakteryjno-wirusowe Pakiet nr 14 Igła do znieczulenia pakiet nr 15 Zestaw położniczy jednorazowy Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - w formularzu asortymentowo-cenowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności określonych, w niniejszej specyfikacji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.:Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - tj. OC deliktowo-kontraktowa z tytułu prowadzenia działalności + odpowiedzialność cywilna za produkt .. Suma ubezpieczenia min. 200 000,00 PLN 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 1. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z oferta dokumentów lub oświadczeń będzie badał czy dokumenty lub oświadczenia potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. 2. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach lub Oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony. 3. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU: A.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: 1).Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z art. 22 ust. 1Pkt 1-4, oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. ( wg załącznika nr 3 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę oddzielnie. 2). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skradania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo skradania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę oddzielnie. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę oddzielnie. A.2. W celu opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - tj. OC deliktowo-kontraktowa z tytułu prowadzenia działalności + odpowiedzialność cywilna za produkt. Suma ubezpieczenia min. 200 000,00 PLN B. W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: 1.Dokumenty:materiały firmowe - opis danych technicznych, katalogi, mat. informacyjne, prospekty itp. w języku polskim. Dokumenty proszę oznaczyć i dołączyć do oferty zgodnie z numeracją pakietów i pozycji formularza asortymentowo-cenowego - zał. Nr 2. Wykonawca zobowiązuje się do ewentualnej demonstracji przedmiotu zamówienia na pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie max.7 dni od wezwania w celu weryfikacji zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital-ndm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZOZ ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat SZPZOZ ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Przyrząd do pomiaru ośrodkowego ciśnienia żylnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd do pomiaru ośrodkowego ciśnienia żylnego szt.120.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2- Zestaw do kaniulacji naczyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do kaniulacji dużych naczyń dla dorosłych dwukanałowy szt. 20 trzykanałowy szt.10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Zestaw do nakłucia nadłonowego (sterylne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do nakłucia nadłonowego (sterylne) 14F szt 4 16F szt 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Zestawy medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bezpieczny zestaw do nakłuć jamy opłucnowej; a - G-12 szt 53 b - G-14 szt 3 c - G-16 szt 13 2. Zestaw do nakłuć otrzewnej szt 20 3. Zestaw do jeunostomii jednorazowego użytku, Rozmiar 8 szt 20 4. Zestaw do gastrostomii jednorazowego użytku a 20 szt 25 b 18 szt 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Osprzęt jednorazowy do diatermii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czyściki sterylne do czynnych elektrod szt 1300 2. Płytka dwudzielna jedn. Użytku do generatora elektrochirurgicznego typu FORCE typu POLYHESIVE szt 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 Asortyment do znieczuleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Igła do nakłuć lędźwiowych a 22 G szt 30 b 20 G szt 20 c 20 G szt 20 d 22 G szt 20 2. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych szt 500 3. Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych, igła ze szlifem typu Quinke szt 50 4. Prowadnica do igieł ze szlifem typu Quinke szt 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 Worki i maski do znieczuleń wielorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska twarzowa silikonowa noworodkowa szt 3 Maska twarzowa silikonowa dla niemowląt szt. 3 Maska twarzowa silikonowa dla dzieci szt 3 Maska twarzowa silikonowa dla dorosłych mała szt 16 Maska twarzowa silikonowa dla dorosłych normalna szt 21 Maska twarzowa silikonowa dla dorosłych duża szt 16 Worek oddechowy silikonowy 3l szt 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 Łączniki anestezjologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łącznik karbowany jednorazowe 15/22mm szt 350.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 Filtry różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr elektrostatyczny bakteryjno-wirusowy szt. 100 Filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci, sterylny (jałowy); z portem do kapnografii; szt 1160 Filtr mechaniczny z hydrofobowej membrany filtrującej sterylny (jałowy), z portem do kapnografii,szt. 550.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 Obwody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obwód oddechowy intensywna terapia szt. 50 Obwód anestezjologiczny szt. 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 Elektrody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do zewnętrznej stymulacji serca do defibrylatora ARTEMA CARDIO AID 100 szt /kpl 4 Elektrody do zewnętrznej stymulacji serca do defibrylatora ZOLL szt/kpl 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 Filtr do żywienia pozajelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr dla dorosłych do żywienia pozajelitowego na 24 h.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 Filtry bakteryjno-wirusowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr bakteryjno-wirusowy do linii kapnografu szt 50 Filtr bakteryjno-wirusowy do urządzeń ssących szt. 450.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 Igła do znieczulenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych typu Pencil Point z igłą prowadzącą . szt. 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 Zestaw położniczy jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw położniczy jednorazowy, niezbędny na wyposażeniu karetek pogotowia ratunkowego, składający się z trzech pakietów. szt. 3 zestawy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.